in

Socializing un Cucciolo Novu

A socializazione hè un prucessu d'aprenu in quale u cucciolo s'abitua à i stranieri, i cani è altri animali, è ancu à diverse situazioni è ambienti di ogni ghjornu. Duranti a fase di socializazione (circa da a 3a à a 12a settimana di vita), u cucciolo deve esse capace di cunnosce tutte e situazioni chì puderia scontru in u cursu di a so vita in una manera rilassata. I cani insufficientemente socializzati sò spessu difficultà per truvà u so modu in u so ambiente in l'età adulta. Sò propensi à cumportamentu teme o aggressivu è altri prublemi di cumportamentu.

Chì significà a socializazione ?

A socializazione hè un prucessu di apprendimentu chì introduce un cucciolo à esse intornu à stranieri è altri animali, è in diverse situazioni è ambienti di ogni ghjornu. Hè impurtante di assignà sti novi stimuli neutri o pusitivi. Scontri cù altri cani, straneri, è u cunfrontu cù novi situazioni ambientali ponu esse ricumpinsati cù lode è tratta esse accumpagnati. In questu modu, u cucciolo hà una sperienza pusitiva è serà ancu apertu à tuttu novu in u futuru. Cù a socializazione povira o insufficiente, però, i prublemi sò inevitabbili. Ùn hè micca raru chì i cani chjamati prublemi per esse rimessi à i refugghi d'animali perchè i so patroni sò simpliciamente sopraffatti. Hè per quessa chì a socializazione attenta di i cuccioli hè cusì impurtante.

Fase di socializazione

U tempu criticu per socializà un cucciolo hè trà 3 è 12 settimane di età. Un allevatore reputable assicurarà un cuntattu umanu pusitivu è un ambiente variatu in e prime settimane di vita. I boni allevatori piglianu i cuccioli in i so primi picculi excursioni è viaghji di esplorazione in diverse strutture di terrenu in casa è in l'esternu. Questu prumove a sicurezza, a curiosità è e cumpetenze di u mutore di i cuccioli è hà un effettu pusitivu nantu à a so capacità d'amparà. Ancu i viaghji brevi in ​​vittura ponu esse digià nantu à u prugramma per l'allevatore.

Se u cucciolo hè datu à u futuru pruprietariu, hè in u mità di a fase di socializazione. In e prime settimane, duvete dunque dà à u cucciolo u tempu di familiarizà cù u so novu ambiente è di cunnosce i so novi membri di u pacchettu largamente. Allora pudete andà in u grande mondu largu! Ma attenti à ùn sguassate u vostru cucciolo. Una attività più grande è nova ogni ghjornu, chì porta sempre assai boni boni cun voi, hè più chè abbastanza.

Scole di cuccioli è gruppi di cuccioli

Assistendu à una scola di cuccioli pò ancu aiutà cù a socializazione di u cucciolo. In un gruppu di cuccioli gestiti in modu rispunsevule, u cane ùn solu cunnosce assai altri cuccioli di diverse razzi durante u periodu di furmazione, ma hè ancu cunfruntatu cù diversi rumori, ostaculi è situazioni è cusì aprende à trattà cù novi stimuli ambientali. In cuntattu cù l'altri conspecifici, u cucciolo pò lascià u vapuri è cunnosce e regule di cumpurtamentu in u pacchettu. I primi esercizii di ubbidienza sò ancu in u prugramma. I prupietari di i cani amparanu ancu in una scola di cuccioli per interpretà a lingua è i signali di u so cane è per valutà currettamente e situazioni. Stu travagliu in squadra cumuna prumove u ligame trà l'omu è u cane è rinforza a fiducia mutuale.

Cumu socializà u mo cucciolo?

L'obiettivu di a socializazione hè di espose positivamente un ghjovanu cane à diverse persone, animali, ambienti è stimuli senza sopratuttu. A più versatile l'abitudine ambientale hè in e prime settimane di vita, u più faciule serà per u cane adultu per affruntà qualcosa di novu. Cù tutti l'attività chì serve per socializà u cucciolo, hè impurtante chì u patrone di u cane, in particulare, avvicinassi à a materia cun calma è rilassata. Un nervosità internu o ansietà hè immediatamente trasferitu à u cane è u rende ancu più inseguru.

Aduprà à u cuntattu fisicu

Un cane in ocasu deve andà à u veterinariu o à u salone di cura è hà bisognu di cura regulare, cura dentale, cura di l'artigli è cura di l'orechja. Per chì e visite à u veterinariu o rituali di cura ùn diventenu micca una impresa di nervi per i cani adulti, hè sensu per abituà u cucciolo à toccu parti sensibili di u corpu da u principiu. Esaminà è toccu e zampe, l'arechje è a bocca di u cucciolo regularmente è spazzola cù una spazzola di cucciolo suave per uni pochi di minuti ogni ghjornu. Quandu u cucciolo s'hè abituatu, pruvate à ricreà una situazione d'esame à u veterinariu cù una seconda persona familiar. Fate chì sta persona piglia u cane è verificate e zampe, l'arechje, i denti è u mantellu. Sempre finisci questi rituali cù assai lode è tratta.

Acclimatamentu à i soni

Duranti a fase di impronta, un cucciolo deve ancu esse intruduciutu à ogni tipu di sonu ambientale. Accumincia in casa cù l'aspiratore, a lavatrice, o l'asciugacapelli, è in a vita di ogni ghjornu, hè un clacson di vittura, un tintinnamentu di un tram, una campana di bicicletta, o u rumore ambientale in una stazione di treni, in un ristorante, o un centru cummerciale. Assicuratevi chì ogni novu stimulu ambientale hè rinfurzatu positivamente cù elogi, pate, o tratta, è solu pocu à pocu espone u vostru cucciolo à novi viste è soni.

Abituatu à i zitelli, i stranieri è l'animali

U vostru cane deve ancu avè abituatu à cuntattu cù i zitelli in una prima fase. I zitelli si movenu di manera diversa da l'adulti, anu voce stridula è reagiscenu più spontaneamente. Per avè abituatu, pudete passà qualchì tempu cù u cucciolo vicinu à i parchi di i zitelli o dumandà à u zitellu di un amicu per ghjucà cù u cucciolo. Siccomu i zitelli anu ancu amparà à manighjà un cucciolo, un adultu deve esse sempre presente à ogni scontru.

Ci hè ancu parechji tipi di umani adulti chì un cucciolo deve esse preparatu. E persone di diverse altezze o dimensioni, di culore di pelle differente, quelli chì anu barbu, quelli chì portanu l'occhiali, quelli chì portanu i cappelli, quelli in uniforme, quelli chì sò in sedia à rotelle, spinghjenu un passegginu o una bicicletta. E, sicuru, u cuntattu cù altri cani (diverse dimensioni, razzi è temperamenti) è altri animali (cats, cavalli, uccelli) ùn deve manca. Cù ogni caminu cù u cucciolo, u scontru lisu deve esse ricumpinsatu cù novi impressioni.

Aduprà à l'ambiente

Spessu, guidà una vittura ùn hè micca un grande prublema per un ghjovanu cane. Per quessa, i cunduttori affettati sò cunsigliati di utilizà occasionalmente i trasporti publichi (metropolitana, autobus, tram, trenu) cù u so cucciolo. U cucciolo ùn solu cunnosce i diversi mezi di trasportu, ma impara ancu à mantene a calma in a folla. Hè ancu sensu per avè u cucciolo abituatu à esse solu da a prima età - sia in casa, in vittura, o davanti à u supermercatu. Hè megliu aumentà l'unità di tempu assai lentamente è principià cù uni pochi di minuti.

A socializazione ùn hè micca una panacea

Ogni cucciolo hà a so personalità è e caratteristiche distintive, alcune di quali sò innate. In u casu di cuccioli estremamente ansiosi è timidi, e misure di familiarizazione sò di pocu aiutu. In questu casu, ùn deve micca sopra à u cane inutilmente è inundate cù stimuli chì solu risultatu in stress è emozioni negattivi. Allora ùn ci hè più nunda, ma per risparmià u cucciolo da quelle situazioni chì significanu un stress speciale.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *