in

Questi fiori sò velenosi per i misgi

Infine, i primi fiori picculi stende i so capi in l'aria di primavera. Meraviglioso, ma questi 5 fiori ponu esse periculosi per u vostru ghjattu.

In parechji lochi, i bucaneve è i crocusi annuncianu a primavera. Mentre chì i primi fiori sò belli à vede, assai di elli sò velenosi per i misgi. Duvete esse particularmente attenti cù questi 5 fiori!

Snowdrop

A principiu di l'annu, pudete vedà chjappà à traversu a neve scongelata: picculi, dilicati bucaneve bianchi fiuriscenu in giardini è fureste.

Ciò chì ùn pudete micca vede sò e tossine chì cuntenenu, chì u fiore vole usà per pruteggiri di i predaturi: gazetted, galanthamine, è lycorine pò causà diarrea in i misgi è causanu u ghjattu à vomit. Quandu ingestisce quantità più grande, pò ancu esse a sonnolenza è i prublemi circulatori.

I misgi ghjovani in particulare ùn ponu micca valutà currettamente u periculu è nibble nantu à e foglie in a so curiosità. Allora hè megliu tene un ochju nantu à i picculi bulli !

Ghjiacinto

U giacintu d'odore dolce ci porta ancu in l'umore di primavera è per quessa spessu finisce nantu à u balcone o u sill di a finestra.

Per i nostri misgi, però, deve esse guardatu fora di l'alcune di i tigri di casa, perchè hè chinu di toxine da u bulbe à i fiori. L'acidu salicylic, l'oxalate di calciu è a saponina irritanu a mucosa in a bocca è a gola di i gattini è portanu à nausea, cramps stomachi, vomitu è ​​diarrea.

Se u vostru ghjattu hà avutu alcuni di i giacinti trà i so denti, dà assai acqua è, per esse sicuru, cunsultate un veterinariu.

Tulipani

I tulipani crescenu nantu à u balcone è in u giardinu da marzu à aprili. Pudete ottene cum'è fiori tagliati da i fiori o supermercati ancu prima.

I brillanti spruzzi di culore spezianu ogni appartamentu. In ogni casu, cuntenenu tulipani laterali di tulipani, chì causanu irritazione gastrointestinali in i misgi è causanu cramps addominali.

I petali cadenti ponu esse malinterpretati cum'è un ghjoculu interessante è ponenu un periculu per u vostru amatu.

Truvate un locu sicuru per u bouquet o sceglite fiori chì sò menu periculosi per u vostru gattu di casa, cum'è rosi.

Narcisi

A Pasqua più vicina, u più spessu u narcisu giallu pò esse vistu in ogni locu. Ci sò narcisi cum'è pianti di giardinu o cum'è fiori tagliati, ma sò qualcosa di una bella sorpresa di Pasqua per i gattini.

Simile à i snowdrops, i fiori cuntenenu lycorine è galanthamine, è ancu oxalate di calcium. E tossine provocanu cramps, arritmia cardiaca è coliche in i misgi.

I bulbi di fiori in particulare cuntenenu assai tossini, ma l'acqua da i fiori tagliati deve esse ancu alluntanatu da i misgi.

Giglio di valle

In a primavera, u mughettu fiurisce ancu in u boscu è u giardinu, hè ligatu in bouquets, è offertu in vendita in ogni locu. Per u vostru ghjattu, u fiore hè un periculu.

Glycosides si trovanu in i bacchi di i fiori bianchi, in forma di campanile in particulare, ma ancu in u restu di a pianta. Se u vostru gattu manghja qualcosa da u fiore, questu pò esse risultatu in vomitu, diarrea è marea.

I prublemi circulatori, arritmii cardiaci è, in u peghju casu, l'arrestu cardiacu pò ancu esse. Se osservate qualcunu di sti sintomi in u vostru caru, cunsultate immediatamente un veterinariu.

In a primavera, i misgi ghjovani deve esse permessi solu fora sottu tutela. I misgi più vechji sò generalmente sapè chì fiori per evità.

Tuttavia, duvete osservà i misgi all'aperto quandu sò tornati in casa per ricunnosce i sintomi citati è per pudè reagisce rapidamente se ne necessariu. Se i gattini mostranu un desideriu per qualcosa di verde, l'erba di gattu hè u dirittu per u vostru caru. Offrilu cusì chì u vostru picculu caru pò sbuccà felice è ùn hà più bisognu di più "roba verde".

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *