in

E malatie più cumuni in i cavalli

Pigliate l'animali vene sempre cun assai rispunsabilità, sia un cane, un gattu o un cavallu. Hè sempre impurtante per adattà à i bisogni di l'animali, per cumpiendu, è per dà tuttu per l'animali. Questu significa ancu chì i prupietari di l'animali anu da cunnosce bè i so animali per pudè agisce immediatamente s'ellu ci hè ancu i più minimi cambiamenti. Questu hè spessu micca cusì faciule cù i cavalli cum'è cù un cane, un gattu o un altru animali chì vive direttamente in a casa. Ùn hè maravigghiusu, perchè i cavalli sò generalmente tenuti in a stalla o in u paddock, chì significa chì i pruprietarii di cavalli ùn vedenu micca i so animali in tuttu u tempu è e malatie pussibuli ùn sò micca ricunnisciute immediatamente. Questu articulu copre e malatie più cumuni, i so sintomi è l'opzioni di trattamentu, è ciò chì duvete sempre avè sempre in manu quandu si tratta di i primi aiuti di cavallu.

U kit di primu aiutu per i pruprietarii di cavalli

Ùn importa micca quantu l'alimentazione hè di alta qualità, quantu grande l'area di eserciziu è quantu hè a cura, pò sempre succede chì un cavallu si malatu è hà bisognu di l'aiutu di noi umani. Di sicuru, in casu di una malatia, duvete sempre cercà u cuntattu cù u veterinariu è avè u cavallu trattatu medicale. In ogni casu, hè ancu impurtante per avè qualchì equipamentu in manu chì pudete aduprà per aiutà l'animali per u mumentu. Avemu fattu una lista di e cose chì ùn deve esse mancanti in ogni stalla di cavalli, perchè nunda ùn manca per una intervenzione rapida.

I kit di primi aiuti per cavalli includenu:

  • Disinfettanti per i cavalli;
  • termometru;
  • cuttuni di cuttuni è rotuli di cuttuni;
  • Patch di diverse dimensioni;
  • fasciate di gasa;
  • fasciate sterili;
  • Siringhe sterili è in scatola;
  • tourniquets.

U cavallu hè sanu o malatu?

In fondu, ognunu sapi ciò chì deve esse un cavallu sanu. Un cavallu sanu hà l'ochji chjaru è attenti, è l'arechje piccate è hè sempre attentu è interessatu. I narici sò puliti è u mantellu di un cavallu sanu hè brillanti è suave. U pulsu di l'animali hè ancu è calmu quandu ùn anu micca eserciziu.

Una volta questi tratti sò andati, o ancu solu unu di questi tratti manca, pò esse u primu signu chì u vostru cavallu manca qualcosa è hè malatu. Tuttavia, ci sò di sicuru certi segni chì un cavallu malatu mostra chì l'azzione urgente deve esse presa. Unu di i sintomi assai tipici hè, per esempiu, una scarica da u nasu, chì pò esse trasparente, giallu, o ancu verdu. Inoltre, assai animali ùn anu micca ochji brillanti, ma nuvole o ancu scaricamentu da l'ochji. Parechje cavalli chì ùn si sentenu micca bè ancu luttate cù a perdita di l'appetite è ùn anu mancu toccu u so alimentu preferitu. Certe volte pudete ancu osservà chì parechji cavalli sò solu lazily nantu à u pratu o in a stalla è lasciate a so testa pende invece di osservà a zona attentamente. I sintomi tipici includenu febbre, tosse o starnuti, diarrea è respirazione pesante. Certi animali reagiscenu ancu cù zoppia o inquietudine è ancu sudatu.

cavallu sanu cavallu malatu
ochji chjara è brillanti;

Cavallu guarda tuttu cù interessu;

Pulse regularmente;

I narici sò puliti;

L'arechje sò piccate;

U cavallu hè vivace è curiosu;

Manghja nurmale;

A pelliccia brilla.

Frebba;

Undertemperature;

Starnutu;

Tosse;

respirazione difficiuli o respirazione anormali;

Occhi nuvole o ochji acqua cù scaricamentu;

Scaricamentu da u nasu chì varieghja da chjaru à giallu à verdu;

U cavallu hè inquietu;

Diarrea;

Lazily standing around;

capu pendente;

Sudori;

Manghja pocu o micca à tuttu;

Mantello opaco e/o arruffato.

E malatie più cumuni in i cavalli

In seguitu, vulemu presentà alcune malatie tipiche è frequenti di cavalli inseme cù sintomi è opzioni di trattamentu.

U Mauke

Sfurtunatamente, a malatia "mauke" hè assai cumuni in i cavalli, ancu s'ellu ci sò certi animali chì sò più suscettibile à questu cà l'altri. Mauke hè una inflamazioni bacteriale di a pelle chì si trova in u crook fetlock di l'animali, cusì sta malatia di cavallu hè ancu riferita medica cum'è eczema fetlock.

Cause di mallenders in cavalli

Ci sò diversi patogeni chì ponu causà a frebba di fangu. Questi includenu acari è diversi batteri, virus è fungi di a pelle. Ma l'umidità constante pò ancu esse a causa. L'umidità pò pruvucà l'ankle à piegà o a pelle per inch'à u puntu, risultatu in picculi lacrimi. I battìri ponu avà stallà è multiplicà nantu à queste ferite. I scatuli impuri è umidi ponu ancu esse u mutivu di una tale malatia, per quessa, hè sempre assai impurtante chì mantene e scatuli meticulosamente puliti. Pò esse osservatu in i cavalli chì anu una cortina forte chì sò assai più suscettibili à i mallenders di cavalli chì l'altri animali. Ùn hè micca maravigghiusu, perchè cù una cortina longa, l'umidità è a terra pò mantene megliu è più longu.

I sintomi di a frebba di fangu

I segni di mallenders sò diffirenti. I picculi pustuli sò spessu apparsu à l'iniziu di a curvatura di u fetlock è u rossu di a pelle, è ancu i gonfiamenti minori sò trà i sintomi di sta malatia di cavallu. Dopu, pò esse spessu osservatu chì i zoni di capelli grassi formanu, postu chì i glànduli sebaceous di l'animali anu aumentatu a so pruduzzione. Allora u locu rispittivu cumencia à fester. Questu hè seguitu da a chjamata fase secca di a malatia, in quale si forma una crosta. Sutta sta crosta, i mallenders cuntinueghjanu à sviluppà è ponu sparghje rapidamente.

U trattamentu à Mauke

Di sicuru, i mallenders in cavalli anu ancu esse trattatu urgentemente. Per trattà sta malatia cù successu, però, a causa deve esse prima cercata per eliminà immediatamente è cumpletamente. Un veterinariu hà l'uppurtunità di determinà quali patogeni anu causatu i mallenders. Questi patogeni sò poi trattati cù l'unguentu adattatu. Sì i mallenders sò dovuti à una scatula impura, i pruprietarii di cavalli duveranu veramente dumandà sè stessu s'ellu ponu offre à un cavallu l'allevamentu adattatu per l'spezie chì naturalmente meriteghja.

Bon à sapè: Per piacè fate attenzione à i primi signali di frebba di fangu, in particulare durante i mesi umidi, per pudè agisce u più prestu pussibule. Sta malatia ùn deve esse sottovalutata in ogni circustanza. Sì i mallenders ùn sò micca trattati, pò esse una zoppia di longa durata.

Impedisce i mallenders

Per risparmià l'animali sta malatia, duvete sempre pruvà à mantene l'umidità di a terra u più bassu pussibule. I scatuli è i sbocchi anu ancu esse manteni puliti quant'è pussibule. Appena chì i gammi di l'animali sò chjappi, hè sempre cunsigliatu di seccu cù una spugna dopu, per chì l'umidità prolongata hè ancu impedita in questa situazione.

Laminite in cavalli

Laminitis in i cavalli hè ancu una di e malatie più cumuni è hè assai temutu da i patroni. Ùn hè micca maravigghiusu, perchè sta malatia afecta à tuttu u corpu di cavallu, ancu s'ellu u nome ùn suggerisce micca. Sta malatia equina si sviluppa cum'è una inflamazioni di u zoccu di corium, durante a quale a inflamazioni di u zoccu di corium si distacca parzialmente. In i casi severi, pò ancu accade chì a capsula di cornu si distacca completamente. In questa malatia, una distinzione hè fatta trà a laminitis aguda è a laminitis di sviluppu lentamente.

A causa di laminitis

Finu à questu ghjornu, i scientisti accunsenu chì u sviluppu di laminitis ùn pò micca esse attribuitu à una sola causa specifica.

Ci hè un cervu traumaticu, chì pò esse pruvucatu, per esempiu, da un bruise, induve una strain and tearing of the hoof corium pò ancu esse culpèvule. Allora ci hè u cusì chjamatu cervu di stress, chì hè causatu da un stress eccessivu. Questu pò esse duvuta à una furmazione impropria o à un travagliu eccessivu, frà altri cose.

U cervu di furasteru hè attivatu da una dieta sbagliata, chì spessu porta à disordini metabolichi. Hè cusì chì e toxine liberate entranu in u sangue di u cavallu è da quì à u corium di u zoccu. U fegatu, chì hè rispunsevuli di a disintossicazione, hè severamente overloaded è ùn pò più fà u so travagliu. In u zoccu di u cavallu stessu, u velenu provoca una reazione enzimatica assai cumplicata, chì avà assicura chì l'ossu di cercua si stacca da a capsula di cornu.

In u casu di u cervu avvelenatu, u trigger hè e piante velenose, cumprese vecce, oliu di ricinu o ghiande. In questu casu, i pesticidi ponu ancu esse culpèvule per a laminitis di u cavallu. Un altru mutivu generalizatu pò esse u muffa, chì pò esse in l'alimentazione, per esempiu.

In u casu di difetti di nascita, pò accade chì questu si faci dopu à u puddaru, vale à dì a nascita di un puledro. U mutivu di questu pò esse chì i resti chjuchi, per esempiu da a nascita, sò stati in l'utru dopu à a nascita. In questu casu, a descomposizione bacteriana si trova è i prudutti di descomposizione resultanti entranu in u sangue di u cavallu.

Avà ci hè sempre a dipendenza da droghe, chì pò esse attivata da una intolleranza à certe droghe.

I sintomi di laminitis

Se u corium di u zoccu hè infiammatu, i zoccoli sò caldi, chì hè notu. U bordu superiore di a capsula di u zoccu, cunnisciuta ancu com'è "Konrad", hè issa gonfia. Inoltre, assai animali diventanu zoppi o sò assai prudenti quandu caminanu. Appena u cavallu hè in un statu agutu di malatia, pò esse nutatu chì i vini sanguini, chì si trovanu à u pastern, pulsate. Siccomu a laminitis spessu mette a tensione nantu à una gamba, u cavallu prova tuttu per esaltà esattamente quella gamba è ancu s'ellu parechji zoccoli sò affettati, u cavallu sempre prova di trasfurmà u pesu à i zoccoli sani. U più severu u gradu di laminitis, u più cunspicuous u cumpurtamentu di l'animali.

Trattamentu per a laminitis

U trattamentu hè particularmente impurtante per a laminitis è deve esse iniziatu solu da un veterinariu o un naturopata animale. Siccomu questa hè una malatia di cavallu chì provoca disordini circulatori in l'animali affettati è pò avè cunsiquenzi serii, u trattamentu ghjustu hè essenziale. Ancu quì, sicuru, u mutivu esatta deve avà esse determinatu per selezziunà a megliu terapia pussibule, cù l'azzione rapida hè assai impurtante.

Colica in i cavalli

Colic ùn hè micca solu unu di i più cunnisciuti, ma ancu una di e malatie di cavalli più cumuni, chì hè assai temutu da i pruprietarii di cavalli. Ùn hè maravigghiusu, perchè sta malatia ùn hè micca solu assuciata cù un grande dolore per l'animali, ma pò ancu esse periculosa. Sfortunatamente, e statistiche mostranu ancu chì quasi tutti i cavalli soffrenu di coliche almenu una volta in a so vita. Per questa mutivu, hè assai impurtante chì i patroni di cavalli sapè cumu ricunnosce i colichi è ciò chì fà in una tale situazione. Ancu s'è a maiò parte di i colichi sparisce rapidamente è ùn ci resta micca danni cunsequenziali, l'animali anu sempre esse osservatu da un veterinariu, perchè in u peghju casu pò significà a diffarenza trà a vita è a morte. In ogni casu, u colicu hè più di un termu cullettivu chì hè utilizatu per diverse lagnanza abdominal.

Segni di coliche in i cavalli

In u casu di u colicu, una distinzione hè fatta trà u colicu ligeru è severu. Per esempiu, cù un colicu ligeru, i cavalli cumincianu à stampà i so zoccoli davanti è à circà u so stomacu. Inoltre, certi animali muzzicanu u so stomacu o si stendenu cum'è urinate. Parechje animali sò oghji assai inquieti, si stendenu una volta è una volta è poi s'arrizzanu. Quandu u colicu avanza, sti sintomi peghju. Cù colicu severu, l'animali suduri è rotuleghja in u pianu. Parechji cavalli sò avà pusatu in una pusizioni di cane è si trovanu nantu à a spalle. Certi animali anu un colicu cusì severu chì ùn ponu micca alzà da sè stessu. Respiranu assai pisanti è spessu anu narici flared è ochji ansiosi. Gums è l'ochji ponu esse rossi in questa fase.

Causa di coliche in i cavalli

U colicu pò avè diverse cause è hè spessu difficiule di determinà u mutivu esatta. A causa di u fattu chì u trattu digestivu di l'animali ùn faci micca ciò chì hè designatu, assai cavalli ancu soffrenu di coliche da u tempu à u tempu. U colicu pò esse pruvucatu da un cambiamentu in l'allevamentu di l'animali, cum'è cambià l'abitudini di cavallu, una nova stalla o cambià u lettu. Ma un cambiamentu di alimentazione, pesticidi o altre intolleranza à l'alimentu cunsumatu pò ancu purtà à coliche severi.

Trattamentu di coliche in cavalli

Se u cavallu soffre di coliche, hè in u dulore severu. Inoltre, una tale malatia in i cavalli ùn deve mai esse sottovalutata.

Cum'è u pruprietariu pudete avà agisce per sustene u cavallu da u principiu. Se nota i segni di coliche lievi, procedi come segue:

  • Tutti l'alimentazione è a paglia deve esse eliminata. Tuttavia, hè impurtante chì offre à u vostru cavallu qualcosa da beie è chì hà accessu constante à l'acqua fresca.
  • Hè assai impurtante chì avà monitorate u vostru cavallu cù cura, misurandu u pulsu è a temperatura ogni 30 minuti. Registrate sempre i valori, chì includenu ancu a freccia respiratoria, in scrittura.
  • Camminate u vostru cavallu circa cinque minuti ogni meza ora. U muvimentu prumove a motilità intestinali è pò aiutà à superà u colicu più veloce è u cavallu per rilassate quantu pussibule.
  • Assicuratevi chì ùn ci sò micca fonti di periculu in a stallazione di l'animali affettati chì puderanu causari ferite quandu si rotola. Hè megliu sprinkle the horse box with enough shavings or other bedding.
  • In u passatu, i pruprietarii di i cavalli è i medichi anu sempre cridutu chì i cavalli deve esse impeditu di rotulà. In ogni casu, se u vostru animali hè solu soffrendu di colica ligera è u vostru cavallu vole chjappà à u riposu, pudete permettenu sta pausa. Ùn succede nunda à l'animali. Tuttavia, si tratta solu di stenderà è micca di rolling.
  • In ogni casu, se u cavallu cumencia à vultà è torna, questu hè un signu chì u colicu hè peghju. Un veterinariu deve esse chjamatu urgentemente.
  • Cunducendu u cavallu, pudete esse capace di scuraggià u vostru animali da rollu. In ogni casu, se u cavallu ùn permettenu micca, hè megliu chì assicuratevi chì l'animali rotuli in u stallone è micca in u patiu o a strada, perchè hè più sicuru per u pruprietariu è l'animali in a stalla.
  • Per piacè ùn dà nisuna medicazione senza cunsultà un veterinariu prufessiunale. I medicazione ponu maschere certi sintomi, rendendu u diagnosticu difficiule.

Tuttavia, s'ellu hè colicu severu, e seguenti misure sò correcti:

  • Per piacè chjamate immediatamente un veterinariu è descrive qualsiasi sintomi.
  • In novu, nisuna medicazione deve esse datu in ogni circustanza.
  • Per piacè, stà sempre à una distanza sicura quandu l'animali hè rotulatu. Numerosi pruprietarii di cavalli sò stati feriti seriamente quì in u passatu.
  • In u casu di coliche severi, di solitu ùn hè più pussibule di piantà u cavallu da rolling.

Quandu u veterinariu hè finalmente ghjuntu, pò ancu piglià alcune misure per trattà a còlica equina. A maiò parte di i veterinari seguenu u stessu schema per u colicu equinu per truvà a causa è trattà u cavallu in modu cusì.

  • Per uttene quant'è più infurmazione pussibule nantu à a cundizione di l'animali, u veterinariu vi farà pepite cù parechje dumande. Avà hè impurtante chì fate una nota di tutte e misurazioni chì avete realizatu in anticipu.
  • Nurmalmenti, i veterinari anu osservatu ancu i cavalli un pocu in a so scatula, postu chì parechji animali tendenu à ùn mostra micca sintomi sempre chì un straneru hè intornu.
  • U statu generale di salute hè avà esaminatu. Questu include a misurazione di a temperatura, a freccia di u pulsu, a respirazione, i murmurii di u cori, etc. Sicondu a cundizione di l'animali è cumu si cumporta, u duttore pò avè da dà un sedattivu prima di l'esame.
  • Per determinà s'ellu ci hè un sonu di l'intestione anormali, u veterinariu hà avà bisognu di esaminà u fiancu di u cavallu.
  • In certi casi, un tubu deve esse inseritu in u stomacu, chì hè fattu per u nasu di l'animali. Questu hè chì u stomacu puderia cuntene gasu è liquidu in più di l'alimentariu. Di sicuru, postu chì i cavalli sò trà l'animali chì ùn ponu micca vomitu, i gasi anu da scappà, chì pò esse fattu cusì.
  • Un esame rectale ùn hè ancu esclusu. Questu permette à u veterinariu di determinà cambiamenti in l'intestini, ancu s'è solu 30 à 40 per centu di l'intestinu pò esse esaminatu in questu modu. Stu esame pò furnisce u veterinariu cun infurmazione preziosa.
  • Parechji veterinari sceglienu ancu di esaminà ciò chì hè cunnisciutu com'è u fluidu peritoneale, chì hè un fluidu chjaru chì hà u travagliu di permette à tutti l'organi di scorri l'un à l'altru cun facilità. Stu liquidu hè pigliatu à traversu una agulla nantu à a parte sottu di a tana di u cavallu.

Questu hè cumu si passa

U veterinariu pò avà principià u trattamentu basatu annantu à i risultati di u so esame. Allora ci hè a pussibilità di trattà i colichi in cavalli cù medicazione o cuntinuà u trattamentu in una clinica. U trattamentu cù i medicazione deve avà effettuà rapidamente, altrimenti, duvete definitivamente chjamà u veterinariu di novu, perchè ancu sottu medicazione, pò succede chì u colicu s'aggrava è in fine, una operazione in a clinica hè necessariu per salvà u salvamentu di l'animali. In u casu di u colicu, hè sempre impurtante di mantene un ochju vicinu à u cavallu dopu à u trattamentu per assicurà chì u colicu hè veramente finitu.

Tordo in cavalli

U tordo hè una malatia di cavallu in a quale hè presente una malatia bacteriana. Cù sta malatia, u tubu radiante hè attaccatu da i batteri putrefattivi, chì cuntinueghjanu à sparghje è, in u peghju casu, ancu in u sangue di l'animali. U trattamentu puntuale hè dunque urgentemente necessariu, altrimenti sta malatia pò purtà à un avvelenamentu severu di sangue. Inoltre, a putrefazione di l'acciaio in i cavalli pò purtà à sanguinamentu in a rana o in l'area di u ballu è pò esse per quessa a vita. A causa di u fattu chì i zoccoli di i cavalli duveranu esse scratchati ogni ghjornu, u mughettu pò esse ricunnisciutu rapidamente è in u tempu.

Sintomi di tordulu

Quandu si scratchanu i zoccoli, un odore ligeramente bruttu hè subitu notevuli. Stu odore vene da una secrezione nera-marrone chì si trova in i solchi di rana di i cavalli. Inoltre, i solchi di i zoccoli sò più profondi di u solitu. In u passatu, hè statu trovu chì i gammi posteriori sò più spessu affettati da u tordu chì i gammi di fronte di l'animali. In più, u fasciu pare sbulicatu. Certi parti di u cornu pò esse digià alluntanatu è anu da esse eliminati. In certi circustanzi, u corium di u zoccu pò esse digià liberu, chì hè cunsideratu assai sensitivu. I cavalli affettati sò dunque in dulore severu è spessu zoppi. Cum'è una reazione à a inflammazioni, anelli ponu formate nantu à u muru di u cornu, chì sò ancu un signu chjaru di sta malatia.

I causi di tordo in cavalli

Ci hè parechje cause chì ponu esse culpèvule per u tordu, perchè i zoccoli di i cavalli sò cunsiderati assai sensibili. Per esempiu, se l'animali sò spessu lasciati in u lettu umitu è ​​pocu igienicu, i batteri putrefattivi seranu più faciuli multiplicà è infettà u cavallu. U cornu di jet ammorbidisce è crea cusì e cundizioni perfette per i batteri. Sfurtunatamente, spessu succede chì i cavalli campanu in stalle chì sò raramente mucked up è sporchi, induve, sicuru, parechji batteri è virus vende. Inoltre, ci hè urina chì cuntene ammonia, chì attacca ancu i zoccoli di i cavalli. Una mala cura di u zoccu, chì di sicuru include una pulizia di zoccoli pocu frequenti, hè ancu una causa cumuni di sta cundizione. Inoltre, troppu pocu muvimentu, un misalignamentu di u zoccu o una scarpa inadatta pò esse cause pussibuli.

Trattamentu per u cane

Se u cavallu soffre di mughetta, u trattamentu adattatu deve esse di sicuru esse datu u più prestu pussibule. Per questu, u veterinariu deve creà un zoccu normale è funziunale. I pezzi di cornu distruttu di a rana sò tagliati è u zoccu hè pulitu. Inoltre, u veterinariu sempre cunsigliu à i pruprietarii affettati di mantene l'animali igienicamente, perchè un ambiente seccu è pulitu hè urgentemente impurtante per a guariscenza. Cusì a guariscenza hè promossa è assai accelerata da u muvimentu in terra secca è mantene è stalle cù lettini puliti. Inoltre, u jet avà deve esse pulitu è ​​​​disinfettatu ogni ghjornu, per quale u veterinariu di solitu prescrive una suluzione speciale.

Zoppia in i cavalli

Quandu un cavallu hè zoppu, ùn hè micca mette i so gammi bè, chì hè di solitu perchè l'animali hè in u dulore. Allora u muvimentu hè disturbatu. A cosa bona di sta malatia hè chì i pruprietarii sò prestu à vede. A causa di u dulore, u cavallu prova avà di allevà a perna affettata di u pesu u megliu pussibule è di trasfurmà à l'altri gammi. Sta malatia hè ancu cunnisciuta cum'è limping. Quandu si tratta di zoppia, i veterinari distinguenu trà a zoppia di a gamba di sustegnu è a zoppia di a gamba pendente. E duie forme ponu ancu accade inseme. Mentre in a zoppia di a gamba appesa, a fase di presentazione di a gamba hè alterata è a lunghezza di u passu hè più corta, in u sustegnu di a zoppia di a gamba hè a carica chì avemu appena infurmatu.

I causi di zoppia in i cavalli

I causi chì ponu causà zoppia sò assai diversi. In principiu, però, hè u dulore, chì di sicuru pò avè diverse ragiuni. Per esempiu, pò esse fratture o osse rotte, sprains, contusioni o altre ferite à u tendinu. A inflamazioni hè ancu spessu culpèvule per a zoppia in i cavalli. E malatie tipiche assuciate à a zoppia sò artrosi, artrite è laminitis. Infizzioni, deformità è overload o una malatia di u sistema circulatori sò ancu pussibuli. Cusì, cum'è pudete vede, a lista di e cause hè assai longa.

I sintomi di zoppia

Se u cavallu soffre di zoppia, u muvimentu hè disturbatu. L'animali ùn mette micca u pesu nantu à e quattru gammi in modu uniformu, perchè u pesu hè spustatu à i peri sani. In più di esaltà una gamba, cum'è in u sustegnu di a zoppia di a gamba, u funziunamentu di a gamba pò ancu esse disturbatu, induve ùn avemu micca ghjuntu à pende a zoppia di a gamba. Ci sò dui sintomi assai pronunzianu è una zoppia assai ligera, chì ùn hè micca sempre presente. À u veterinari, sta malatia hè divisa in quattru spazii diffirenti. Quessi sò chjamati gradi di zoppia.

  1. U primu gradu denota una zoppia indistinta chì si vede solu quandu u cavallu trottu.
  2. U sicondu gradu di zoppia pò digià esse ricunnisciutu à u passu.
  3. U terzu gradu di zoppia hè chjaramente visibile à u caminu è u trottu. L'animali issa alza a testa è u collu per via di u dulore in i so gammi di fronte.
  4. In u quartu gradu di zoppia, i membri ùn sò micca carricati, cusì u cavallu sempre prova di allevà cumplettamente a perna affettata.

U diagnosticu di zoppia

Per fà un diagnosticu, u veterinariu deve, sicuru, esaminà u cavallu bè. Cum'è cù l'altri malatii, vi sarà dumandatu di dettagli, dopu chì un esame generale tipicu di u cavallu hè fattu. Questu include u cuntrollu di a pulsazione nantu à i pedi. S'ellu hè una pussibili inflamazioni, u veterinariu pò sente questu per un impulsu aumentatu. U cavallu hè ancu ghjudicatu sia in piedi è in muvimentu, cù diversi passi chì sò impurtanti. Parechji veterinari volenu ancu vede u cavallu in diversi piani. Inoltre, i articuli deve esse toccu. Inoltre, u veterinariu pò induce una reazione di u dulore cù una pinza d'esaminazione di u zoccu. Questu hè in l'area di e teste di pruvucazione, per quale, per esempiu, una ligera zoppia pò esse aumentata per pudè truvà e cause megliu. U scopu di un tali esaminazioni hè, sicuru, di pinpoint u locu esatta chì hè rispunsevuli di a zoppia.

Trattamentu per zoppia

A zoppia in i cavalli hè sempre trattatu secondu a causa. Diversi medicazione sò spessu amministrati chì anu un effettu analgésicu è antiinflamatoriu, cum'è u casu cù a cortisone, per esempiu. Inoltre, pò esse chì l'animali prima deve esse prutettu o bisognu di accessori speciali. Di sicuru, pò ancu esse u casu chì u cavallu hà bisognu di una operazione, chì di sicuru hè spessu u casu cù fratture.

Malatie respiratorie in i cavalli

U sistema respiratorju in i cavalli hè assai efficace, perchè pò ancu esse sensibile à a qualità di l'aire. I cavalli ponu ancu soffre di malatie respiratorie, chì ponu include micca solu a gripe equina, ma ancu bronchitis o una tosse contagiosa. Tutte e malatie listate appartenenu à e malatie chjamate infizziosi, chì ponu esse trattate cù medicazione. Inoltre, ci sò ancu reazzioni allergii à e malatie respiratorii in i cavalli.

I sintomi di a malatia respiratorja in i cavalli

I sintomi sò spessu micca ricunnisciuti à u principiu. Parechji cavalli eventualmente cumincianu à tosse. Ma a scarica nasale hè ancu parte di questu, chì hè spessu trasparente à u principiu è pò sfurtunatamenti ancu esse purulentu cum'è a malatia avanza. Parechji cavalli ùn sò più putenti cum'è prima. Inoltre, l'ochji ponu l'acqua è perde u so splendore è parechji cavalli ùn piacenu micca di manghjà cum'è prima.

Stu travagliu

Appena l'animali mostra ancu unu di i sintomi, avete bisognu di chjamà un veterinariu. Per esempiu, se a bronchitis ùn hè micca trattata, hè pussibule chì u cavallu affettatu hà da luttà cù bronchitis crònica per a vita è deve piglià medicazione per questu ogni ghjornu, chì saria ancu assai caru. Avà hè impurtante chì l'irritanti in l'aria sò tenuti u più bassu pussibule. Inoltre, deve esse assicuratu un suministru adattatu di aria fresca. Hè ancu cunsigliatu di ùn guardà balle di fenu è paglia in a stalla in u futuru, postu chì naturalmente creanu polvera è irritate a via respiratoria di i cavalli. Appena a stallazione hè mucked out, i cavalli duveranu aspittà fora o esse in a pastura, cum'è questu crea ancu polvera.

A nostra cunclusione

Di sicuru, ci sò parechje altre malatie chì ùn sò micca cuparti in questu articulu. Se ùn site micca sicuru chì u vostru animali hè veramente bè, hè sempre impurtante è urgente bisognu di avè un veterinariu verificatu. True à u mottu "Megliu una volta troppu chè una volta troppu pocu", pudete assicurà chì u vostru prutettu ùn manca per nunda. Una malatia in un cavallu ùn deve dunque mai esse pigliata à a ligera perchè tutte e malatie ponu aggravà è cusì avè cunsequenze drammatiche.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *