in

Questu hè cumu u vostru cane pò sopravvive à una primavera senza zecche

À a temperatura più altu, i ticks in i spazii verdi tornanu più attivi è ponu minaccia per i cani. Hè per quessa hè cusì impurtante per sguassà bè è prevene i parassiti.

Chì puderia esse più piacevule in a primavera chì una longa caminata cù u cane per i prati è i boschi? Sfurtunatamente, i tampiratura cálida attrae micca solu i patroni di i cani è i so carichi fora di l'inguernu glaciale, ma ancu i ticks. Dunque, in maravigliose escursioni, ci hè sempre un risicu.

Perchè appena un cane o un altru pruprietariu potenziale passa, i ticks cascanu fora di u so refuggiu in l'arburi, in l'erba alta, o in un boscu densu. I parassiti appiccicate strettu à u mantellu di u cane, facenu a so strada da quì à a pelle è muzzica dura. E preferibilmente nantu à i zoni di a pelle suave cù boni perfusioni, cum'è l'arechje o a regione lumbar. Ci ponu tastà u sangue di u so patrone.

I ticks portanu diverse malatie

U periculu per un cane hè chì i ticks ponu purtà diverse malatie. Includendu borreliosis, babesiosi, o meningitis. Per quessa, hè impurtante chì i pruprietarii di cani seguitanu uni pochi di cunsiglii per aiutà à prevene i ticks è caccià in modu sicuru.

Quandu u calore, i parassiti diventanu assai attivi. Per quessa, duvete cercà u vostru cane o gattu bè dopu ogni corsa libera è camminata. Sè vo site furtunatu, avete ancu nutatu i ticks prima ch'elli mordanu è pudete sguassà subitu.

Eliminate i ticks da i cani

Ma ancu s'è u parassitu era digià irritatu, avete da sguassate immediatamente - è ùn aspittà micca finu à chì hè assorbutu è sparisce da ellu stessu. Per fà questu, tira delicatamente a tick fora di a pelle. Hè impurtante chì u cane ferma u più calmu pussibule è chì ùn sfracicate micca a tick. Altrimenti, ci hè u risicu chì a tick liberà i patogeni in a ferita di morsa. Hè megliu d'utilizà pinze per tirare perchè pudete strincà a tick più veloce cù una pinzetta o tirà fora cù i vostri ditte.

Sentite u più vicinu à a pelle di u vostru cane cum'è pussibule cù questu strumentu. Allora, lentamente è uniformemente tira fora a tick. Assicuratevi chì a testa di a tick ùn si mette micca, ma hè eliminata cun ella. In casu, pigliate una lupa cù quale pudete esaminà cù cura u situ di u muzzicu.

Allora, pulite a zona cun un disinfettante per cani. Inoltre, cuntinueghja à osservà u sviluppu di a pelle intornu à u situ di muzzicu. Perchè se a pelle ferma rossa o infettata, duvete ancu piglià u vostru cane à u veterinariu. A listessa cosa succedi se u cane hà una frebba o limfatiche inchate.

Sbarazzarsi di e zecche bè

A dispusizione curretta hè impurtante per chì a tick eliminata ùn trovi micca a so prossima vittima in un futuru vicinu. Per esempiu, ùn hè micca abbastanza per lavà u parasite in u lavamanu - ùn affucà micca. Invece, pudete sfracicà a tick cù u vetru, per esempiu. In alternativa, pudete scaccià in disinfettanti, pulitori di cloru, o alcolu duru, induve morirà.

Impurtante: Ùn mai applicà smaltu per unghie, disinfettante o altre liquidu à a tick mentre hè sempre in u cane. Questu pò causà l'acaru à vomità è cusì trasfiriu i patogeni à u cane.

Prutegge u vostru cane da e zecche

Siccomu i morsi di zecche sò un periculu per a salute, i pruprietarii di cani cercanu naturalmente di prutege i so amichi à quattru zampe da i piccati di tick. In più di collari spiciali, rimedii spot, è pilule, ci sò più è più rimedii di casa dispunibuli per aiutà à alluntanà i parassiti.

In generale, hè cunsigliatu di visità u vostru veterinariu in prima primavera per cunsiglii nantu à diversi medicazione. A grande diferenza trà e formulazioni spot-on è i collari si trova, frà altri cose, in a dosa di l'ingredientu attivu è se l'animali assorbe l'ingredientu attivu attraversu a pelle.

L'ultime hè spessu maculata perchè goccia nantu à u collu di u cane. Spessu parenu un pocu più brevi, ma sò ancu dosati più bassi. Se u vostru ghjacaru porta un collu di tick, l'ingredientu attivu hè distribuitu nantu à a film grassu di a pelle, ma ùn hè micca assorbita. Invece, a dosa hè più altu è e persone entranu in cuntattu direttu cù questu quandu sò stroked. Per quessa, hè cunsigliatu per esse attentu quandu travaglia cù i zitelli.

Cusì, i pills pò esse a megliu opzione per e famiglie cù i zitelli chì sò manghjati da i cani è travaglianu solu in u corpu. "Avvelenu" u sangue, perchè i ticks morenu rapidamente.

I repellenti di zecche sò dannosi?

Certi prupietarii di cani sò riluttanti à usà collari o pillole di pesti perchè teme chì e sustanzi chì cuntenenu ponu esse dannusu per elli o per i so amichi di quattru zampe. Tuttavia, questu ùn hè micca u casu. I veterinari enfatizanu chì tutte e droghe sò testate bè in anticipu per l'efficacità è a tolleranza.

Questu hè micca u casu cù l'alternattivi "naturali". Per esempiu, certi s'appoghjanu à l'oliu di coccu per sferisce in a so fur. L'acidu lauricu chì cuntene hè dettu per alluntanà i ticks. Tuttavia, sti difesi naturali anu effetti limitati è deve esse rinnuvatu ogni sei ore. Inoltre, tali alternattivi ùn sò micca stati ancu esplorati. In particulare in i zoni d'altu risicu, hè megliu aduprà una prutezzione medica efficace contra i ticks dopu avè cunsultatu un veterinariu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *