in

Tartarughe - Malattie legate à l'allevamentu

E tartarughe europee sò diventate sempre più populari cum'è animali domestici è cusì ancu cum'è pazienti in pratiche di picculi animali. A maiò parte di e malatie in e tartarughe sò l'allevamentu è / o l'alimentazione. Hè ancu più impurtante per ottimisà l'allevamentu è l'alimentazione.

Tartarughe europee

E tartarughe chì mantenemu più spessu sò:

  • tortue grecque (Testudo hermanni)
  • Tortue maure (Testudo graeca)
  • La tortue marginée (Testudo marginata)
  • Tartaruga a quattro dita (Testudo horsfieldii)

Sicondu a spezia, a varietà naturale si estende intornu à u Mari Mediterraniu è l'Africa sittintriunali à l'Asia sudoccidentale.

Attitude

Quandu si mantene questi animali, u scopu deve esse di avvicinassi u più pussibule di u so habitat naturale. Per quessa, a liberazione naturali hè un must quandu si mantene e tartarughe europee. A conservazione temporale di terrarium hè cuncepibile solu per l'animali malati.
E tartarughe si deve esse guardate in grandi chjusi esterni tuttu l'annu. Quessi sò strutturati nantu à l'habitat naturali cù e piante, petri, etc. Un quadru friddu o serra hè ancu un must per chì l'animali ponu ancu campà attivamente in a primavera è u vaghjimu, perchè l'animali di sangue friddu sò direttamente dipendenu da a temperatura esterna. .

manghjatoghja

Quandu si pianta l'accintu, si deve esse selezziunati quant'è più piante di fura. E tartarughe ponu tandu cura di sè stessu secondu u tipu di pianta è quantità. Cum'è e piante di furaghji assai boni sò z. B. dandelion, buckhorn, chickweed, sedum, deadnettle, hibiscus, è assai più. . Se e tartarughe ponu sceglie u so propiu alimentu, sempre ricevenu una quantità sufficiente di nutrienti, vitamini è minerali.
U cuntenutu di prutezione di a razione di l'alimentazione per i Tortois Europei ùn deve esse più di 20%. In ogni casu, postu chì e piante anu un altu cuntenutu di proteina in a primavera, in particulare, u fenu deve esse usatu per cumpensà. Cobs di fienu imbevutu per i cavalli anu dimustratu u so valore quì. Siccomu u cuntenutu di fibra cruda di l'alimentu deve esse 20-30%, u fenu deve esse sempre dispunibule. U calciu è u fosforu sò minerali impurtanti in l'alimentazione. U rapportu Ca:P ùn deve mai falà sottu 1.5:1. Ca pò esse aghjuntu in forma di seppia o cunchiglia d'ova triturata. A vitamina D hè essenziale per e tartarughe. Hè furmatu in a pelle da a radiazione UVB da u sole. Dunque, quandu cumprà un quadru friddu, duvete verificà UVB
permeabilità (vetru filtra a radiazione UV). L'acqua potabile fresca deve esse sempre dispunibule per l'animali.

Hibernation

Tutte e tartarughe europee hibernate à a temperatura permanentemente più bassa sottu 12-15 °. A pussibilità di hibernazione deve esse datu per mantene l'animali sani da u primu annu di vita. Da settembre, l'animali si preparanu per a hibernazione. Quandu a durata di u ghjornu è a luminosità di u ghjornu diminuite significativamente, l'animali manghjanu menu è menu cibo è diventanu sempre più inattivi. Sottu à 10 ° e tartarughe cessanu di manghjà è si intarranu in u refuggiu. Hè pussibule di invernamentu di l'animali in u quadru friddu o in un frigorificu separatu. A temperatura di hibernazione hè 4-6 °. Versu aprili, l'animali finiscinu a so hibernazione. S'ellu hibernate currettamente, e tartarughe ùn perdenu pocu pesu.

Malati posturali

Sfurtunatamente, in a pratica, vedemu spessu e tartarughe chì soffrenu di malatie chì sò direttamente ligati à l'alloghju è / o l'alimentazione:

  • MBD (malattia metabolica di l'osse)

Questu hè un cumplessu di sintomi. Causatu da diverse cause, i sintomi tipici di a malatia si prisentanu cum'è a carapace molle, a deformazione di u carapace, a furmazione di gobba, a litofagia è a difficultà à pusà.

  • A deficiencia di vitamina D

A vitamina D fa chì u calciu sia almacenatu in l'osse. A vitamina D hè ancu sintetizzata da i rettili stessi sottu a radiazione UV. Quandu si mantene puramente in terrariums, ci hè spessu una mancanza di luce UV, o i lampi sbagliati sò stallati. Inoltre, i lampi UV deve esse rimpiazzati à intervalli regulari (1/2-1 x annu), postu chì a radiazione UV da i lampi diminuite cù u tempu.

  • carenza di calciu

L'alimentazione sbagliata (ca: rapportu Ca:P sbagliatu) porta à a carenza di Ca è a degradazione di Ca da l'osse (iperparatiroïdismu secundariu di nutrimentu). Si sviluppa rachitismo o osteomalacia.

L'energia eccessiva è l'ingesta di proteine ​​​​è a mancanza di hibernazione prumove u sviluppu di e malatie metaboliche di l'osse.

A mineralizazione insufficiente di l'armatura provoca qualchì volta deformazioni massive. L'animali ùn ponu più spustà. L'alimentazione ùn hè più pussibile per via di rami morbidi di a mascella inferiore. Difficultà di pusà ponu accade in animali femine.

U diagnosticu hè faciule fà nantu à a basa di u rapportu precedente è i sintomi spessu chjaru. A struttura di l'osse pare spongiosa in l'imaghjini di raghji X. U valore di Ca in u sangue hè spessu in u minimu normale.

A radiazione UV cù una lampada adattata (per esempiu Osram Vitalux duie volte à ghjornu per 20 minuti) hè assai impurtante. Inoltre, a vitamina D deve esse datu. Un cambiamentu di alimentazione è una dosa di Ca per os sò ancu impurtanti. In generale, l'attitudine deve esse reconsiderata.

Sicondu u stadiu di a malatia, u pronostico hè bonu à poviru.

  • nefropatie

A malatia renale hè cumuni in e tartarughe. Diversi fattori ponu esse cunsiderati cum'è a causa, cù a malnutrizione è in generale a postura povira ghjucanu un rolu maiò.

  • Gotta

Quandu u livellu di l'acidu uricu aumenta, i dipositi di l'acidu uricu sò in l'organi è l'articuli. A mancanza d'acqua è una ingesta eccessiva di proteina da l'alimentu sò i causi primari di uricemia.

  • esametru

L'hexamite sò parassiti flagellati chì si multiplicanu massivamente in cundizioni di mantenimentu subottimali, infettate i rini, è ponu purtà à nefrite.
Clinica: I sintomi sò assai unspecific. Perda di l'appetite, emaciazione, apatia, gonfiore di l'articuli, edema, cambiamenti urinarii, stasi urinaria è enoftalmu pò esse osservatu.
Diagnosi: Un diagnosticu suspettatu pò esse fattu nantu à a basa di u rapportu precedente (alimentazione di l'alimentu riccu in proteini, mancanza d'acqua). I livelli elevati di l'acidu uricu è u fosforu ùn sò micca sempre presenti in u sangue. Un rapportu Ca:P <1 hè impurtante. Hexamites ponu esse rilevati in l'urina.
Terapia: U fluidu hè furnitu per via di injections subcutaneous è bagni di ogni ghjornu in acqua tiepida. L'alimentazione bassa in proteini deve esse assicurata. Se i livelli di l'acidu uricu sò elevati, l'allopurinol deve esse datu. Ancu quì, a postura deve esse ottimizzata.

In cunclusioni, ferma à dì chì quandu si tratta di e tartarughe europee, e cundizioni di l'abitazione deve esse sempre scrutinate currettamente. Senza ottimisà a postura di u paci, a ricuperazione durabile hè pocu pussibule.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *