in

Addestramentu di un cane per piantà d'abbaia

L'abbaia hè solu una di parechje espressioni di cani. Quandu un cane abbaia, vole cumunicà qualcosa à l'altra persona o spressione i so sentimenti. Ci ponu esse parechje ragioni per chì i cani abbaia. I cani di guardia abbaia per signalà i stranieri è per difende u so territoriu. Barking pò ancu esse una espressione di gioia, paura o insicurezza.

Un cane chì abbaia ùn hè micca un cane prublema. I cani chì abbaia eccessivamente ponu diventà un prublema per ogni pruprietariu. Per piglià un cumpurtamentu di abbaia indesevule sottu cuntrollu, hè prima necessariu di sapè perchè un cane abbaia. Per esempiu, i cani spessu abbaia solu quandu passanu troppu tempu solu o quandu sò fisicamenti è mentalmente underutilized. Inoltre, certi razzi di ghjacari sò naturalmente più disposti à abbaia chè l'altri. In un appartamentu pocu insonorizatu, pudete avè prublemi cù i vicini si avete un cane particularmente cumunicativu (p.e. BeagleA punta, or Jack Russell Terrier).

Quandu è perchè i cani abbaghjanu

Ci sò parechji mumenti quandu i cani abbaia. Cù un pocu di pratica, un pruprietariu pò ancu cuncludi u mutivu di l'abbaia da u u sonu è a lingua di u corpu di u cane. I toni alti signalanu gioia, paura o insicurezza. L'abbattimentu bassu significa cunfidenza, minaccia o avvistu.

  • Defense
    abbaia Quandu abbaia difensivamente o difensivamente, un ghjacaru abbaia à i stranieri o i cani quand'elli si avvicinanu u so territoriu. U territoriu propiu hè a casa, u giardinu, o l'appartamentu. Ma ancu i lochi è i lochi induve un cane passa assai tempu, cum'è a vittura o una caminata populari, sò parti di u so territoriu.
  • Barking per Attenzione
    Un cucciolo carino che abbaia attira l'attenzione. Hè accarezzatu, alimentatu è intrattenutu cù ghjoculi o passeggiate. Un cane ampara assai rapidamente chì l'abbaghju pò attirà l'attenzione. Se ogni cortezza hè "ricompensata" cù l'attenzione, l'alimentariu, u ghjocu, o altre risposti desiderate, un cane cuntinuà à abbaia per attirà l'attenzione. Inoltre, l'abbaia hè auto-gratificante in sè stessu, attraversu a liberazione di endorfine.
  • Abbaia eccitata
    I cani piacenu ancu abbaia quandu scontranu persone o cani amichevuli ( abbaia di benvenutu ) o ghjucà cù altri cani. I cani abbaghjanu spessu ogni volta chì sentenu altri cani abbaia.
  • Abbahjaru
    cù paura Quandu abbaia cù paura, u cane abbaia indipendentemente da u locu - vale à dì ancu fora di u so ambiente - ​​à scunnisciutu. rumori or situazioni scunnisciute. A postura hè generalmente tensa, l'arechje sò disposti è u sguardu hè alluntanatu da a "fonte di paura".
  • Abbaia anormale
    In più di e situazioni tipiche in quale i cani abbaia, ci sò ancu disordini cumplessi chì portanu à l'abbaia eccessiva. L'abbaia compulsiva accumpagnatu da i muvimenti o cumpurtamenti stereotipati (pacing, pacing, leccare ferite) spessu risultatu da situazioni stressanti difficili chì anu duratu per un longu periodu. I cani di canile o di catena spessu mostranu questu frustrazione per abbaia. Tuttavia, i cani chì soffrenu di un severu timore di perdita pò ancu esse affettati. In u casu di tali disordini cumplessi, un veterinariu o coach di cumportamentu deve esse cunsultatu.

Interrompe l'abbaia eccessiva

Prima cose prima: Assicuratevi chì u vostru cane hè datu abbastanza esercitu fisicu è mentale. Un cane irrimediabilmente sottumessu hà da sprime u so dispiacere in qualchì modu. Ùn cuntate micca u fattu chì u cumpurtamentu problematicu di abbaia pò esse firmatu in un tempu cuncisu. A furmazione in un cumpurtamentu alternativu desideratu piglia tempu è pacienza.

Evite situazioni induve u cane abbaia spessu o riduce i stimuli chì provoca l'abbaia. Quandu abbaia in difesa, questu pò esse fattu, per esempiu, riduzzione ottica di l'area (cortini davanti à i finestri, fence opaca in u giardinu). U più chjucu u territoriu da guardà, menu stimuli ci sò.

Se u vostru cane abbaia à i passanti o à l'altri cani mentre caminava, distraite cù dolci o un ghjoculu prima chì u cane cumencia à abbaia. Calchì volta aiuta ancu à fà u cane à pusà appena un altru cane si avvicina. Pò esse più faciule prima di attraversà a strada prima di u scontru. Lode è ricumpensa u vostru cane ogni volta si cumporta tranquillamente.

Quandu abbaia per attenzione, hè cruciale micca di ricumpensa u cane per abbaia. I prupietari di i cani spessu rinforzanu senza vuluntà l'abbazia di l'attinzioni vultendu, petting, ghjucanu o parlendu cù u so cane. Per un cane, questu hè una ricumpensa è una cunferma di e so azzioni. Invece, fate fora di u vostru cane o lasciate a stanza. Recompensa solu quandu e cose si sò calmate. S'ellu ùn ferma micca d'abbaia, a una presa gentile nantu à u so musu pò aiutà. Se u vostru cane cumencia à abbaia mentre ghjucate cun ellu, smette di ghjucà.

Insegni à u vostru cane a cumanda tranquilla in un rilassatu, bassu stimulus ambiente. Recompensa u vostru amicu à quattru zampe regularmente quandu si cumporta tranquillamente è dice un cumandamentu ("Silenziu"). Aduprate sta parolla ogni volta chì u cane hà cessatu di abbaia.

Per riduce u salutazione scorcia, duvete ancu frenà da i saluti di ogni tipu. Insegni à u vostru cane pusà è stà cumanda prima, è aduprà quandu avete visitatori. Pudete ancu mette un ghjoculu vicinu à a porta è incuraghjite u vostru cane à piglià prima di vene à salutà.

Desensibilizazione è cmetudi outerconditioning pò ièssiri usatu successu quandu abbaia in paura. Duranti a desensibilizazione, u cane hè cuscente cunfrontu cù u stimulu chì provoca l'abbaia (per esempiu, un rumore). L'intensità di u stimulus hè inizialmente assai bassu è aumenta lentamente cù u tempu. U stimulus deve esse sempre cusì chjucu chì u cane u percive, ma ùn reagisce micca. U Counterconditioning hè di associà u stimulu chì provoca l'abbaia cù qualcosa di pusitivu (per esempiu, alimentazione).

Cosa da evità

  • Ùn incuraghjite u vostru cane à abbaia cù frasi cum'è "Quale vene?"
  • Ùn premiate micca u vostru cane per abbaia vultendu versu ellu, pettinglu, o ghjucanu cun ellu quandu abbaia.
  • Ùn gridà micca à u to cane. L'abbaia inseme hà un effettu di gioia nantu à u cane piuttostu cà un calmante.
  • Ùn punisce micca u vostru cane. Qualchese punizione provoca stress è pò cumposti u prublema.
  • Stà luntanu da l'aiuti tecnichi cum'è collari anti-corteccia. Quessi sò estremamente cuntruversi trà l'attivisti di i diritti di l'animali è l'addestratori di cani è, s'ellu s'utilice in modu impropriu, facenu più male chè bè.
  • Senza pacienza. Romper l'abitudine di l'abbaia problematica piglia tempu è pacienza.

Un cane hè è sarà sempre un cane

Cù tutti i metudi di furmazione è educazione contr'à l'abbaia eccessiva, però, i patroni di i cani anu da ricurdà una cosa: un cane hè sempre un cane, è i cani latranu. Una vocalizazione naturali, cum'è l'abbaia, deve mai esse completamente suppressa. In ogni casu, hè sensu per guidà l'abbaia in canali sopportabile u più prestu pussibule, se ùn vulete micca avè una scorcia constante à u vostru latu è prublemi constanti cù u vicinatu.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *