in

Preserve l'erbe d'estate per l'invernu

À u mumentu a natura ci furnisce generosamente erbe è piante medicinali. Avà hè necessariu di priservà sta bundanza per a stagione fredda. Tincture, olii di erbe è unguenti sò faciuli di fà.

In i mesi di lugliu è d'aostu, u criaturu di cunigliu amatori di l'erbe è i so prutetti indulge in l'abbundanza di a natura. Per sustene u benessimu è in casu d'indisposizioni, l'arba ghjustu pò esse cullata in u boscu o pratu. Per pudè prufittà ancu in l'inguernu, l'erbe devenu avà esse cullate è cunsirvate. In più di l'asciugatura, tinture, olii è unguenti sò preparati di erbe chì si mantenenu bè.

Uni pochi reguli sò deve esse osservati per assicurà a qualità ottima: Hè coltu solu in tempu seccu perchè dopu à un longu periodu di malu tempu, u cuntenutu di l'ingredientu attivu hè più bassu cà in u clima sole. Hè cunsigliatu di assicurà chì e cose cugliera sò pulite quandu a cullizzioni, perchè l'arbe deve esse trasfurmatu senza lavà.

U sole di meziornu aiuta e piante d'erbe à avè un cuntenutu più d'oliu essenziale

Solu ciò chì hè cunnisciutu per certu hè recullatu. Trattà i pianti medicinali cun rispettu hè impurtante. Questu significa chì ùn avete micca solu strappalli, ma piuttostu sceglie l'erbe cusì cun cura chì ponu spuntà di novu. U saccheghju hè ancu tabù; cullighjate solu in i lochi induve a pianta in quistione hè cumuna è solu tantu chì ùn vede nunda di u locu. Hè megliu abbandunà e piante in lochi problematici, cum'è siti industriali, strade, è siti d'excrementi di cani, postu chì ponu esse contaminati da contaminanti o parassiti.

L'ingredientu attivu cuntenutu in e piante cambia secondu u ciculu di a vegetazione è fluttua ancu in u ghjornu. E parti di a pianta sopra a terra deve esse cugliera in a matina, i radichi prima di l'alba, o tardi à a sera. U cuntenutu di l'oliu essenziale hè più altu versu meziornu. I pianti aromatichi cum'è u timore, u rosmarinu, u savore, a menta o a salvia sò colti à u principiu di a fioritura. Basil è Dost anu u più altu cuntenutu in piena fioritura. Una eccezzioni hè u balsamo di limonu, chì e foglie cuntenenu l'olii più essenziali prima di fioritura.

A cugliera hè secca rapidamente, ma u più dolce pussibule. A manera più faciule hè di ligà e piante inseme in picculi bouquets è appiccà in un locu ombreatu è prutettu da u clima, ma aria. L'asciugatura nantu à u Dörrex à un massimu di 40 ° C hè ancu pussibule. U dispusitivu ùn deve esse più caldu in modu chì l'ingredienti attivi volatili (olii essenziali) sò ritenuti.

Solu quandu l'erbe sò secche (crispy dry) ponu esse chjappi in vasi à viti. I sacchetti di carta sò ancu una opzione, ma offre menu prutezione da e moths alimentari. L'etichettatura immediata hè impurtante: In più di l'spezie di a pianta, l'annu deve ancu esse nutatu. Per trattà specificamente l'animali malati, erbe individuali o mischii cunghjuntati secondu l'area di applicazione sò ideali. L'arbe mixte sò ancu una bona cosa cum'è alimentu supplementu in l'invernu.

A cuntrariu di i cani è i misgi, i cunigli cum'è l'erbe Schnapps

Tincture sò estratti di piante alcolu. Sò bè accettati da l'erbivori, à u cuntrariu di i cani è i misgi chì trovanu l'odore è u gustu di tinture repulsive. Tinctures sò datu direttamente diluted cun pocu acqua o aghjunghje à l'acqua potable. Fà una tintura ùn hè micca particularmente difficiuli: i pianti sò tagliati in pezzi chjuchi, posti in un vasu à viti, è sbulicati cù l'alcohol. Una parte di pisu quaranta per centu alcolu (vodka hè senza gustu) à una parte di e piante di pisu. Siccomu i pianti sò largamente custituiti da l'acqua, questu dà un cuntenutu alcolu finale apprussimativu di vinti per centu; chì assai hè necessariu per priservà a tintura. U vasu hè sigillatu è guardatu in un locu ombrezu per trè à quattru settimani. Allora e parte di a pianta sò strained è a tintura finita hè chjucata in una buttiglia. Tinctures sò fatti per tipu, vale à dì chì fate a vostra propria tintura da ogni tipu di pianta medicinali. L'etichettatura immediata hè particularmente impurtante quì, postu chì ùn avete più parte di a pianta chì pò furnisce infurmazioni nantu à l'identità.

L'olii di erbe sò principarmenti usati esternamente, ma ponu ancu esse datu o dribbled nantu à l'alimentu se ne necessariu. A preparazione hè simile à a tintura, ma invece di l'alcohol, l'oliu hè aghjuntu à e piante. Chiude u vasu di novu è lasciate per uni pochi di settimane. Duranti stu tempu, l'ingredienti attivi solubili in grassu passanu in l'oliu di traspurtadore, mentre chì l'ingredienti attivi solubili in l'acqua fermanu in i pianti o cullate in u sedimentu acqua.

Quandu si stende e piante, deve esse cura per assicurà chì stu sedimentu ferma in u vetru è hè ghjittatu, postu chì si mudifica abbastanza rapidamente. L'oliu d'aliva hè comunmente utilizatu com'è oliu trasportatore, ma pò esse usatu qualsiasi altru oliu di qualità alimentaria. L'olii di erbe ponu esse facilmente trasfurmati in unguenti (vede a casella). I classici per l'olii è l'unguenti sò l'erba di San Ghjuvanni è a calendula.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *