in

Prezzemolo: ciò chì duvete sapè

U prezzemolo hè una pianta di a famiglia Umbelliferae. In Svizzera, l'erba hè ancu chjamata Peterli. In botanica, hà u nome latinu Petroselinum crispum. U prezzemolo hè una di l'erbe più cumunimenti usate in a cucina europea. A so origine hè in a regione mediterranea.

Ci hè dui tipi di prezzemolo. E foglie di u petrusellu curly anu una forma ondulata cù assai punte di foglie. U prezzemolo à foglia piatta hè ancu chjamatu prezzemolo talianu. Hà foglie piatte è un gustu più forte. Hè per quessa chì u prezzemolo piatta hè di solitu più populari cù i cocchi.

Parechje persone crescenu u prezzemolo in una piccula pignatta. Hè impurtante induve mette a pignatta. U prezzemolo ùn deve micca troppu sole, altrimente, si secca rapidamente. Un pane di vetru pò intensificà i raghji di u sole. Dunque, un sediu di a finestra ùn hè micca necessariamente adattatu. Hè megliu mette a pignata fora in a semi-ombra.

Ancu quandu l'acqua hè impurtante à nutà: micca troppu è micca troppu pocu acqua. L'acqua ùn deve esse troppu fridda. Quandu sceglite u petrusellu, duvete fà da l'esternu. In u centru hè u core di a pianta, chì deve esse cunsirvatu per chì l'arbureti novi ponu crescenu.

U prezzemolo frescu pò esse guardatu solu per uni pochi di ghjorni. Hè soprattuttu utilizatu in i platti friddi perchè assai sapori sò persi durante a cucina. A salsa verde di Frankfurt hè ben cunnisciuta, per quale u prezzemolo, chervil, cipolle è altre erbe sò usati. Inoltre, u prezzemolo pò ancu esse truvatu cum'è decorazione nantu à i platti friddi o cum'è spezia in stufati.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *