in

Cunsiglii di dieta d'estate per i cani

Comparatu à noi umani, i cani sò assai più difficiuli d'adattà à l'estiu è u calore: Per esempiu, ùn anu guasi glandula sudoripare è pantalone à alte temperature per rinfriscà. Quandu si tratta di alimentazione, i bisogni sò ancu un pocu diffirenti. I veterinari di a catena di specialità Fressnapf anu riassuntu i cunsiglii più impurtanti per dà à u vostru cane un estiu piacevule.

Alimentazione in i mesi caldi di l'estiu

In u calore estremu, i cani si cumportanu assai simili à noi umani: ùn anu micca fame ravenously, invece diventanu sete. Hè dunque megliu à nutriscia parechji pranzi più chjucu - questu mette u minimu sforzu in l'organisimu. In u caldu di l'estiu, ùn hè micca particularmente piacevule à manghjà. Hè megliu aduprà prime ore di a matina o l'ore più fresche di a sera per preparà un pastu deliziosu per u vostru caru. Ancu i cuccioli chì piglianu ancu parechji pranzi à ghjornu duveranu fà senza e razioni di pranzu in i ghjorni particularmente caldi.

L'alimentu seccu cum'è una alternativa à l'alimentu umitu

L'alimentu umitu sguassate assai più veloce in i mesi caldi, odore rapidamente sgradevule, è ancu attrae mosche è vermin. Dunque, se l'alimentu frescu o umitu deve esse messi in a tazza, hè megliu solu fà in picculi porzioni chì sò manghjati immediatamente. Alimentazione secca hè una bona alternativa perchè pò sopravvive in a tazza per un bellu pezzu senza spoiling. A ciotola di alimentazione pulita hè ancu più impurtante chè u solitu in l'estiu: sguassate u residuu di l'alimentu umitu u più prestu pussibule per evità odori sgradevoli. U listessu vale per a tazza d'acqua, chì deve esse pulita regularmente.

Un saccu d'acqua fresca per rinfriscà

In particulare in a stagione calda, u vostru cane deve avè abbastanza acqua fresca dispunibule in ogni mumentu. U vostru cane deve avè accessu à a tazza d'acqua in ogni mumentu. I cani di solitu necessitanu circa 70 millilitri d'acqua per kilogramu di pesu di corpu ogni ghjornu, chì hè ghjustu sottu unu à dui litri per ghjornu, secondu a razza di cane. Quandu hè assai calda, u requisitu pò esse significativamente più altu.

Nunda troppu friddu !

A temperatura ghjusta ghjoca ancu un rolu impurtante: l'acqua fredda direttamente da u friddu ùn hè micca bonu per u cane in l'estiu. L'acqua à a temperatura d'ambiente, invece, hè innocu è faciule in u stomacu. L'alimentu umitu o frescu chì hè guardatu in a frigorifera deve esse manghjatu solu quandu hà righjuntu a temperatura di l'ambienti - questu evita i prublemi digestivu è assicura un gustu megliu.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *