in

Occhi di cane sensibili

I cani anu un eccellente sensu di l'olfattu è l'udito. L'ochji sò un pocu più debuli di questi sensi. Malattia-related, poviru vista, dunque, restringe u cane menu. In ogni casu, in più di l'odore è l'audizione, a bona visione face parte di u pacchettu generale è dunque unu di i fatturi di u sensu di u cane.

L'ochji - un organu sensitivu sensitivu

L'ochju di un cane sano hà assai meccanismi protettivi naturali. U globu oculare si trova circundatu da una strata di grassu prufonda in a cavità ossea di a testa di u cane è hè prutetta da i dui palpebre. Ciglia sò necessarii per prutege u globu oculare da u cuntattu cù corpi straneri. U terza palpebra, chjamati a membrana nictitante, sguassate e particelle di terra da a cornea, cum'è un pulitore di parabrisa. U chjaru fluidu lacrimale prutege l'ochji di u cane da l'infizzioni, impediscenu di secca, è cusì assicura una vista chjara di l'ochji di u cane.

In ogni casu, per via di a so locu esposta, l'ochji sò esposti à una varietà di influenze esterne. Corpi stranieri pò entra in l'ochju è irritate l'ochju. Ci hè un risicu di ferita quandu sniffing in u sottobosco è ancu i cumbattimenti classificati ùn sò micca sempre senza ferite. Drafts, batteri, o virus pò ancu causà inflammazioni di l'ochji. Altre cause includenu e malatie oculari immune-mediate. U sistema immune ricunnosce erroneamente u tessulu di u corpu cum'è straneru è cumbatte. A diabetes mellitus o a malatia renale pò aumentà u risicu di certe malatie oculari.

In più di l'impurtanza generale di l'ochji, ci sò ancu malatie oculari specifiche di razza in i cani, chì sò determinate da a forma di a testa, a forma di e fissure di e palpebra, a predisposizione genetica, o fattori ereditari. L'esaminazione preventiva per e malatie ereditarie di l'ochji hè dunque dumandata da parechji club di cani di pedigree per a licenza di ripruduzzione. L'ultimu, ma micca menu menu, i cani più vechji perden naturalmente a vista.

Testi oculari in i cani

L'ochji di un cane deve esse sempre chjaru è a cunghjuntiva ùn deve esse eccessivamente rossa. Un culore rossu o l'occhi constantemente acqua indicanu chì qualcosa hè sbagliatu cù l'ochji. Spessu, però, ùn ponu esse rilevati cambiamenti esterni in l'ochju malatu. Se ci hè qualchì suspettu, i pruprietarii di cani ponu fà e teste iniziali in casa per verificà a visione di u so cane. A prova di cuttuni hè bè adattatu. Quì pigliate una bola di cuttuni, pusate in fronte à u cane è lasciate u cuttuni. Un ghjacaru bè vista fighjularà a bola di cuttuni caduta in silenziu. O pudete piglià un grande pezzu di cartuni è tagliate dui buchi in questu chì sò a listessa distanza l'una di l'altra è quasi a listessa dimensione cum'è l'ochji di u cane. Mantene a scatula vicinu à a faccia di u cane. Allora agite lentamente a manu nantu à i picculi spioni. Un cane chì vede ora lamperà.

Tuttavia, sti testi ùn ponu micca rimpiazzà una visita à u veterinariu. Se e malatie oculari sò trattate in u tempu, una cura completa hè spessu sempre pussibule, ancu per intervenzioni chirurgiche. In u peghju casu, i cani malati o cechi ponu sempre bè in l'ambiente di casa.

Cunsiglii di primu aiutu per i feriti oculari

I feriti à l'ochji sò generalmente emergenziali è deve esse trattatu prontamente in cunseguenza. Questu significa chì u patrone di u cane ùn pò fà nunda, ma copre l'ochju, per esempiu cù una banda di gasa o un pappu umitu. Allora u veterinariu deve esse cunsultatu immediatamente.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *