in

Studiu: I cani adattanu u so cumpurtamentu à i zitelli

Parechje persone si scurdanu rapidamente chì ancu i zitelli ponu crià i cani in uguali. A nova ricerca ci ricorda avà a relazione speciale trà i nostri amichi più ghjovani è di quattru zampe.

I zitelli è i cani spessu anu un ligame speciale - assai di noi sapemu questu da l'esperienza, è questu hè sustinutu da parechji studii. Tuttavia, qualchì volta ùn ci hè micca una cunniscenza mutuale. I zitelli spessu sbaglianu quandu cumunicanu cù i so amichi di quattru zampe senza vulè, è, per esempiu, u risicu chì l'animali li attaccanu.

Un studiu recente da i scientisti di l'Università Statale di l'Oregon mostra chì i zitelli è i cani travaglianu bè inseme. Perchè anu truvatu chì i cani fighjanu i zitelli è adattanu u so cumpurtamentu à quellu di i zitelli.

I cani prestanu molta attenzione à i zitelli

"A bona nutizia hè chì stu studiu suggerisce chì i cani sò attenti à i zitelli chì vivenu", disse Monique Udell, autore principale di u studiu, Science Daily. "Rispondenu à elli è in parechji casi si cumportanu in sincronia cun elli, chì hè un signu di una relazione pusitiva è a basa per ligami forti".

In u so studiu, l'autori anu osservatu 30 zitelli è adulescenti, da ottu à 17 anni, cù i so cani in diverse situazioni di teste. Frà altre cose, anu assicuratu chì i zitelli è i cani si movenu o si stanu à u stessu tempu. Ma anu verificatu ancu quantu spessu u zitellu è u cane eranu menu di un metru di distanza è quantu spessu u cane era orientatu in a listessa direzzione di u zitellu.

Risultatu: I cani si movevanu più di u 70 per centu di u tempu quandu i zitelli si movevanu, u 40 per centu di u tempu si sò stati fermi quandu i zitelli eranu sempre. Passanu solu circa 27 per centu di l'intemporale di trè metri di distanza. È in quasi un terzu di i casi, u zitellu è u cane sò stati orientati in a listessa direzzione.

A relazione trà i zitelli è i cani hè spessu sottuvalutata

Interessante per i circadori: I cani adattanu u so cumpurtamentu à i zitelli in a so famiglia, ma micca cusì spessu à i so patroni adulti. "Questu suggerisce chì mentre i cani vedenu i zitelli cum'è cumpagni suciali, ci sò parechje differenzi chì avemu bisognu di capiscenu megliu.

Per esempiu, ci sò studii chì mostranu chì i cani ponu influenzà positivamente i zitelli. Per d 'altra banda, i zitelli sò ancu in più risicu di morsi di cani cà l'adulti.

Cunniscendu i risultati di a ricerca, questu puderà cambià prestu: "Avemu trovu chì i zitelli sò assai boni per a furmazione di i cani è chì i cani ponu piglià cura è amparà da i zitelli". Fornite una sperienza di apprendimentu impurtante è positiva per una età assai più ghjovana. Perchè, sicondu i scientisti, "Puderà fà una grande differenza in a vita di tutti dui".

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *