in

L'allevamentu di cuccioli

Addestramentu di cuccioli duverebbe principià da u principiu. Per furtuna, un cucciolo hè pienu d'energia, curiosu, ansiosu di amparà, è relativamente faciule di furmà. U periodu più impurtante quandu a furmazione di un cane hè u primu annu di vita. Si deve dunque cresce in cuntattu strettu cù l'omu da u principiu. Hè ancu impurtante chì tutte e persone di cuntattu in una famiglia si riuniscenu. Ciò chì unu permette, l'altru ùn deve micca pruibisce.

U tonu hè impurtante quandu a furmazione di cuccioli: Cumandamenti in voce ferma, lode in voce amichevule è critica in voce severa. Colpite è urla ùn aiuterà micca cucciolo,. U cucciolo hà bisognu di capisce chì l'ubbidimentu hà da pagà. Lode hè a chjave per u successu. Ma attenti: i cuccioli ponu esse currutti. Calchì volta facenu qualcosa solu quandu un trattatu s'invita.

I cuccioli anu ancu bisognu di amparà à interagisce cù altri cani. Dunque, u cucciolo deve ancu avè un cuntattu regulare cù altri cani trà a 8a è a 16a settimana di vita. I clubs è e scole di cani offrenu l'ore di ghjocu per i cuccioli. Hè utile ancu a prisenza di un cane adultu bè socializatu, chì ancu metterà un cucciolo in u so locu è disciplinarà. Solu quandu u cucciolo s'aprende à subordinate, ùn averà micca prublemi cù altri cani dopu.

Quandu u vostru cucciolo hà sappiutu a so zona di vita immediata, deve esse prestu in cuntattu altre influenze ambientali. Aduprate u vostru cucciolo à e novi situazioni di ogni ghjornu, u trafficu, un viaghju in vittura, una visita à un ristorante, passu per passu - è sempre in una guinzaglia. Se cumportate calmu è rilassatu in queste situazioni, vi signalà à u vostru cucciolo chì nunda ùn pò succede à ellu.

In particulare in famiglie cù i zitelli, Hè impurtante chì u cane accetta ancu i membri di a famiglia più chjuca è tollerà u so cumpurtamentu impetuous volte. Quandu i zitelli sò amatori è cunsiderati di i cuccioli, u cane hà ancu sviluppà un amore per i zitelli.

5 cunsiglii impurtanti per a furmazione di cuccioli:

  • À u livellu di l'ochji: Quandu si ingaghja cù un cucciolo, sempre accovacciatu.
  • Attività fisica: A lingua di u corpu è l'espressioni faciale ghjucanu un rolu maiò in a furmazione di cuccioli. Aduprate a vostra voce cun parità.
  • Lingua semplice: Aduprate solu cumandamenti brevi, chjari, è frasi longu per disturbà u cane. U tonu di a vostra voce hè più impurtante chè u voluminu di a vostra voce.
  • Reward: U vostru cucciolo deve esse un pocu famu quandu fate l'eserciziu cun elli per chì i tratti li motivanu ancu. Per ogni eserciziu, u cucciolo deve esse premiatu.
  • Fate una pausa: In tutti l'esercizii, fate una pausa da ghjucà per uni pochi di minuti.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *