in

Terrarium Outdoor: Vacanze per l'animali di Terrarium

Un terrariu esterno hè una bella manera di mantene i vostri animali fora in l'estiu - sia solu durante u ghjornu o per un periudu di tempu più longu: L'animali gode di questu tempu fora è visibilmente fiorite. Quì pudete scopre ciò chì duvete attentu è cunsiderà quandu si mantene fora.

Infurmazioni generale nantu à mantene fora

In fondu, ci sò alcune spezie animali chì pudete mantene bè fora in temperature calde. I rèttili, cum'è e tartarughe o dragoni barbuti fiuriscenu visibilmente fora è riflettenu chjaramente l'effettu pusitivu nantu à a so salute, per esempiu cù una attività aumentata. Parechji prupietari di camaleonti anu ancu infurmatu chì i so animali mostranu culori assai più forti è più belli dopu chì sò stati fora di quelli chì anu fattu prima ch'elli sò stati guardati fora. U "tempu di alloghju" pò varià da viaghji di ghjornu puri à resettlement più longu chì duranu tuttu l'estiu: Eccu, sicuru, u tipu d'animali, u tipu d'alloghju è e cundizioni climatichi sò decisive.

Per assicurà chì l'escursione d'estate hè pusitiva per l'animali è u so pruprietariu è chì ùn ci sò micca cumplicazioni cum'è a perdita di pisu o u friddu, hè, sicuru, impurtante per sapè prima di spustà l'animali se l'abitazione esterna hè ancu una opzione per l'animali. animali in quistione: Breeders sò boni cuntatti quì, littiratura spicializatu apprupriati è, più è di più, cumunità terraristic spiciali nant'à Internet, in u quali terrarium keepers scambià infurmazione circa tena i so animali, frà altre cose.

Hè facilitu per spiegà perchè unu deve ancu cunsiderà a pusizione esterna: In un terrariu normale, si prova di creà e cundizioni più naturali pussibuli cù accessori interni adattati è, soprattuttu, tecnulugia - allora perchè ùn move micca tuttu direttamente fora, induve ùn ci hè micca. a tecnulugia hè necessariu, per esempiu, per imite u sole vitale?

U terrariu esterno stessu

Di sicuru, u terrariu esterno deve ancu cumpiendu certi cundizioni per pudè offre à l'animali un sughjornu piacevule è, soprattuttu, sicuru. In fondu, a dimensione hè un fattore decisivu quì. A regula hè u più grande, u megliu. Di sicuru, a dimensione dipende ancu da quali animali è quanti di sti spezie anu da esse allughjatu in u recinte esterno. Hè megliu orientà quì nantu à e dimensioni chì s'applicanu ancu à l'involucri interni. I terrari di rete (per esempiu da Exo Terra), ma ancu i terrariums all'aperto fatti da sè stessu sò in quistione.

Un altru puntu impurtante hè a dimensione di a reta. Questu deve esse cusì strettu chì l'animali alimentari ùn ponu scappà è l'insetti ùn ponu micca entra da fora. In u casu di camaleonti, avete ancu esse sicuru chì e maglia sò cusì chjuchi chì ùn ponu micca "tirà" à l'insetti cù a so lingua fora di u terrarium: altrimenti, puderanu ferite quandu a lingua hè ritirata.

A pusizioni di u terrariu esterno hè ancu un puntu impurtante: Quì avete prima di decide nantu à u locu generale (per esempiu, balcone o giardinu) è dopu nantu à e diverse opzioni di stallazione (per esempiu, standing o swinging freely on a branch). Avete ancu cunsiderà l'spezie è a casa di l'animali quandu si tratta di a radiazione solare à u situ di a stallazione: l'animali di u desertu ùn anu micca prublema cù u sole di tuttu u ghjornu, tutti l'altri animali preferiscenu i lochi parzialmente ombreggiati. In ogni casu, i posti ombreggiati deve esse creati per chì l'animali pò sceglie liberamente trà u sole è l'ombra.

Quandu si piglianu sti decisioni, duvete nutà chì ci sò menu periculi chì lurking in u balcone in casa chì in u giardinu, induve micca solu i misgi di i vicini, ma ancu a ghjente puderia sbattà cù l'ingiru è l'animali. Un puntu cunnessu quì hè a sicurità: per escludiri ogni risicu, duvete installà u terrarium net alzatu nantu à una tavola, per esempiu, o ancu megliu appiccà. Inoltre, una serratura deve assicurà chì u terrariu hè apertu - nè da persone micca autorizate nè da altri animali.

Infine, deve esse nutatu chì l'animali di terrarium anu un bisognu più altu di liquidu quandu sò fora di l'internu: per quessa, assicuratevi sempre chì ci hè abbastanza bevibile in u terrarium è sempre generoso cù a spraying.

Facility

À questu puntu, ghjunghjemu à u sughjettu di furnishing, chì hè menu complicatu in u terrarium esterno chì in u terrarium "normale": Pudete cunfidenza senza sustrato è decorazione, probabilmente avete aduprà e piante. I pianti veri sò sempre preferiti à l'artificiali, perchè cuntribuiscenu megliu à u clima naturali in u recinte esterno. Hè ideale per utilizà e piante da u terrarium indoor. Pigliate solu e piante piantate in scatuli removable nantu à quale l'animali hè pusatu è mette inseme cù i so residenti in u recinte esterno. L'animali ùn sò micca solu menu stress, ma anu ancu avè abituatu menu. Inoltre, a cura è a tecnulugia di u terrariu ùn deve esse realizatu quandu l'animali hè fora, chì à u turnu salva u travagliu, l'electricità è i costi.

Avà uni pochi di parolle nantu à a tecnulugia in u terrarium outdoor. Parechji guardiani di terrarium rinuncianu completamente à l'usu di a tecnulugia fora, ma pò esse un vantaghju se a temperatura scende sottu à ciò chì era veramente pensatu o previstu. In questu casu, accende l'illuminazione supplementaria o unità di calefazione hè menu stressanti chì traslassi rapidamente l'animali da l'esternu à l'internu. Cù o senza tecnulugia: In u terrariu esterno, vale a pena (secondu l'ambienti, u locu di stallazione è u clima) per utilizà parti di a tapa o di u tettu per furnisce a prutezzione di u sole è di a pioggia.

Influenzi esterni

In generale, a pioggia è u ventu ùn sò micca necessàricamente dannusu o ancu ragiuni per purtà l'animali - dopu tuttu, l'animali in a natura sò ancu esposti à tali cundizioni climatichi. In i venti più forti, però, duvete assicuratevi chì u terrarium net hè sicuru: i terrariums appiccicati deve esse fissati da sopra è sottu, è varianti standing ponu esse ponderati cù uni pochi di piantazioni più pesanti. A pioggia pò ancu esse pusitiva, vale à dì cum'è un rinfrescante benvenutu.

Un tema assai caldu hè di sicuru e temperature: À u principiu, duvete aduprà a temperatura di a notte cum'è una guida: S'ellu sò abbastanza tiepidi, e temperature durante u ghjornu ùn deve esse micca un prublema. Inoltre, a maiò parte di i pruprietarii di terrarium dichjaranu chì mettenu i so animali fora à una temperatura di circa 15 ° C - di sicuru, ci sò deviazioni quì, alcuni principianu prima, alcuni dopu cù a liberazione di l'animali. Comu digià dettu, e caratteristiche individuali di l'animali sò ancu assai impurtanti: l'abitanti di u desertu tolleranu i fluttuazioni di a temperatura megliu cà l'abitanti di a foresta pluviale pura, postu chì i primi sò ancu esposti à tali differenzi di temperatura in natura.

Tuttavia, si deve sempre tene in mente chì i fluttuazioni naturali di a temperatura esterna sò menu dannusu per l'animali cà l'estrema diffarenza di temperatura chì si verificanu quandu, per esempiu, sò purtati à una temperatura esterna di 10 ° C è posti in un locu. Terrarium à 28 ° C in pochi minuti: hè puru stress! In generale: Un pocu friddu ùn hè micca male, sempre chì l'animali anu un refuggiu seccu dispunibule.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *