in

Quaglia nantu à u Кed Сarpet

A quaglia pona giapponese hè in crescita. I picculi gallinacei domesticati ponu esse guardati è criati cù pocu spaziu. Dapoi u 2016 ponu ancu esse esibiti. Ci hè uni pochi di cose da tene in mente.

A prima selezzione di codorle giapponesi principia cù l'ova. S'elli sò chjaramente troppu grande, chjuchi, o misshapen, ùn deve micca esse sbulicatu. U stessu s'aplica à l'ova cù una cunchiglia assai fina è fragile. I pulcini sbuccianu dopu à 17 à 18 ghjorni d'incubazione. Dopu dui ghjorni à u più tardi, questi sò da esse fora di l'incubatore è posti in a casa di pulcino preparatu. Ancu tandu, i primi errori d'esclusioni pussibuli ponu digià vede, soprattuttu in forma di deformazioni.

I pulcini chì, per esempiu, anu mancanti falange, crossbills, o gammi splayed ùn deve mai esse usatu dopu inbreeding. L'animali chì mostranu disturbi di crescita o ritardi durante l'allevamentu anu ancu esse marcatu immediatamente. Ideale, tali animali deve esse eliminati da u gruppu per pudè offre à l'animali sani più spaziu è menu cumpetizione.

In u casu di e variità di culore chì mostranu marchi di culore salvaticu, i sessi ponu esse determinati à l'età di trè simani. I galli sguassate tandu e prime piume di culore di salmone à mezu à u pettu, mentre chì e piume fresche di e galline mostranu digià i marcati di fiocchi. À questu puntu in u tempu, più passi di selezzione pò esse realizatu, soprattuttu cù i ghjovani galli. I cazzi chì ùn anu micca una piuma di pettu di salmone forte ùn mostraranu micca un culore basicu riccu in u piume adultu. Tali cazzi ponu esse separati à questa età è utilizati per l'ingaghjamentu. In u casu di e galline, ùn si ponu micca cunclusioni in quantu à u piume adultu. U stessu s'applica à l'ale è i marcati di spalle di i dui sessi.

A forma vene prima

Siccomu sò animali à crescita estremamente rapida, a quaglia pona giapponese deve esse digià anellu quandu anu duie à trè settimane. Questu hè l'unicu modu ch'elli saranu più tardi ammessi à mostre. Dopu à circa cinque simane, hè cunsigliu per separà e galline è i galli, cum'è i primi cocchi sò sessualmente maturi à pocu menu di sei simani. Questu significa chì e galline sò menu stressati è u so piuma si ferma in bona cundizione. Appena tutti i galli sò sessualmente maturi, i primi disordini in u gruppu di galli sò spessu. In una grande aviaria, tali prublemi in u gruppu di gallo pò esse generalmente evitati. Una altra opzione hè di mantene un gallu cù una o duie pulette selezziunate per separatamente. Tuttavia, questu hè bisognu di una alta dispunibilità di spaziu. I Galli tenuti individualmente sò spessu assai nervosi, per quessa chì sta forma di alloghju ùn hè micca cunsigliatu.

Cù circa sette à ottu settimane, a quaglia giapponesi sò generalmente sviluppate. Una grande selezzione pò avà esse fatta quì di novu. Ancu à questa età, i ghjovani animali devenu esse esaminati di novu per deformità. Pudete digià vede a forma finale à questa età. Una linea ovale deve esse visibile in i linii superiore è di fondu. L'animali duveranu avè una prufundità di corpu adattata.

I galli sò più chjuchi chè e galline
E quaglie giapponesi chì sò troppu strette ùn mostraranu micca una linea superiore è di fondu uniforme è sò dunque esse escluse da a ripruduzzione. A cuda deve seguità a linea di u spinu. Una cuda chì hè troppu inclinata o un angolo di cuda ligeramente crescente deve esse escluditu da a ripruduzzione. Questu hè ancu applicà à l'animali cù un sottumessu quadratu. I linii armuniosi sopra citati ùn permettenu micca un underbust chì hè troppu pienu o troppu prufondu. E gammi si deve esse posti daretu à a mità di u corpu è deve esse di media lunghezza cù cosce à pocu pressu. U corpu ben inturniatu hè adurnatu cù un capu chjuca è inturniatu cù un beccu cortu à mediu.

Un puntu impurtante in a selezzione

A quaglia giapponesi hè a diffarenza di grandezza trà u gallu è a gallina: A cuntrariu di e nostre galline, i galli sò un pocu più chjuchi è anu un corpu più delicatu. Questa funzione deve esse definitamente mantenuta è cusì ancu inclusa in a selezzione di ripruduzzione.

U plumage di a quaglia giapponesi si trova appiccicata à u corpu è ùn hà micca assai falà. In u casu di i ghjovani animali chì sò allevati in stalle, u piume di solitu appare un pocu scioltu o ancu shaggy durante l'allevamentu. Tuttavia, questu ùn hà micca necessariamente un fondo geneticu. U mutivu di tali strutture di primavera hè di solitu un clima di grana troppu seccu. Se i figlioli sò regularmente pruposti in terra ligeramente umida o sabbia per u bagnu, u piume resta intactu. Un altru mutivu di tali difetti in u piume pò ancu esse u calciu di galli, chì in u megliu ùn sò micca stati separati da u gruppu di galline. Questu di solitu risultatu in piume rotte, chì ùn permettenu micca marcati elevati in esibizioni.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *