in

Cane di Pavlov è Condizionamentu Classicu

U chjamatu cane Pavlovian significa un esperimentu cù quale u famosu scientistu naturali Ivan Petrovich Pavlov pruvò u fenomenu di cundizzioni classica.

U prufessore russu Ivan Petrovich Pavlov (natu u 14 di settembre di u 1849 è mortu u 27 di ferraghju di u 1936) ùn solu riceve u Premiu Nobel in u 1904 per l'elucidazione di i prucessi digestivu, ma hè ancu u scupertore di u cundimentu classicu in i cani. In questu fenominu, un riflessu innatu incondiziunatu diventa cundiziunale, vale à dì evucatu intenzionalmente, riflessu attraversu a furmazione. Per dimustrà chì u principiu di cundizzioni veramente travaglia, hà realizatu un esperimentu cunnisciutu cum'è u cane di Pavlov.

Pavlov hà scupertu u Fenomenu di Cundizzioni Classica

I cani salivanu più mentre manghjanu. L'aumentu di a salivazione hè naturali è compulsiva riazzioni à l'alimentu stimulus - vale à dì à l'odore è a vista di l'alimentariu. Stu riflessu involuntariu di l'amicu di quattru zampe ùn pò micca esse suprimi. In a so ricerca nantu à a digestioni in i cani, Pavlov hà osservatu chì l'animali ùn sò micca solu salivati ​​più durante l'alimentazione, ma ancu quandu si avvicinavanu à u cane. casottu.

In fattu, un cane ùn hà micca ragiò per bavare à i passi audibili simplici, salvu chì ùn hà amparatu à associà l'insignificante stimulu di i passi cù u rigalu di l'alimentariu. Pavlov avà vulia pruvà a teoria di stu prucessu d'aprenu in i cani - cundizzioni. Allora hà stallatu un esperimentu simplice ma pertinente: u cane di Pavlov.

Esperimentu di sustegnu: u cane di Pavlov

Per u so esperimentu, hà utilizatu una campana simplice per creà un stimulus acusticu chjappà i so cani. Cum'è u scientist hà osservatu, stu sonu solu ùn hà micca attivatu un riflessu di salivazione aumentatu in l'amici di quattru zampe. Dopu hà alimentatu i so cani ghjustu dopu chì a campana sonava, espunendu à u stimulu di l'alimentu, chì li facia salivate più, è u stimulu di u sonu à u stessu tempu.

Après un certain temps, Pavlov ne laissa sonner que la cloche : comme il s'y attendait, le I cani riaggiò à u stimulus di u sonu solu cù più salivazione perchè avianu amparatu chì dopu à u sonu ci era cibo. Allora avia furmatu cù successu i so cani per avè una risposta riflessa cundizionata à un stimulu chì era veramente insignificante per i cani. L'animali ùn puderanu più suprimi stu riflessu abituale, cum'è un innatu. Cusì, u principiu di cundizzioni hè statu pruvata scientificamente. Senza sta scuperta, una parte essenziale di a furmazione di cumportamentu d'oghje in i cani mancassi.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *