in

A furmazione è l'allevamentu di u Chin Japanese

U cane giapponese hè assai affettuosu. Dunque, ùn deve micca lasciallu solu per troppu longu. Preferite avè i so patroni intornu à ellu tuttu u tempu. Per via di questu, i Chins Japanese spessu soffrenu di l'ansietà di separazione.

U Chin hè un cane piuttostu calmu è equilibratu. Pò abbaia quandu i visitatori venenu. Tuttavia, ùn face micca questu eccessivamente forte è in una manera discreta. Ùn ci hè dunque micca prublemi cù i vicini, per esempiu.

Ancu l'amicu di quattru zampe hà bisognu di qualchì furmazione. In ogni casu, questu ùn deve esse micca un prublema, postu chì a razza di cane hè assai docile è dunque faciule di furmà. U Chin Japanese hè perfettu cum'è un primu cane per via di a so natura pocu cumplicata.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *