in

Questu aiuterà à prutege u vostru cane da vespe è punture d'api

Cum'è u vostru cane, l'insetti amanu a carne. Per impediscenu chì u vostru cane ùn sia muzzicatu, duvete prestu una attenzione particulari à ciò chì manghja, ciò chì sfracicà, è ciò chì sniffs durante a primavera è l'estiu. Perchè: per i cani cù allergii, una sola ape o vespa pò esse periculosa per a vita.

In i cani chì ùn sò micca allergii, a muzzica provoca un gonfiore doloroso. L'unicu periculu veru per elli hè un muzzicu di cane in a gola, cum'è l'inflazione pò fà a respirazione difficiule.

Primu aiutu à un cane dopu à una puntura d'api

Ma chì si, malgradu tutte e prudenza, u vostru cane hè punitu da una ape o una vespa ? Se u puntu hè sempre in a pelle, sguassate è rinfriscà immediatamente u situ di u muzzicu per 10-15 minuti per riduce l'inflamazione è u dulore.

I sacchetti freschi o i cubetti di ghiaccio impannillati in asciugamani sò ideali per questu. In una emergenza, l'acqua fridda o un pappu umitu pò ancu aiutà.

U mo cane hè allergià? Eccu Cumu Sapete

Allora duvete attente à i segni di allergii. Eruzione pruriginosa è gonfiore sò i reazzioni allergii più cumuni à u muzzicu. Parechji cani anu ancu u dulore abdominal cù vomitu è ​​diarrea. A circulazione debule à u puntu di colapsu, difficultà di respirazione, decolorazione di e mucosa, è convulsioni pò esse altri sintomi.

In u peghju casu, u vostru cane passa. Se suspettate una reazzione allergica o un muzzicu in a gola, cuntattate immediatamente u vostru Serviziu Veterinariu d'Urgenza, postu chì una cundizione per a vita pò sviluppà.

Kit di primu aiutu cù droghe antiallergiche

Certi cani sò assai allergii à i pungi di vespe è d'api. Se u vostru amicu di quattru zampe hà digià avutu una reazzione allergique, duvete esse più attenti è alimentallu, per esempiu, solu in casa. Allora ùn vene micca in cuntattu cù insetti velenosi.

Duvete ancu preparà per una emergenza cù un kit di medicina allergii. Parechji veterinari piacenu à adattà u kit di medicina d'urgenza per i so allergii.

Prevenzione attraversu u trattamentu ghjustu

Per pruteggiri un cane allergii da una situazione di vita periculu dopu una stinga d'api o vespa, pudete avà ancu desensibilizà l'animali. U vostru veterinariu cunsigliu di dà à u vostru cane allergeni di l'api è a vespa in dosi minimi, ma gradualmenti aumentanti.

In questu casu, a desensibilizazione deve esse rinnuvata à intervalli sempre più longu. A terapia di desensibilizazione hè stata aduprata cù successu in l'omu per decennii è pò ancu esse aduprata per altri allergeni cum'è l'alimentariu è u polline.

Sì avete un cane cù allergii, una visita à u vostru veterinariu hè a megliu suluzione. U veterinariu lucale pò adattà u trattamentu à a cundizione attuale di u cane.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *