in

U racini

U raccoon spessu trova u so alimentu in l'acqua. Quandu li tene cù e so zampe, pare cum'è s'ellu hè "lavatu". Da quì u nome "raccoon".

Carattirìstichi

Chì sò i procioni?

U raccoon pare ch'ellu porta una mascara : i so ochji sò circundati da una pelliccia nera cù un anellu ligeru chì corre intornu. Hà una striscia negra nantu à u nasu di volpe. U furore densu nantu à u corpu di u raccoon hè grisgiu-marrone, ma a so cuda hè anellu cù neru-marrone. Da a punta di a cuda à a punta di u nasu, u raccoon misura trà 70 è 85 centimetri.

A coda a volte cuntene 25 centimetri di questu. I procioni sò generalmente pesanu trà 8 è 11 kilogrammi, è i masci sò spessu più pesanti cà e femine.

Induve campanu i procioni ?

In u passatu, i raccoons solu rompevanu à traversu i boschi di l'America di u Nordu. Ma questu hè cambiatu dapoi: in u 1934, i fan di raccoon liberavanu un paru d'orsi nantu à u Lago Edersee in Hesse; dopu, uni pochi di u so tipu scappau da i recinti. Si multiplicavanu in modu fermu è si sparghjenu più in più. Oghje ci sò raccoons in tutta l'Europa. Solu in Germania, circa 100,000 250,000 à XNUMX XNUMX orsi chjuchi si dicenu chì campanu. Raccoons preferite campà in a furesta. Almenu facenu in a so antica patria di l'America di u Nordu.

In Europa, si sentenu ancu cunfortu intornu à e persone. Per i quartieri di notte, cercanu refuggiu in l'attic, sottu munzi di legnu, o in tubi di fogna.

Chì spezie di raccoons ci sò?

I raccoons appartenenu à a famiglia di picculi orsi. Sò parenti cù u coati è l'orsu panda. Ci sò più di 30 sottospecie di raccoon in America, chì differenu pocu l'una di l'altru da a so colorazione.

Quanti anni anu i procioni?

In a natura, i raccoons campanu una media di circa dui à trè anni, ma ponu campà finu à 20 anni.

Comportate

Cumu campanu i procioni?

Raccoons sò notturni è dorme durante u ghjornu. A notte, viaghjanu in i boschi, parchi, giardini è cumuli di rifiuti vicinu à i so siti di posa. Quandu si face veramente fretu in l'invernu, i raccoons si lazzanu. Ma ùn sò micca veramente hibernate: si dormenu solu. Appena a temperatura s'arrizeghja un pocu, si giranu di novu in a zona.

Amici è nemichi di i procioni

In u salvaticu, u raccoon ùn hà quasi micca nimici. Cun noi, hè à u più sempre cacciatu da a civetta. Per d 'altra banda, assai raccoons morse in u trafficu quandu sò fora di notte. Raccoons sò ancu minacciati da i cacciatori. Certi cacciaturi credi chì i raccoons sò rispunsevuli di scaccià l'altri animali - per esempiu perchè arrubbanu l'ova d'uccelli da i nidi.

Cumu si riproducenu i raccoons?

À u principiu di l'annu, i raccoons maschili s'inquietanu, perchè ghjennaghju à marzu hè a stagione di rutting è di accoppiamentu. I masci sò inquieti in cerca di e femine per accumpagnà. Di solitu facenu questu cù parechje femine. Calchì volta i partenarii formanu ancu una coppia per un pocu tempu. E femine ponu digià avè una prole in u primu annu. I masci piglianu un annu di più per ghjunghje à a maturità sessuale.

Nove settimane dopu à l'accoppiamentu, a femmina raccoon dà nascita à trè à cinque ghjovani in u so locu di dorme. I babies di raccoon sò circa deci centimetri di altezza, pesanu solu 70 grammi, è ùn anu micca ancu denti. Ancu s'è i ghjovani lascianu u nidu per a prima volta dopu à cinque simane, a mamma li allatta per altre dece settimane. Intantu, i ghjovani raccoons amparanu à caccià i granchi è chì frutti sò gustosi. Dopu quattru mesi, i ghjovani lascià a so mamma è cercanu i so territorii.

Cumu caccia i procioni?

In a natura, i raccoons piace à caccià vicinu à l'acqua. Predanu i picculi pesci, granchi è ranocchi vicinu à i banche di ruscelli è laghi. Passanu à traversu l'acqua pocu profonda è cercanu a preda cù e so zampe davanti. Quandu si tratta di a so dieta, i raccoons ùn sò micca u minimu squeamish. In terra, caccianu ancu acelli, lucertole, salamandre è topi.

Cumu si cumunicanu i raccoons?

I raccons sò cumpagni rumorosi chì ponu fà parechji soni diffirenti. S'elli sò insatisfatti, "sniff" o "chatter". Ringhianu è strillanu forte quandu si battenu - è sguillanu quand'elli scontranu un cumpagnu d'animali chì ùn li piace micca.

Care

Chì manghjanu i procioni?

U raccoon gustu assai cose - hè per quessa ch'ellu hè cunsideratu un omnivore. Simply adatta a so dieta à a stagione è dunque trova sempre abbastanza per manghjà. I procioni caccianu anatre, polli, pesci, topi, ratti è ricci. Arrubbanu ova da i nidi d'acelli è manghjanu insetti. O culleghjanu frutti, noci è graneddi. A volte, però, i raccoons arrubbanu ancu l'alimentu pressatu da e stazioni di alimentazione di cervi è caprioli. Anu ancu piace à rumming in i latti di basura di a ghjente. Quandu ci hè neve in l'inguernu è i raccoons anu pocu alimentu

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *