in

Eccu cumu si deve salutà i gatti strani

Vulete fà amici cù un gattu stranu ? Pudete fà assai male cù questu. Avete bisognu di sti cunsiglii.

A prima impressione ùn conta micca solu per noi umani, ma pò ancu avè una influenza significativa in a relazione cù l'animali.

I misgi sò particularmente animali forti è individuali. Comu tali, ùn ci hè micca un modu unica per salutà. Sò instintivamente attenti à i straneri, chì hè protettivu in u salvaticu. Ma pudete piglià un pocu di punti in contu per caccià u scetticismu di u nasu di fur.

Chì u gattu decide

I megliu cundizioni sò datu quandu avete cunnisciutu l'animali in u so territoriu. Ci si sente còmode è cunnosce tutte l'opzioni di fuga è di ritirata. In ogni casu, una regula basica hè: trattà u ghjattu cun rispettu è dà u tempu chì hà bisognu à fà a so propria mente.

Stranieri o amici furry assai timidi vi osservaranu prima da una distanza sicura prima di decide s'ellu volenu salutà.

Tuttavia, pudete avè principiatu per piglià un passu versu ella è dopu aspittendu ch'ella vene à u restu di a strada per voi. Offrili a to manu per annusà. S'ellu si sguassate o ti sbatte cù a so piccula testa, hè - per u mumentu - d'accordu per toccu.

U disinteressu crea curiosità

E bola fluffy di fur pò esse assai idiosincratica. Quandu sò datu l'attenzione, spessu u rifiutanu. Se li ignora, u so interessu cresce.

Allora ùn vede micca o parlà à u ghjattu, ùn u saluta micca à tuttu, po dopu un pocu tempu, vinarà da sè stessu è sniffà per suddisfà a so curiosità.

Ma ancu tandu, duvete solu pruvà à pettini s'ellu u ghjattu vi hà datu u permessu di fà - vale à dì dà u so capu o strofinate e so guance. Questu pò esse interpretatu cum'è una stretta di manu o un basgiu di benvenuta.

Preste assai attenzione à a lingua di u corpu. È ancu leghje questi 7 signali chì duvete sapè.

Evite a postura minacciata

Ci hè una grande tentazione di guardà u ghjattu drittu in l'ochji o di chjappà per salutà. Tuttavia, questu hà un effettu minacciatu nantu à i picculi animali.

Invece, turnate nantu à u to latu è solu fighjate à specimens timidi fora di u cantonu di l'ochju. Pudete ancu pusà nantu à u pianu per minimizzà a diferenza di taglia.

O pudete aspittà chì u ghjattu salta à un locu più altu cum'è una scatula o u divano per livellu.

Aduprate a lingua di u gattu

I fluffy four-legged friends anu a so propria lingua di corpu. Approfitta di questu! Puderete, per esempiu, salutà cù un lentu lento per dimustrà chì site rilassatu è micca una minaccia. Mantene l'ochji chjusi per uni pochi seconde. Sè vo wink back, pudete piglià questu cum'è una interazzione successu è cum'è un cumplimentu.

Evite sempre i movimenti frenetici. Agisce tranquillamente è cun prudenza, cum'è un gattu.

Curl ma rispettu

Per i misgi veramente timidi, pò aiutà à avè un strumentu à manu. Senza pagà troppu attente à l'amicu di quattru zampe stessu, lasciate uni pochi di tratta o ghjucate cù u badminton o una canna catfishing vicinu à ella. Questu aiuta à superà a distanza è evoca associi pusitivi cù e persone. In questu modu, prima o dopu, ancu e zampe di velluto più ansiose vi saranu cunquistate.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *