in

Parasite Infestation Attention: Perchè Wormers and Pasture Hygiene sò impurtanti

Hè una vista cusì bella di pudè fighjulà i cavalli chì pascenu in paci, à volte e mare cù i so puledri freschi, nantu à a grande pastura. Lascianu u sole nantu à a so pelliccia o sò digià in cerca di i lochi d'ombra bramati. Puderia ancu esse cusì tranquillu si ùn avete micca bisognu di parassiti cum'è ascarids, strongyles, o tapeworms, chì sò un prublema di novu per a stagione di pastura.

Per un bellu pezzu, dewormed quattru volte à l'annu in u modu tradiziunale in a speranza di risparmià u vostru cavallu qualsiasi parassiti. A maiò parte di u tempu, i stablers si parlanu l'un à l'altru è deverminanu i so cavalli in u stessu tempu.

Deparasitazione selettiva

Ma qualchì tempu fà ci hè statu un ripensu maiò trà i veterinari, i scientisti è i pruprietarii di cavalli in quantu à a vermifugazione. I parassiti disgraziati sò diventati più è più resistenti è stubborn per anni - frà altri cose per via di deworming propensu à l'errore è / o troppu frequenti. I parasitologi, dunque, ricumandenu u chjamatu "deworming selettivu è contemporaneo" - i pruprietarii di cavalli duveranu dunque solu deworm quandu hè veramente necessariu. U duttore veterinariu Anne Becher è u prufessore duttore Kurt Pfister, anticu prufessore di medicina tropicale comparativa è parasitologia in a facultà di medicina veterinaria in l'Università Ludwig Maximillians di Monaco, anu investigatu. In un studiu cù 129 cavalli esaminati, solu u 29.5% di elli avianu veramente bisognu di un vermifu. Hè diventatu chjaru chì l'igiene di pasture ghjoca un rolu maiò in questu, cum'è solu u 17% di i cavalli necessitanu un trattamentu di vermi si i pasture sò sbuchjati ogni settimana. In u risultatu, a cunniscenza solu vi motiva à mantene i pasture di u cavallu puliti.

Ch'ella sia questa nova manera di trattà cun Deworming hè ancu una opzione per voi è u vostru cavallu?

Hè impurtante chì tutti i stablers in a listessa stabile si riuniscenu è sustene u tema. Invece di amministrari direttamente un vermu, i campioni fecali sò mandati à un laboratoriu è esaminati. In u principiu, ci sò costi più altu per i campioni di manure per cavallu, ma più tardi pudete avè da esse fora di novu eliminendu i medicazione. Inoltre, ùn gravate micca u metabolismu di u vostru cavallu senza raghjone cù vermi innecessarii è avete menu paura di ùn pudè trattà bè u vostru cavallu - in u peghju scenariu - per via di una resistenza chì hà sviluppatu. In ultimamente, sicuru, duvete decide per voi stessu se a deworming selectiva hè una opzione per voi o se preferite stà cù a deworming classica. E duie varianti sò assulutamente bè, cum'è hè ben cunnisciutu chì l'opinioni sò diffirenti nantu à u sughjettu di vaccinazioni è deworming, ancu trà i patroni di cavalli. L'impurtante di questu tema hè chì, cum'è un pruprietariu di cavalli, avete cura di ellu è fighjate u vostru cavallu perchè a prutezzione contra i vermi hè assai impurtante per u benessimu di u cavallu. Hè megliu avè cunsiglii da u vostru veterinariu per truvà u metudu più adattatu per voi.

Igiene di pasture

Ciò chì hè sicuru, però, hè chì a sbucciatura di u salice hè essenziale è deve esse realizatu cun coscienza per riduce ancu u risicu di infestazione di parassiti. Un pianu appiccicatu in a stalla hè una bona idea per piglià turni è mantene un ochju nantu à a regularità. I ricercatori anu ancu cunfirmatu chì a maiò parte di i vermi sò fora in i pasture è micca in i nostri cavalli.

I picculi strongyles, intantu i più impurtanti, ma ancu l'endoparasites più problematiche, invernu in u muru intestinali di u colon di cavallu è si svegliate in primavera. Dopu migrate in l'internu di l'intestinu, dannu è ponu ova, chì sò excreted cù i feces. E novi larve sboccanu da questi ova è si sviluppanu in dui tappe. In a terza tappa, diventanu attivi è si movenu da l'excrementi à e piante di fura per esse manghjatu da i cavalli è infettà. Se questu riesce, u ciculu principia da novu. L'infezzione hè generalmente in u pasture.

Pigliate una cura speciale cù i ghjovani animali

In particulare in i pascoli induve e mare stanu cù i so puledri, a gestione di pasture deve esse idealmente realizata duie volte à settimana per mantene u risicu di infezzione u più bassu pussibule, soprattuttu per i ghjovani animali, chì sò particularmente sensibili à l'infestazione di parasite. I cavalli ghjovani in particulare appartenenu à u gruppu di risicu per l'infestazione di roundworm. Da circa 6 mesi di età, i cavalli sviluppanu gradualmente una certa immunità à stu gruppu di parassiti.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *