in

Formation et élevage du Grand Basset Griffon Vendéen

Un cane di caccia intelligente, u Grand Basset Vendéen richiede assai travagliu. Dunque, a furmazione cuntinua è l'attenzione da u pruprietariu sò assai impurtanti. I cani principianti ùn sò micca particularmente adattati per sta razza. L'anziani ùn sò micca particularmente adattati, postu chì u GBGV hà bisognu di assai esercizii ogni ghjornu.

I pruprietarii attivi chì campanu in u paese è anu sperienza cù i cani di caccia sò i pruprietari ideali di sta razza. Una scola di cane pò sustene u pruprietariu in furmazione è utilizendu u GBGV. In casa, però, hè assai felice è luminoso. Hè un cane assai famigliali.

Nota: Se u GBGV ùn hè micca furmatu abbastanza bè, ùn deve micca esse cacciatu senza una correa per esse in u latu sicuru. S'ellu sente qualcosa, pò fà a so strada nantu à tutte e muntagne.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *