in

Confusion totale in u cane

Ci sò i cani chì maledicà a so domesticazione. U mutivu si trova cù e persone chì prima li permettenu e cose è poi volenu disattivà di novu. Cumu hè chì u cane hà da capisce chì?

Avete da trasmette à i cani: pensanu è agiscenu chjaramente, in modu coerente è logicu, ancu s'è l'omu sò spessu goffi è sbaglianu. Prima, u pruprietariu si lascia trascinatu nantu à a leash troppu corta, poi si mette di colpu à tirà. Porta l'amichi à quattru zampe in cuntattu cù i cani chì ùn sò micca invitati è hè arrabbiatu quandu sò abbattuti. E poi ci sò i bastoni è i boli chì i cani anu da perseguite - per u piacè di l'omu, chì perde a so gioia quandu a furmazione di caccia hè appiicata in pratica appena l'amicu di quattru zampe hà spotted u ghjocu.

L'omu a sà è l'utiliza senza pietà: I cani sò unichi, permettenu assai di fà cun elli. Manghjanu ciò chì hè pusatu ind'u sguardu in a ciotola, camminanu in fretta quand'ellu ci hè tantu da annusà, ùn sò micca permessi d'andà più luntanu s'è a ghjente hà cunversazione noiosa in a strada, guardanu a casa ma sò rimproverati quand'elli abbaia. perchè qualchissia hè à a porta di fronte.

Qualchissia chì permette tuttu questu per esse fattu cun elli deve esse adattatu suciali. O per dì un altru modu: s'è i cani eranu suciali cum'è l'omu, l'incidentu di muzzica seria l'ordine di u ghjornu. Ùn hè micca menu perchè i cani sò spessu puniti viulentemente senza mancu sapè a ragione.

E misure di punizioni da i so patroni sò difficiuli per i cani di capiscenu, perchè u cumpurtamentu punitu chì a ghjente definisce "indesiderable" hè spessu una necessità simplice, canina, una azzione o reazione naturali. Quandu i cani scavanu per i topi, perseguite i misgi, si sguazzanu in u cuntu di vacca appena sguassatu, piglianu un calzino chì si trovanu è l'ammuccianu in un locu, strappanu un pezzu di torta da u bordu di a tavola, salta nantu à u lettu di una persona senza esse dumandata, tuttu questu hà. un trigger esternu o internu. Ci saria innumerablemente più cose à listinu chì a ghjente pò arrabbià invece di piglià un respiru prufondu prima per pudè poi sorride nantu à questu è di u so cane unicu.

U prugramma Multi-Stage "Storage"

Calchì volta sti scherzi canini diventanu abitudini. È cusì hè a quistione chì i furmatori di cani sentenu spessu: "Cumu è induve piantu stu cumpurtamentu?" A risposta (ironica): "Hè megliu induve l'avete fattu". Tuttavia, ci hè definitu un modu chì a ghjente pò "spegne" tali cumpurtamentu "indesiderable". Questu hè un prugramma multi-stadi:

> Cum'è una misura immediata, evite, se pussibule, chì u cane pò cuntinuà à praticà u cumpurtamentu in questa forma. Esempii: Fighjate avanti, dodge, cambià a situazione.

> L'omu ampara à trattà cun ellu si u cane mostra torna u cumpurtamentu. Esempiu: Se u cane abbaia per cinque seconde durante una caminata di 45 minuti, l'omu duverebbe gode di l'altri 44 minuti è 55 seconde.

> Cercate a causa o u trigger di u cumpurtamentu. À u listessu tempu, un espertu di cumportamentu hè cunsultatu. Inseme, clarificate e cose impurtanti è fate i primi cambiamenti: salute (essibile chjarificazione da u veterinariu), rutina di ogni ghjornu (livellu di stress, abbastanza periodi di riposu), carica di travagliu fisicu è mentale (troppu, troppu pocu?), nutrimentu.

> Se u cumpurtamentu ùn hè micca sparitu per via di e misure pigliate, una furmazione pianificata o una sessione di apprendimentu per l'omu è i cani pò principià cù tutte l'infurmazioni. In fondu, u listessu vale per i cani cum'è per l'omu: se avete un prublema, l'aiuti - è ùn pugnale micca in u spinu cù misure punitive.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *