in

Origine di u Chin Japanese

Comu s'aspittava, u nome di l'amicu à quattru zampe vene da u Giappone. Chin hè a forma corta giapponese di "chiinuu inu" è significa "picculu cane".

Certi Chins Giapponesi anu una pezza tonda nantu à a so fronte. Una legenda dice chì Buddha hà lasciatu a so impronta digitale cusì quandu hà benedettu i picculi amici à quattru zampe.

Micca solu Buddha, ma ancu a bella sucità giapponese in u Medievu è l'imperi chinesi mantenevanu i picculi amici à quattru zampe. Chins Japanese sò dunque stati animali assai preziosi è preziosi.

Basatu nantu à i vechji records, si crede chì a storia di u Chin di u Giappone principia cum'è 732. Per quessa, l'antenati di u chin sò stati purtati à a corte giapponese cum'è un rigalu da u regnu coreanu. In i seguenti 100 anni, più è più di sti cani sò ghjunti in Giappone.

In u 1613, u capitanu inglese purtò a razza di cani in Inghilterra. A razza di cani ùn hè micca solu introduttu in Auropa, ma ancu in i Stati Uniti d'America in u 1853. Da u 1868 in poi, u Chin Japanese era u cane lap preferitu di l'alta società. Oghje hè cunsideratu un cane domesticu generalizatu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *