in

Top 14 pruibizioni per i misgi in casa

Da avà, a cunsiderazione hè una priorità ! Fate di u vostru appartamentu una zona "senza fattori disturbanti" per u vostru ghjattu è dà una casa induve si sente veramente bè! I misgi odianu queste 14 cose.

In a vita di ogni ghjornu di i misgi, ci hè qualchì volta qualcosa chì li disturba. Di solitu indicanu cù l'arechje appiattite è un sguardu incertu o pruvate à lascià. In ogni casu, se u patrone di u ghjattu ùn hà micca nutatu sti segni per un bellu pezzu, in u peghju casu, questu pò purtà à "cumportamentu problematicu" in u ghjattu, per esempiu impurità o scratch in u mobili. Hè dunque à noi di eliminà issi fattori disruptive per u nostru gattu u più prestu pussibule !

Cambiamenti? No grazie!

S'ellu ci hè un aghjuntu à a famiglia, un novu cumpagnu, un muvimentu, o un postu di scratching differente - i cambiamenti sempre necessitanu un cambiamentu in i misgi. E i misgi soprattuttu sensittivi sò spessu micca cuntenti di questu.

Cunsigliu: Siate pazienti. Aduprate u vostru gattu à a nova situazione passu à passu è offre una alternativa transitoria se ne necessariu. Per esempiu, lascià u vechju graffiu postu finu à chì u vostru ghjattu s'attenta à aduprà u novu arbulu.

Scatola di lettiera impura?

A litter box deve esse pulita è senza odore in ogni mumentu. Se questu ùn hè micca u casu, pò esse chì u ghjattu rifiuta u toilette è faci u so affari ghjustu vicinu à ellu. Perchè l'erruzione in casa hè essenzialmente ligata à una scatula di lettiera pulita!

Cunsigliu: sguassate u litter box di picculi è grandi clumps almenu duie volte à ghjornu. Inoltre, pulite a tazza di u toilette regularmente.

Cunflitti interni ? Ùn sò micca u vostru psicologu!

I misgi sò boni per noi. Questu hè ancu pruvucatu da un studiu di u psicologu Prufessore Dr Reinhold Berger. Hà trovu chì i patroni di gatti necessitanu menu aiutu psicoterapeuticu è sò megliu capaci di affruntà u prublema chì e persone senza gattu in crisi serii, cum'è u disimpiegu o a perdita di un cumpagnu. Tuttavia, un patrone di gattu chì hè constantemente tristu è disperatu pò carica u so gattu cun ellu!

Cunsigliu: Accetta l'aiutu di u vostru ghjattu - permette di esse cunsulatu è, cù u sustegnu di u vostru ghjattu, cuminciate à circà pusitivu in u futuru.

L'ennui persistente? Quantu stancu !

I misgi ponu esse solu è ùn deve esse micca lasciatu solu tuttu u ghjornu. Ancu s'è vo avete dui misgi è viaghjà assai di u travagliu, vi tuccherà à mette almenu una ora per i vostri misgi ogni ghjornu. Troppu pocu di travagliu è di annoia ùn solu ùn vi facenu infelice, ma ancu dà à i misgi idee stupide.

Tip: Sè vo site fora di casa per un bellu pezzu, duvete truvà un cat sitter o dumandà à i vicini è l'amichi per visità u cat. Fornite à u vostru ghjattu attività chì pò aduprà senza voi (per esempiu, strutture di arrampicata, tavola di viole, sniffing pad ...)

Un pocu più forte oghje ? Odiu u rumore!

Psst, micca cusì forte! L'arechje di gattu sò assai sensibili. L'animali percepiscenu un sonu assai più tranquillu è più altu ch'è l'omu. Puderanu ancu sente rumuri d'alta freccia di sin'à 65,000 18,000 Hertz. L'omu, invece, sentenu solu à una frequenza di XNUMX XNUMX Hertz. Cusì evite u più rumore pussibule.

Cunsigliu: Se vulete sente a musica forte, duvete aduprà cuffie.

Manipulazione ruvida? Hè quì chì u divertimentu si ferma !

Nimu ùn li piace à esse trattatu grossu o goffa, cumpresi i misgi. In ogni casu, se u vostru visitatore ùn manca di pratica à manighjà un gattu, pudete agisce cum'è un mudellu. U listessu s'aplica à i zitelli chì anu cuntattu cù u ghjattu.

Tip: Trasmette sempre chì avete da esse cusì gentile cù un gattu cum'è ella stessu.

Completamente sopraffattu! Chì deraghju ?

Ci sò situazzioni chì soprappianu i misgi - ancu s'ellu ùn ci hè micca "ragione visibile" per noi in questu mumentu. Per esempiu, un gattu pò esse scantatu quandu i zitelli brillanti visitanu. A causa quì spessu si trova in una mancanza di sperienza. Avà hè u tempu di dimustrà u vostru instinctu: Ùn mette u vostru gattu sottu pressione.

Cunsigliu: Suscita ancu a cunniscenza trà i terzi. Spiegà à i zitelli chì u ghjattu vinarà à elli quandu è quandu vole. Dà sempre à u ghjattu un locu per retrocede.

Prublemakers? mi dormu

Certu, i misgi sò dormienti. Dormenu è sognu una media di 15 à 20 ore à ghjornu - anziani è gattini ancu di più. Ùn deve esse disturbati o svegliati, soprattuttu durante a fase di u sonnu prufondu. Perchè avà u vostru corpu libera l'hormone chì sò impurtanti per a rinnovazione di e cellule è sustene u sistema immune. Hè cusì chì i misgi restanu sani è in forma!

Cunsigliu: Aduprate u tempu è fate un pocu pausa.

Un ghjocu senza successu? Ùn hè micca divertente!

U ghjocu è a caccia sò direttamente ligati à i misgi. Cum'è cù a caccia, hè impurtante per esse successu à u ghjocu - per pudè tene qualcosa in i so zampe. Altrimenti, u ghjattu perderà rapidamente u piacè di ghjucà.

Cunsigliu: Lasciate chì u vostru ghjattu piglia u ghjoculu (per esempiu, u bastone di piuma) di tantu in tantu! Inoltre, evite micca di ghjucà cù un puntatore laser. Quì u ghjattu ùn pò micca "catturà" nunda è per quessa ùn hà micca sensu di successu.

Rant? Ùn face assolutamente nunda!

Scolding ùn porta à nunda è hè spessu injustificatu. Dopu tuttu, un ghjattu ùn hà micca intenzione di fastidiu u so patrone rompendu qualcosa o pisciate nantu à a catifa. Inoltre, u ghjattu ùn assucia micca u scolding cù u so cumpurtamentu se u tempu hè passatu trà elli. Hè impurtante di mantene a testa fresca è cunsiderà ciò chì pò avè purtatu à stu cumpurtamentu.

Tip: ghjunghje à u fondu di a causa è sguassate per u vostru cat. A viulenza è u gridu ùn anu micca locu in trattà cù u ghjattu.

Cunflitti forti? Ùn aghju nunda à fà cun questu !

Rumore è disarmonia - i misgi ùn piace micca tutti i dui. Ma un forte argumentu face ghjustu questu. Insecca i misgi è li spaventa. Ancu peggiu: qualchì volta i misgi si sentenu indirizzati è pensanu chì sò rimproverati.

Tip: Da u tempu à u tempu una lotta hè inevitabbile. Tuttavia, pensate sempre à u vostru gattu. Pruvate di stà calmu. O lascià a stanza.

Nove regule? Perchè Chì ?

Oghje cum'è questu è dumane cum'è questu - cumu aghju da capisce? Una quistione chì i misgi certamenti dumandà à i so umani quandu si tratta di novi regule. Quandu si tratta di pruibizioni, limità à ciò chì u vostru ghjattu pò cumpiendu è ciò chì hè veramente impurtante per voi, è poi aderisce à e regule in modu coerente. Confuse u ghjattu, per esempiu, s'ellu hè permessu di dorme in u lettu un ghjornu è di colpu micca più u prossimu. Ùn deve esse micca pruibizioni chì affettanu i bisogni naturali. Per esempiu, un gattu ùn pò micca esse impeditu di scaccià per l'esercitu fisicu.

Cunsigliu: Stabbilisce e regule prima chì u ghjattu si move in - è poi aderisce à elli.

Odori ? Chì mi piscia !

Truvate ogni profumu piacevule? Innò? Nè i misgi. Soprattuttu, ùn ponu micca suppurtà l'odori penetranti, cum'è u prufume appena applicatu, l'acitu, u fumu, o i rinfrescante di stanza forte. Comprensibile quandu si cunsidereghja chì u so nasu hà dece volte più cellule sensibili à l'olfattu cà l'omu.

Tip: Se vulete veramente usà una fragranza di stanza, duvete optà per un profumu sottile. I bastoni di fragranza di stanza sò adattati per questu. Ma attenti: fate u diffusore in un locu chì a vostra zampa di velluto ùn pò micca ghjunghje in ogni circustanza.

appartamentu sterile ? Quantu scomodu !

I misgi li piacenu puliti, ma si trovanu appartamenti "sterile", in quale ci hè pocu mobili è nunda chì stava intornu, boring. Ùn ci hè nunda da scopre quì è ùn ci sò micca boni lochi per ammuccià.

Cunsigliu: Lasciate un calzino bruttu in giru.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *