in

Hè per quessa chì i misgi miauanu solu cun noi umani

I misgi ùn usanu micca miagoglii l'un à l'altru. Allora perchè ci "parranu"? U mutivu hè simplice. L'avemu traditu.

Sì i misgi volenu cumunicà cù l'altri, di solitu facenu senza dì una parolla. Ancu s'ellu ci pò esse sibilari o gridendu durante "discussioni" più calde, di solitu hè assai più calmu. I misgi si facenu capiscenu principalmente per mezu di a lingua di u corpu.

I misgi di solitu passanu senza parolle

Sì dui misgi si scontranu, questu succede generalmente in silenziu. Perchè i misgi sò capaci di rapprisintà u so puntu di vista senza alcuna vocalizazione. Tuttu ciò chì deve esse clarificatu trà l'animali hè risoltu cù a lingua di u corpu è l'odori. Questu pò esse movimenti di a cuda è ancu cambiamenti minimi in l'espressioni faciale. I misgi ponu facilmente leghje sti signali.

I gattini usanu un "stopgap"

I gattini ghjovani ùn sò ancu capaci di una lingua di corpu cusì sofisticata. À l'iniziu, ùn ponu mancu vede nunda, è ancu di fà signali di lingua di u corpu.

Per esse nutatu è capitu da a so mamma, miaanu. Tuttavia, mantenenu solu sta forma di cumunicazione finu à ch'elli anu maestru di i signali silenziu.

Quandu sò adulti è ponu sprime ciò chì volenu dì cù i so corpi, i misgi ùn anu più bisognu di a so voce.

U ghjattu cerca una "conversazione" cù l'omu

In ogni casu, se un gattu vive cù un umanu, a zampa di vellutu u vede cum'è una criatura chì si basa assai in a cumunicazione verbale. Inoltre, u ghjattu capisce rapidamente chì l'omu pò fà pocu o nunda cù i so signali di lingua di corpu.

Per sempre attirà l'attenzione da l'omu o per ottene u desideriu attuale, sti misgi facenu qualcosa di simplicemente geniale: riattivanu a so "lingua"!

Questu ùn pò micca esse una sorpresa in prima. Tuttavia, se pensate à questu per un tempu, hè una mossa estremamente intelligente da i nostri compagni di stanza fluffy. Perchè ùn importa micca quantu si sentenu e persone intelligenti, u ghjattu vene chjaramente à scuntrà è cumpensà i nostri deficit di cumunicazione.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *