in

Tangerine: ciò chì duvete sapè

A mandarina hè un fruttu aranciu tondu. Cum'è l'aranciu, u limone è u pompelmo, appartene à a famiglia di l'agrumi. U fruttu cresce nantu à l'arbureti di mandarini. Questi arburi ùn sò micca particularmente altu. Portanu foglie verdi in tuttu l'annu è si sviluppanu in i climi caldi.

A mandarina hè originariamente da a Cina. Per l'Europeani chì anu viaghjatu in Cina parechji seculi fà, u mandarin era un ufficiale di l'imperatore cinese. Dopu à sti ufficiali, u fruttu hè statu eventualmente chjamatu in Europa.

Pudete ancu truvà ibridi di mandarini è aranci. Quessi sò tandu chjamati clementine. Hanu a pelle più grossa, una ligera gobba è menu di sementi. Quandu a clementina vene da u Giappone, hè chjamata satsuma.

Cum'è a maiò parte di l'agrumi, i mandarini venenu da i paesi di l'Europa miridiunali in u Mediterraniu. Ci sò colti in u vaghjimu. Hanu un gustu più dolce chì i limoni. A buccia di mandarina pò esse facilmente eliminata. Dentru, u fruttu hè custituitu di pezzi chjuchi chì sò faciuli di separà è manghja individualmente.

I mandarini sò particularmente populari durante a stagione di l'Avventu. Intornu à u 6 di dicembre, Babbu Natale dà ancu i mandarini cum'è rigali, cù noci è gingerbread.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *