in

Questu hè cumu pudete fà chì u vostru gattu smette di purtà l'uccelli in casa

Qualchese chì hà un gattu fora, prima o dopu, sbatterà nantu à i topi o l'acelli morti chì u gattu orgogliosamente predava. U cumpurtamentu di caccia ùn hè micca solu fastidiosu - ma ancu minaccia l'animali salvatichi lucali. Avà i scientisti parenu avè capitu cumu i misgi caccianu menu.

Circa 14.7 milioni di misgi campanu in famiglie tedesche - più cà qualsiasi altru animali. Nisuna quistione: i gattini sò populari. Ma ci hè una qualità chì rende e so famiglie in biancu: quandu a zampa di velluto persegue i topi è l'acelli è mette a preda davanti à a porta.

Hè stimatu chì i misgi in Germania uccidenu sin'à 200 milioni d'acelli ogni annu. Ancu s'è stu numeru hè troppu altu secondu a valutazione di l'espertu di l'acelli NABU Lars Lachmann - in certi lochi i misgi ponu causà danni considerablei à a pupulazione d'acelli.

Per quessa, ùn hè micca solu in l'interessu di i patroni di i gatti chì i so gattini ùn portanu più "presenti" cun elli. Ma cumu fà? I misgi all'apertu spessu caccianu in i so incursioni micca per fami, ma per campà u so stintu di caccia. È ùn hè micca maravigghiusu - dopu tuttu, sò generalmente curati bè in casa.

Meat and Games Lower the Hunting Instinct

Un studiu hà avà scupertu chì una mistura di manciari pisanti di carne è di ghjoculi di caccia hè u megliu modu per dissuadà i misgi da a caccia veramente. Manghjendu l'alimentu senza granu hà risultatu in i misgi chì mettenu un terzu menu di topi è uccelli davanti à a porta chè prima. Se i gattini ghjucanu cù un ghjocu di mouse per cinque à deci minuti, u numeru di trofei di caccia hè cascatu da un quartu.

"I misgi piace l'eccitazione di a caccia", spiega u prufessore Robbie McDonald di l'Università di Exeter à u Guardian. "Misure precedenti, cum'è campane, anu pruvatu à impedisce u gattu di fà cusì à l'ultimu minutu". In i so tentativi cù campane nantu à u collu, però, i misgi anu tombu tanti animali salvatichi cum'è prima. È un collar per i misgi all'apertu pò esse periculosa per a vita.

"Avemu pruvatu à interceptà elli in u primu locu cumpiendu alcuni di i so bisogni prima di pensà ancu à a caccia. U nostru studiu mostra chì i pruprietarii ponu influenzà ciò chì i misgi volenu fà senza alcuna misura restrittiva. "

I circadori ponu solu speculà perchè esattamente sta dieta di carne porta i misgi à caccià menu. Una spiegazione hè chì i misgi alimentati cù l'alimentu cù fonti vegetali di prutezione pò avè qualchì carenza nutrizionale è dunque caccia.

I misgi chì ghjucanu sò menu probabili di caccià i topi

219 famiglie cù un totale di 355 misgi in Inghilterra anu participatu à u studiu. Durante dodici settimane, i patroni di i misgi anu fattu i seguenti tentativi di riduce a caccia: alimentate carne di bona qualità, ghjucà à i ghjoculi di pesca, mette in collar di campane culurite, ghjucate à ghjoculi d'abilità. Solu i misgi chì anu datu carne da manghjà o chì puderanu caccià i ghjoculi di piume è di topi uccidenu menu roditori durante quellu tempu.

U ghjocu hà riduciutu u numeru di topi uccisi, ma micca quellu di l'acelli. Invece, una altra misura hè stata per esse salvatore per l'uccelli: collari culuriti. I misgi chì portavanu questi anu uccisu circa 42 per centu menu d'acelli. Tuttavia, questu ùn hà micca avutu effettu nant'à u numeru di topi uccisi. Inoltre, assai misgi ùn volenu micca mette collari nantu à i so misgi esterni. Ci hè un risicu chì l'animali si piglianu è si ferite.

Tanti menu acelli è menu topi catturati i misgi alimentati cù una dieta di alta qualità è ricca di carne. I circadori ùn anu ancu investigatu se l'effetti pusitivi nantu à u cumpurtamentu di a caccia pò esse aumentati cumminendu l'alimentu di carne è u ghjocu. Ùn hè ancu chjaru se unità di ghjocu più longu riduceranu ancu più u numeru di topi uccisi.

In modu, ghjucà hè qualcosa chì a maiò parte di i participanti in u studiu volenu cuntinuà dopu à u periodu di osservazione hè finitu. Cù l'alimentu di carne d'alta qualità, invece, solu un terzu di i patroni di i misgi sò disposti à cuntinuà à nutriscia. U mutivu: L'alimentu di gatti premium hè simplicemente più caru.

Questu hè cumu mantene u vostru gattu da a caccia

L'espertu di l'uccelli NABU Lars Lachmann dà più cunsiglii cù quale pudete impedisce u vostru gattu di caccia:

  • Ùn lasciate micca u vostru ghjattu fora di a matina da a mità di maghju à a mità di lugliu - questu hè quandu a maiò parte di i ghjovani acelli sò fora;
  • Assicurate l'arburi da i misgi cù anelli di cuff;
  • Ghjucà assai cù u ghjattu.

In generale, però, l'espertu fa chjaru chì u prublema più grande per l'acelli ùn hè micca in i misgi all'aperto, chì a maiò parte di caccia solu per passà u tempu, ma in i misgi domestici ferali. Perchè in realtà caccianu l'acelli è i topi per copre i so bisogni alimentari. "Se era pussibule di riduce u numeru di misgi domestici ferali, u prublema seria certamente ridutta à un livellu tolerabile".

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *