in

Siggillu

L'elementu di vita di i sigilli piacevuli hè l'acqua. Quì si trovanu a so manera di ciechi è ci affascinanu cù e so cumpetenze eleganti di natazione.

Carattirìstichi

Cosa hè un sigillo?

I fochi cumuni appartenenu à a famiglia di i fochi è à l'ordine di i carnivori. Sò più slimmer cà l'altri sigilli. I masci sò in media finu à 180 cm longu è pesanu 150 kg, e femine 140 cm è 100 kg.

I so capi sò tondi è a so fura hè di culore biancu-grisgiu à grisgiu-marrone. Porta un mudellu di spots è anelli. Sicondu a regione, u culore è u mudellu pò esse assai diffirenti. Nant'à e coste tedesche, l'animali sò soprattuttu grisgiu scuru cù spots neri. Duranti u so sviluppu, i fochi sò adattati perfettamenti à a vita in l'acqua. U so corpu hè simplificatu, i gammi di fronte sò cunvertiti in strutture simili à l'aletta, i gammi posteriori in alete caudali.

Hanu pedi palmati trà i so pedi. L'arechje anu ritruvatu cusì chì solu i buchi di l'arechja si ponu vede nantu à a testa. I narici sò stretti slit è ponu chjude cumpletamente quandu si immersione. A barba cù baffi longhi hè tipica.

Induve campanu i foche ?

I sigilli sò distribuiti in tuttu l'emisferu nordu. Si trovanu in l'Atlanticu è in u Pacificu. In Germania, si trovanu principarmenti in u Mari di u Nordu. Per d 'altra banda, sò raramenti truvati in u Mari Balticu, è dopu nantu à e coste di l'isule danese è di u sudu di Svezia.

I foche campanu nantu à e coste sabbiose è rocciose. Di solitu stanu in parte pocu prufonda di u mare. Tuttavia, i foche migranu à volte in i fiumi per brevi periodi di tempu. Una sottospecie vive ancu in un lavu d'acqua dolce in Canada.

Chì tipi di sigilli ci sò?

Ci sò cinque sottuspezie di foche. Ognunu di elli vive in una regione sfarente. Cum'è u so nome suggerisce, u sigellu europeu hè cumuni in e coste di l'Europa. U sigillo Kuril vive nantu à e coste di Kamchatka è u nordu di u Giappone è l'Isule Kuril.

L'unica sottuspecie truvata in l'acqua dolce hè u sigellu Ungava. Vive in certi laghi in a pruvincia canadiana di Québec. A quarta sottuspecie si trova nantu à a costa est, a quinta in a costa uccidintali di l'America di u Nordu.

Quantu età hà un sigillo?

I foche ponu campà da 30 à 35 anni in media. E femine campanu di solitu più longu cà i masci.

Comportate

Cume vive una foca ?

I foche ponu immerse finu à 200 metri di prufundità è in casi estremi per 30 minuti. Devenu u fattu chì questu hè pussibule à una adattazione speciale di u so corpu: u vostru sangue cuntene assai hemoglobina. Questu hè u pigmentu di u sangue rossu chì guarda l'ossigenu in u corpu. Inoltre, u battitu di u core rallenta durante a guida, cusì i sigilli cunsuma menu ossigenu.

Quandu si natanu, i fochi utilizanu e so pinne posteriori per a propulsione. Puderanu ghjunghje sin'à 35 chilometri per ora. L'alette frontali sò principalmente aduprate per a guida. À a terra, invece, ùn si ponu muvimenti solu sbattulendu in terra cum'è una caterpillar cù e so pinne di fronte. Ancu l'acqua più fridda ùn disturba micca i fochi:

A so fur cù 50,000 40 capelli per centimetru quadru forma una capa insulante di l'aria è sottu a pelle, ci hè una capa di grassu finu à cinque centimetri di grossu. Questu permette à l'animali di suppurtà temperature finu à -XNUMX ° Celsius. I fochi ponu vede assai chjaramente sottu à l'acqua, ma a so visione nantu à a terra hè sfocata. A so audizione hè ancu assai bona, ma ponu odore relativamente male.

L'adattazione più affascinante à a vita in acqua, però, sò i so baffi: sti capelli, cunnisciuti cum'è "vibrissae", sò incruciati da circa 1500 nervi - circa dece volte più cà in i baffi di un gattu. Sò antenni assai sensittivi: Cù questi capelli, i fochi ponu percive ancu i più chjuchi movimenti in l'acqua. Anu ancu ricunnosce ciò chì hè nata in l'acqua: Perchè i pesci lascianu i turbini tipici in l'acqua cù i so movimenti di l'aletta, i fochi sanu esattamente quale preda hè in a so vicinanza.

Cù elli, pudete orientà eccellenti ancu in acqua nuvola. Ancu i fochi cechi ponu facilmente truvà u so modu in l'acqua cù u so aiutu. I foche ponu ancu dorme in l'acqua. Flottanu sopra è falà in l'acqua è respira una volta è una volta nantu à a superficia senza svegliate. In u mare sò generalmente solu, in terra, quandu si riposu nantu à i banchi di sabbia, si riuniscenu in gruppi. Tuttavia, ci sò spessu disputi trà i masci.

Amici è nemichi di u sigelu

In più di i grandi pesci predatori cum'è l'orcu, l'omu sò a più grande minaccia per i foche: l'animali sò cacciati da l'omu dapoi migghiara d'anni. A so carne era usata per l'alimentariu, è a so pelliccia era usata per fà vestiti è scarpi. Sò ancu soffrenu di a contaminazione umana di i mari.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *