in

Mantenimentu di stagni in l'inguernu: Preparazione per a stagione fredda

U mantenimentu di u stagnu in l'invernu significa l'adattazione di u biotopu à e cundizioni fresche cambiate. Pudete scopre quì esattamente ciò chì deve esse attentu.

Livellu di attività più bassu

Cum'è attivi cum'è i pesci di stagnu sò quandu a temperatura hè abbastanza calda, diventanu inattivi quandu i ghjorni sò più brevi è u stagnu hè lentamente tranquillu. U metabolismu diminuisce menu marcatu cù ogni gradu di temperatura per chì a freccia di u core di u pesciu di stagnu pò calà à uni pochi di battiti per ora. In questu statu, l'urganismu hè sicuru assai vulnerabile - soprattuttu à i parassiti, chì fermanu attivu ancu in cundizioni climatichi fresche è cercanu un òspite. Se ùn fate micca preparazioni per fà più faciule per i pesci "inguernu", ci hè un risicu altu chì l'animali si sveglianu fisicamenti debilitatu in a primavera è esse ancu più suscettibile à e malatie tipiche di primavera. Per quessa, u mantenimentu di stagni hè particularmente impurtante in l'invernu.

Preparate u Mantenimentu di stagnu in l'invernu

I preparazione per u mantenimentu di stagni in l'invernu sò simplici è plausibili. Cù pocu spesa è sforzu, pudete stabilisce u cursu per un sistema immune stabile è riserve energetiche sufficienti, ancu quandu l'inguernu hè duru è longu.

Riserve di grassu

Boni riserve di grassu in l'animali pruteghjanu contra u fretu esternu è a debulezza fisica. Avete digià cuscente à fà l'alimentazione di novu, preferibile parechje volte à ghjornu in picculi porzioni. In ogni casu, solu s'ellu i pesci accettanu tuttu cù ringraziamenti è ùn permettenu micca di nutà l'alimentu rimanente. L'alimentu deve esse preferibilmente custituitu di granuli fini. Pò esse digeritu rapidamente è hè altu in energia à u stessu tempu. Avete avà ancu aghjunghje vitamini è minerali à l'alimentu o l'acqua di stagnu da u tempu à u tempu. Stimulanu u metabolismu è sustene l'organisimu in a creazione di riserve di grassu. Se a temperatura di l'acqua hè sottu à 10 ° C, avete aduprà l'alimentu di germe di granu, postu chì hè più faciule di digerirà. Sì i pesci ùn mostranu quasi nisuna attività, duvete interrompe l'alimentazione completamente.

Control Temperatura

I fluttuazioni di a temperatura sò percepiti assai intensamente in e nostre regioni. Un pesciu hè ancu più sensibile chè un umanu. Una calata di temperatura di più di 4 ° C in 24 ore hè un stress fisicu estremu è u trigger più cumuni per a malatia spot aggressiva o altri ectoparasites. I patogeni chì attaccanu i pesci per via di a mucosa esterna pò esse ricunnisciuti da u fattu chì i pesci spessu si frottanu à l'uggetti, saltannu fora di l'acqua, facenu movimenti di natazioni jerky o staggeranu apatiche nantu à u pianu di u stagnu cù flippers. Se sta cundizione hè digià ricunnoscevule, ùn hè quasi più pussibule di trattà l'animali cù medicazione in u stagnu, perchè a temperatura sottu à 12 ° C rallenta u metabolismu di l'animali à tale puntu chì a medicazione ùn pò più travaglià abbastanza; l'ingredienti ponu ancu esse tossichi in u friddu.

Hè ancu più impurtante per cuntrullà a calata di temperatura cù un termometru. Sì i fluttuazioni sò troppu estremi, avete attivamente calà l'acqua di u stagnu cù calefactori d'acqua instantani. Sò simpliciamente cunnessi à u circuitu di filtru è cuntrullati cù un termostatu integratu. L'animali ponu esse "cooled down" in 4 simane. Un calefattore flottante pò - in stagni chjuchi - avè u stessu effettu, ma deve esse operatu cù un termostatu supplementu.

Se u stagnu hè abbastanza grande, sti misuri sò necessarii solu per situazzioni climatichi estremi. Cù volumi di circa 30,000 XNUMX litri o più, u stagnu hà una capacità d'almacenamiento di calore più altu è u prucessu di rinfrescante hè rallentatu di manera misurabile, chì hè pusitivu per l'animali.
In ogni casu, una volta chì u stagnu hè cumpletamente congelatu, ùn deve mai forzà a superficia di ghiaccio cù colpi di martellu o simili. per apre. L'onda di u sonu sò distribuite assai più forte sottu à l'acqua è penetranu in u corpu di l'animali, chì i so vini sanguini lenti ponu esse danatu da l'onda di scossa dura. Per apre a superficia di u ghjacciu, hè abbastanza per scorri l'acqua calda lentamente nantu à una piccula zona. In questa apertura, pudete allora mette un elementu calefactor (riscaldatore di natazione, etc.) per chì almenu una piccula apertura resta, chì permette u scambiu di gas vitale di l'acqua.

Se un stagnu hè sempre in a tappa di pianificazione, cunsidereghja toccu in u sistema di calefazione di l'edifiziu residenziale è eseguisce tubazioni supplementari attraversu una parte di u stagnu. Riscaldamentu cù riscaldamentu di casa (oliu, gasu, legnu) hè significativamente più prezzu di l'usu di sistemi elettrici. Se un riscaldamentu abbastanza hè pussibule, una temperatura invernale cuntinuu di 6 ° C hè cunsigliatu. In u casu ottimali, l'entusiasta hà una stanza grande (sotano / garage) in quale l'animali ponu esse guardati. Per questu scopu, i bacini di mantene mobili sò dispunibili in i magazzini. Questu hè u modu più faciule per ottene una temperatura stabile assai sopra u puntu di congelazione.

Travagliu di mantenimentu minore

Ùn duvete micca fà un travagliu maiò nantu à u stagnu durante l'invernu. In ogni casu, avete da verificà i valori di l'acqua almenu una volta à u mese. A durezza di carbonate deve esse trà 5 ° è 8 ° dKh, a durezza tutale deve esse circa 20-100% più altu ch'è a durezza di carbonate. Questi paràmetri sò necessarii per chì u valore di pH, chì furnisce infurmazioni nantu à l'acidi è e basi in u stagnu, ferma stabile è ùn hà micca effetti dannusu supplementari à u pesciu per via di i fluttuazioni.

Forti fluttuazioni di a temperatura è di u pH à u stessu tempu significheghjanu un altu tassu di fallimentu o almenu parechji pesci malati, à u più tardi in a primavera.

U pesciu pò sustene assai, ma solu cù l'approcciu currettu à u mantenimentu di stagni in l'invernu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *