in

Eccu cumu i misgi sceglienu a so ghjente

A maiò parte di a ghjente trova u so gattu per accidente. O cusì credenu. Hè cusì chì i misgi putenti influenzanu quale deve esse u so novu pruprietariu.

A "Z" cum'è "coincidenza" o "run in" si trova à l'iniziu di l'amicizie più intimi trà un gattu è "u so" umanu. Per esempiu, qualcunu compra un ghjurnale chì ùn lighjenu micca di solitu, vede una foto di un gattu di refuggiu d'animali, chì ùn riceve micca, ma u dirittu hè digià aspittatu à u refuggiu di l'animali: "Emu esclamatu spontaneamente: micca QUESTU. unu, hè cusì bruttu. Ma quellu Kitty hà saltatu nantu à u mo bracciu in un saltu di giganti, purring cum'è un mutore di camion, strofinava a so piccula testa nantu à u mo mento, è si rotlò in i mo braccia cun piacè. U mo sensu di bellezza si scioglie cum'è a neve in u sole.

Amore di gattu à prima vista

Se un gattu s'innamora di un omu spontaneamente è à prima vista, hè (cuntrariu di noi umani) quasi mai sbagliatu. È persegue u so scopu cù a tenacità di un agente FBI. Se ne necessariu, i misgi assedianu ostinatamente a terrazza è e porte d'entrata in neve è pioggia finu à ch'elli sò invitati, o gridanu forte per dumandà aiutu, o lascianu un membru di a famiglia di contrabbandalli cù falsi pretesti ("L'agricultore vole affucà u cat s'è no u pigliemu ").

Quandu avemu dumandatu à i nostri lettori chì ci dicenu cumu anu u so gattu, avemu continuatu à sente storie chì cunfirmavanu u vechju adagiu:

  • Un cane pò esse compru, un gattu vi sceglie.

Ancu quelli chì vanu in cunscienza à un allevatore per piglià un gattu di pedigree in a so casa (chì circa 20 per centu di tutti i pruprietarii di gatti facenu) seranu pruvati cusì i misgi critichi è possibbilmente selezziunati.

Ancu e persone chì dichjaranu di avè "nulla à fà cù i misgi" o chì un gattu ùn si mette micca in a so vita ("... u picculu appartamentu, i zitelli è avemu dui travaglii à tempu pienu") sò cunvinti da un gattu, cusì per parlà Paw turnendu da u cuntrariu. E poi nantu à u fattu chì a so vita hè più armuniosa, più ricca, più felice ch'è mai stata senza un gattu.

I misgi addestranu i so umani

In un altru rispettu, i misgi parenu esse assai superiori à noi: in l'educazione.

Mentre chì i novi di gatti, à a disgrazia di tutti l'attivisti di i dritti di l'animali, volenu sempre piglià gattini perchè credenu chì ponu sempre furmà è furmà, i cunnisciuti di i gatti sapemu chì e probabilità di fà cusì sò limitate in ogni modu. I misgi sò a resistenza di i genitori impannillati in devozione. Iè, da certi raporti di lettori hè chjaru chì certi misgi anu utilizatu i tentativi di u so populu per furmà in una manera assai mirata per ottene ciò chì vulianu da u principiu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *