in

Ticks in u cane

Appena l'inguernu hè finitu, sentimu a vulintà di andà fora, è ci piace sempre più longu passeggiate in natura. Ma attenti : i ticks cumincianu ancu à aumentà e so attività è cercanu vittime per u so primu pastu di sangue. È certi ticks ùn venenu micca solu. I ticks ponu trasmette malatie à i cani è l'omu. Questi include l'encefalite da tick-borne (TBE), a malatia di Lyme è a babesiosi.

L'infezzione sò generalmente realizate cù u primu attu di sting and sucking, ancu s'ellu pò piglià parechje ore à ghjorni prima chì i patogeni sò trasmessi.

Spezie di tick

Ci sò trè tippi principali di ticks in i cani:

  • Holzbock (periculi: trasmissione di a malatia di Lyme à l'omu è i cani, è ancu a TBE à l'omu, allergia à i morsi di tick)
  • Tick ​​di cane marrone (periculi: trasmissione di babesiosi è Ehrlichiosis, allergia à u puntu di zecca, paralisi di zecca)
  • e lu zecca di foresta alluviale (periculi: trasmissione di babesiosi, allergia à i morsi di zecche, paralisi di tick).

Dopu una longa caminata, ogni pruprietariu di l'animali deve verificà u so cane per i ticks, è elli stessi à u stessu tempu. I ticks sò minusculi quandu infestanu u cane - di solitu menu di un millimetru di grandezza - cum'è si alimentanu di sangue, si gonfianu è cascanu una volta pienu. Una zecca pienamente ingorgata raggiunge a dimensione di un pisello è hè dunque faciule da sente quandu accarezza u cane.

Eliminazione curretta di una tick

I ticks deve esse eliminati cù assai cura. Aduprate pinzette o pinzette tick per afferrà a tick trà a pelle è a testa di u tick è lentamente, ma apposta, tira a tick fora u più dritta pussibule. Nisuna parte di a tick - per esempiu a testa - ùn deve esse in a pelle, postu chì una infizzione o un picculu "lump" pò esse formate quì.

U tick deve esse afferratu u più prufonda pussibule nantu à a pelle è poi tiratu fora senza strincà a tick.

A tick ùn deve micca panicu, altrimenti, pò sviutata u so cuntenutu stomacu o saliva in a ferita è cusì trasmette un patogenu. Hè assai impurtante: NON gocce smaltu per unghie, oliu, o simili nantu à a tick, perchè questu pruvucarà a tick à u panicu. Fate chì u vostru veterinariu vi mostra cumu fà questu. Se u situ di u muzzicu di tick pare anormale, cum'è rossu o gonfiore, fate u situ esaminatu da un veterinariu.

I ticks sò quasi sempre in stagione

Studi recenti indicanu chì zecche infettate parenu sopravvive à u friddu è u calore megliu cà i ticks non infettati. In Svizzera, hè statu pruvatu chì i ticks infettati cù u patogenu borreliosis sò menu sensibili à u calore è a siccità. Questu significa chì in i mesi friddi è caldi, secchi, a proporzione di ticks risicatu pò esse più altu ch'è esse previstu in questi tempi di l'annu. In e regioni induve i ticks infettati da i patogeni, i cani anu da esse trattatu cù un repellente di tick tuttu l'annu, vale à dì ancu in i mesi d'invernu.

Repellenti contr'à e zecche

I pruprietarii di cani duveranu cunsultà u so veterinariu per cunsiglii nantu à i repellenti di tick. Nta l'ultimi anni, novi ingredienti attivi sò stati sviluppati per una applicazione, per sprays è collari. Ma attenti: micca sicondu u mottu "assai aiuta assai" o "chì travaglia cù u cane, possu ancu aduprà cù u ghjattu". Micca tutti i rimedii funziona contr'à ogni tick, è certi rimedii per i cani sò mortali per i misgi. U vostru veterinariu hà da sapè ancu s'ellu vive in una di e zone di risicu TBE o babesiosi è duverebbe dunque piglià misure speciali, o se una vaccinazione Borrelia hè cunsigliatu per u vostru cane.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *