in

Schipperke - Difensore solidu cù assai energia

Cù un sguardu curiosu è l'arechje erette è puntate, u Schipperke hè un omu assai attentu. U picculu Pastore Belga hè cunnisciutu per esse estremamente vigilante, mantene un ochju nantu à u so territoriu è u pacchettu. Un fidu amicu à quattru zampe hà guardatu una volta l'attellu è l'uffizii di l'artighjani è di i cummercianti belgi. Oghje hè un cane di famiglia affettuosu, ma deve esse sfidau mentalmente è fisicu.

Petit pasteur belge

Schipperke significa "picculu pastore" in fiammingo. I radichi genetichi di l'amicu agile di quattru zampe si trovanu in Belgio è ùn sò micca stati decifrati. Una cosa hè certa, u Schipperke era digià unu di i cani più populari trà l'artigiani è i cummercianti in cità cum'è Anversa è Bruxelles in u Medievu. Hè in relazione cù u Pastore Belga, cù quale hà un antenatu cumune: u chjamatu Levenaar. Schipperke hè stata allevata in Belgio da u 1885; solu trè anni dopu un club di razza hè statu fundatu è i standard di razza sò stati stabiliti. Dopu à a Siconda Guerra Munniali, u Schipperke hè quasi mortu. La FCI (Federation Cynologique Internationale) a reconnu la race canine en 1954.

Personalità di Schipperke

Schipperke hè un cane di guardia natu: guardà cù passione è perseveranza l'ogetti, i territorii o e persone chì li sò affidati. Aduprà a so voce forte è luminosa cun grande stamina. Un amicu à quattru zampe vivente hè piuttostu riservatu versu i stranieri. Ma ancu di più, ama a so famiglia: hè appiccicatu, ama i zitelli, è hà bisognu di assai intimità.

I rapprisentanti di sta razza di cane belga sò cunsiderati assai travagliadori, ansiosi d'amparà è persistenti. Riposanu raramente: i curiosi amici à quattru zampe preferiscenu fighjà ciò chì succede intornu à elli tuttu u ghjornu. A propositu, Schipperke hè un appassiunatu catcher di topi è topi.

L'educazione è u mantenimentu di Schipperke

Schipperke hè un cane assai docile: s'ellu hè occupatu mentalmente è fisicu, pò esse guardatu in un appartamentu di cità è in u paese. Sì un pocu belga hè stancu, spessu diventa un barker. In più di longu passeggiate, i sporti di cani cum'è l'agilità, u ballu di i cani, o u frisbee di cani duveranu esse parti di u prugramma di divertimentu settimanale di stu cane. Schipperke si adatta à e persone attive è hà bisognu di relazioni familiari strette. Siccomu hà a so propria opinione, hè impurtante di educà in modu coherente è cun amore. Pudete truvà supportu prufessiunale in una scola di cuccioli o un addestratore di cani. Tuttavia, a cundizione più impurtante per a furmazione successu hè un ligame strettu trà u cane è u pruprietariu.

Schipperke Care

U mantellu di u Schipperke deve esse brushed una volta o duie volte à settimana, più spessu durante a staghjoni di sparghje.

Caratteristiche di Schipperke

Digià in u Medievu, sta razza soffre di un difettu geneticu chì hà purtatu à a coda. Per un tempu, u Schipperke senza coda hè statu ancu criatu apposta. Tuttavia, oghje questu hè rifiutatu da a maiò parte di l'allevatori di reputazione.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *