in

Origini di a domesticazione canina

Introduzione: A Storia di a Domesticazione Canina

A domesticazione di i cani hè unu di l'esempii più antichi è significativi di domesticazione di l'animali. I cani sò stati allevati è furmati per fà una larga gamma di travaglii per l'omu, cumprese a caccia, a pastura, a guardia è a cumpagnia. A storia di a domesticazione canina pò esse tracciata da più di 15,000 XNUMX anni à l'era Paleoliticu quandu l'omu hà cuminciatu à furmà una relazione simbiotica cù i lupi.

I primi cani domestici: induve è quandu?

U tempu esatta è u locu di a prima domesticazione di i cani hè sempre un sughjettu di dibattitu trà i circadori. A teoria più largamente accettata hè chì i cani sò stati domesticati prima in u Mediu Oriente circa 15,000 5,000 anni fà. Questu hè basatu annantu à l'evidenza archeologica di i resti di cani truvati in a regione è l'analisi genetica di e populazioni di cani muderni. Tuttavia, certi studiosi sustenenu chì i cani sò stati domesticati indipindentamente in diverse parti di u mondu, cum'è in Cina o in Europa. A prima razza di cani cunnisciuta hè u Saluki, chì data di l'antica Egittu circa XNUMX anni fà.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *