in

A ricerca mostra cumu parlà cù u vostru cane

Un studiu hà truvatu chì per catturà l'attenzione di i cuccioli, duvemu parlà cun elli in lingua infantile.

Parechje persone parlanu cù i so cani in quantu à i zitelli chjuchi: più lentu è più forte. Custruemu ancu frasi più simplici è più brevi. In inglese, questu animale, l'equivalente di a lingua di i zitelli, hè chjamatu "discorsu canina".

Ma importa à l'amichi à quattru zampe chì avemu parlatu cun elli in lingua infantile o canina ? A ricerca uni pochi anni fà hà pigliatu un ochju più vicinu à questu.

Fendu cusì, frà altri cose, i circadori anu truvatu chì a maiò parte di a ghjente parla à i cani di tutte l'età in una voce più alta. In ogni casu, in i cuccioli, u campu era ligeramente più altu.

I cuccioli rispundenu megliu à u babbone

Per d 'altra banda, u tonu altu di a voce hà avutu ancu un grande impattu nantu à i cani ghjovani è hà influenzatu u so cumpurtamentu. I cani più vechji si cumpurtavanu cù questa "lingua canina" micca di manera diversa da a lingua normale.

"U fattu chì i parlanti utilizanu ancu a lingua canina in i cani anziani suggerisce chì stu mudellu di lingua pò esse principalmente un tentativu spontaneu di facilità l'interazzione cù l'ascultori non verbali", cuncludi u studiu. In altri palori: avemu probabilmente digià amparatu da e nostre interazzione cù i cuccioli chì i cani rispundenu bè à a lingua di u zitellu. È cusì pruvemu à prufittà di questu cù i nostri amichi anziani à quattru zampe.

À u listessu tempu, però, i risultati di l'studiu dà una bona capiscitura à i pruprietarii di cuccioli: perchè i cani di cuccioli ponu più facilmente fucalizza nantu à noi si li parlemu in a lingua di i zitelli - o megliu, in a lingua di i cuccioli.

I gesti dicenu à i cani più cà e parolle

In u passatu, altri studii anu ancu dimustratu chì i gesti sò assai impurtanti quandu interagiscenu cù i cani. Ancu cum'è picculi cuccioli, i cani capiscenu ciò chì vulemu dì à elli, per esempiu, indicà i nostri ditti.

"U studiu sustene l'idea chì i cani anu sviluppatu micca solu a capacità di ricunnosce i gesti, ma ancu una sensibilità speciale à a voce umana, chì li aiuta à sapè quandu risponde à ciò chì si dice", - spiega a rivista scientifica "A Conversazione" ". I risultati di dui studii.

In fine, hè cum'è cù parechje cose: solu a cumminazione hè impurtante.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *