in

Luce UV in u Terrarium: Perchè hè cusì impurtante

L'impurtanza di a tecnulugia di illuminazione d'alta qualità è a luce UV in u terrariu hè spessu sottuvalutata. Ma l'illuminazione inadatta spessu porta à prublemi seri è malatie gravi in ​​animali di terrarium. Scuprite quì perchè l'illuminazione adatta hè cusì impurtante è cumu pudete implementà una illuminazione adatta.

A compra

Pigliemu un dragone barbutu cum'è un esempiu di a compra di animali di terrarium. U prezzu per un ghjovanu animali hè spessu menu di $ 40. Un terrariu hè dispunibule per circa $ 120. Per l'arredamento è a decorazione pò esse aspittatu cù un altru $ 90. Quandu si tratta di l'illuminazione è a tecnulugia di misurazione per e cundizioni climatichi necessarii, però, vi vede chì e differenzi di prezzu sò enormi. I punti di calore simplici cumincianu à circa quattru euro è i termometri adesivi sò dispunibuli da trè euro. Deve esse abbastanza, in verità...! O…?

Origine di u Dragone Barbutu

L'outback australianu hè a casa di i "lucertuli di draghi" è hè cunnisciutu per esse caldu quì. Cusì caldu chì ancu l'animali di u desertu cercanu l'ombra durante u ghjornu. Temperature trà 40 ° C è 50 ° C ùn sò micca rari. A radiazione solare hè cusì intensa quì chì ancu i nativi ponu a prutezzione di a pelle fatta di argilla. Draghi barbuti adattati à stu clima parechji anni fà.

Clima chì prumove a malatia

In u terrariu, però, u clima originale di l'animali hè spessu trascuratatu. 35 ° C invece di 45 ° C deve esse abbastanza, dopu tuttu, chì risparmia uni pochi d'euros nantu à a bolletta elettrica. Hè ancu luminoso, dopu à tuttu, ci sò dui spots di 60 watts ognunu installatu. Allora perchè ùn deve esse abbastanza per a lucertola di u desertu per fà bè - è à longu andà? A risposta : Perchè ùn hè micca abbastanza ! U metabolismu è a produzzione di vitamini in u corpu sò ligati à a temperatura ambientale è a quantità di raghji UV-B presente. 10 ° C menu di quantu necessariu in u terrariu hè abbastanza per causà friddi. A digestioni di l'alimentu riccu in proteini si ferma ancu quandu hè "frid", cusì chì l'alimentu ferma in u trattu digestivu per troppu longu è ùn pò micca esse usatu cumpletamente. U mantenimentu di u scheletru osseu dipende da a luce di u sole. A vitamina D3 vitale hè furmata solu quandu a luce UV ghjunghje à e cellule in u terrariu attraversu a pelle. Questu hè rispunsevuli di u fattu chì u calciu pò esse guardatu cum'è un bloccu di custruzzione in u tessulu di l'osse. Sì stu prucessu hè disturbatu da l'illuminanti inferjuri o troppu vechji, l'ossu di l'osse si trova, chì pò causà danni irreparabile è ancu morte. Sta "malattia" causata da una mancanza di UV-B hè ancu chjamata rachitismo. Pò esse ricunnisciutu da l'osse assai morbidi (armatura), l'osse rotte, "corners" in i membri, o assai pocu attività di l'animali in cunnessione cù i segni di debule o di vuluntà di manghjà. Certe volte ùn avete micca nutatu nunda in anticipu, finu à chì in un certu puntu a mandibula si rompe mentre manghja in l'articulazione o cascà da una petra decorativa elevata hè abbastanza per a spine per rompe.

Per rimedià a situazione

Cumu prevene sta soffrenza atroce ? Installendu a luce UV ghjustu in u terrariu per l'animali rispettivi. Quelli chì volenu a cura di i rèttili diurni è di fami di luce ùn puderanu micca evitari di orientà si à i prezzi di almenu 50 €. U mutivu si trova in a tecnulugia di illuminazione, chì hè necessariu per generà e lunghezze d'onda currette. Solu un spaziu assai speziale di luce hè rispunsevule è determina a salute è a malatia.

Alta Tensione

Siccomu sti sistemi di lampi emettenu un calore intensu, devenu esse fattu di materiale speciale è avè un "igniter" chì crea una tensione elettrica assai alta. I fonti di luce, chì sò assai populari cù i prufessiunali, anu un ballast esternu chì hè cunnessu trà u socket è u plug di rete. Assicura una tensione stabile è impedisce a lampada da surriscaldamentu. L'efficienza energetica di sti tippi di lampa UV-B hè assai bona. Una lampada UV-B di 70 watt cù ballast genera energia luminosa chì hè paragunabule à quella di una lampada UV-B standard di circa 100 watt. I costi d'acquistu sò solu marginalmente più altu.

A luminosità hè ancu più altu per i lampi cù una fonte di energia esterna. E postu chì i nostri animali d'esempiu, i dragoni barbuti, venenu da zoni cù circa 100,000 30,000 lux (una misura di luminosità) è spots di terrarium cunvinziunali in cunnessione cù tubi fluorescenti addiziunali creanu forse XNUMX XNUMX lux, unu ricunnosce l'impurtanza di emettitori UV-B efficaci à a luce. à u territoriu naturali solu per fà quasi adattatu.

Ci sò ancu boni spots UV-B senza ballast, ma questi sò meccanicamente un pocu più suscettibile, postu chì anu "detonatori" interni chì sò suscettibili à vibrazioni o fluttuazioni di tensione in a linea elettrica di a casa. L'usabilità di i spots solo hè ancu limitata perchè u cumpunente UV-B diminuisce più veloce chì cù a cumminazione di spot è ballast elettronicu separatu (ballast elettronicu).

A luce UV in u Terrarium hà assai vantaghji

Un spot UV-B deve esse cambiatu almenu una volta à l'annu s'ellu hè di bona qualità (= prezzu altu). Un altru vantaghju decisivu di a variante spot / EVG hè chì a fonte di luce hè significativamente più chjuca è per quessa occupa menu spaziu in u terrariu. Questu hè particularmente utile se l'altezza generale ùn hè micca grande. Semu devi esse nutatu chì a distanza minima trà u bordu inferjuri di u locu è u locu di l'animali in u sole sottu u lampu deve esse intornu à 25-35 cm o più. In u casu di lampade cù ballast elettronicu internu, u corpu di lampa hè significativamente più longu è hè dunque escludutu cum'è un esempiu per terrariums piuttostu pianu di a dimensione (LxWxH) 100x40x40.

Prezzi più alti paganu

U prezzu ligeramente più altu per a luce UV in u terrariu hè definitu vale a pena. U valore aghjuntu di u rendiment UV-B hè ancu misurabile. Finu à 80% di differenza pò esse ottinutu in paraguni. À u più tardi quandu sapete quantu caru pò esse una visita à u veterinariu, sapete chì u prezzu extra hè utile! Per u vostru animali ...!

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *