in

Origine di u Grand Basset Griffon Vendéen

Cum'è u nome suggerisce, u Grand Basset Griffon Vendéen hè una razza di cane francese. Vende da a pruvincia di Vendée in Francia occidentale. Questa hè una razza assai vechja chì era minacciata di estinzione à u mumentu, ma hè stata salvata da i criatori attivi.

A storia di sta spezia ùn hè ancu documentata in dettagliu. Ma qualchi infurmazione è fatti sò dispunibili. U GBGV scende da i cani più grossi, in particulare u Grand Griffon. I cani francesi sò cunnisciuti per esse estremamente suciali, di bonu umore, è anu eccellenti qualità di caccia.

Solu à a fine di u 19u seculu era u tipu di sta razza determinata da i criatori Comte d'Elva è Paul Dezamy. In u 1907 hè statu fundatu u primu club di razza, cusì i razzi Grand Basset Griffon è Petit Basset Griffon sò stati allevati. Dapoi l'anni 1970, sti dui varianti sò ancu distinti in u standard FCI.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *