in

Stagnu Naturale Senza Tecnulugia: Hè pussibule?

Un stagnu naturali sopravvive senza filtru, pompa o skimmer. Spessu questi stagni sò nuvole è alghe attraversu è attraversu. Scuprite quì cumu pudete implementà un stagnu senza tecnica in u vostru giardinu è ùn avete micca prublemi cù l'alga.

Pond Naturale - Torna à e Radici

A tendenza hè avà sempre più versu u stagnu naturali "unspectacular". Questu ùn hè micca significatu negativu, solu descrive chì tali stagni s'integranu in l'ambiente è si passanu senza assai frills. E caratteristiche più impurtanti sò i zoni densamente piantati è u caratteru naturali. Un tali biotopu "sustene"; questu significa chì un equilibriu biologicu hè stabilitu senza intervenzione umana, chì tutti l'abitanti di stagni ponu trattà à longu andà. Soprattuttu, l'anfibi nativi è l'insetti sò spessu residenti di un tali stagnu, ma pò ancu esse truvati pesci nativi.

Turchinu

Prima, vulemu guardà i fatturi "aspra", cum'è u locu, a dimensione è a prufundità di u stagnu. In generale, assai soli sò impurtanti per a maiò parte di e piante è per quessa ci hè ancu una selezzione più grande di e piante amatori di u sole. In ogni casu, se u sole brilla nantu à u stagnu per 10 ore à ghjornu, l'alga eccessiva si sviluppa rapidamente. Circa 6 ore, chì ùn anu micca bisognu di include u sole ardente di meziornu, sò ideali. Ci hè sempre una grande selezzione di pianti belli è interessanti per stagni "parzialmente ombreggiati", ùn vi preoccupate micca.

Avà à e dimensioni di u stagnu. Cumu l'aghju dettu, u scopu di un stagnu senza tecnulugia hè chì hè autosuportante è chì l'acqua ùn cambia micca troppu. A manera più faciule per fà questu hè quandu a quantità di acqua hè grande. U più grande u stagnu, u più faciule hè di mantene i valori ideali di l'acqua. A regula basica hè chì duvete pianificà u stagnu u più grande pussibule.

I pianti in u stagnu

I stagni naturali deve esse piantati in modu estensivu. I pianti funzionanu cum'è pruduttori d'ossigenu è cunsumatori di nutrienti, cusì sò in cumpetizione diretta cù l'alga impopulare. Tanti pianti generalmente significanu menu alga. Per quessa, avete aduprà e piante chì pruducianu ossigenu forte, è i ninfei facenu bè in stagni naturali. Quandu sceglite e piante, avete idealmente aderisce à e spezie native, chì sò ancu di u più grande benefiziu per l'animali. Quandu aghjunghjenu i pianti, pudete aduprà cesti di pianta o pudete aduprà sabbia chì cuntene argilla nantu à i terrazze: u pianu di u stagnu deve esse liberu di u sustrato in quantu pussibule, questu facenu u travagliu di pulizia sussegwenti è a rimozione di fanghi assai più faciule.

garifuna

U vostru stagnu hè un stagnu naturali è travaglia largamente senza tecnulugia, ma duvete ancu fà un certu travagliu di mantenimentu. E parti di a pianta morta deve esse tagliata, certe pupulazioni di piante diluite, è e foglie pescate fora di u stagnu. Se ci sò arburi vicinu à u stagnu, avete da cunsiderà installà una reta di prutezzione di foglie. Altrimenti, ci hè u risicu chì troppu materia urganica puderà in u stagnu in u vaghjimu è l'invernu è chì tutta a piscina si vulterà in primavera. Dunque, idealmente, sguassate u fangu da u pianu di u stagnu in primavera.

animali

Quì venemu à un tema assai eccitante, chì à un certu puntu crea opinioni cuntruversi trà parechji pruprietarii di stagni. Prima, però, tutti accunsenu chì l'insetti nativi è l'anfibii sò utili, benvenuti residenti. In u 99% di tutti i casi, ghjunghjenu in u stagnu senza alcuna azzione da a vostra parte, o ghjunghjenu per accidenti o sò attratti è stà s'ellu piace. U zooplancton, cum'è e pulci d'acqua, hè particularmente utile per a pulizia di stagni.

Avà à u puntu di cuntinzione: stock di pisci. Parechji prupietari di stagni trovanu u so stagnu bellu è rilassante abbastanza ancu senza pesci, ma certi insistenu nantu à una tale calza. Sè appartene à l'ultimu gruppu, ci sò uni pochi di punti chì duvete attentu. Duvete principià cù uni pochi d'animali è lascià à i so dispositi per u mumentu. Questu hè megliu cù spezie native cum'è mildiu è minnow. Sè vo site lasciatu à sè stessu, però, duvete esse chjaru chì i pesci stessi decimate a pupulazione. Questu include manghjà u vostru propiu ghjovanu è a fame s'è vo site superpopulatu. Questu pò parè cruel à certi, ma hè solu naturali è l'equilibriu trà a quantità di pesci è l'approvvigionamentu di l'alimentariu hè auto-ajustatu. Se ùn vulete micca stu cursu naturali "crudele" in u vostru propiu stagnu, o duvete abbandunà u pesciu o cumprà tecnulugia di filtru. Incidentalmente, ùn deve micca alimentà u pesciu in più (senza operazione di filtru): Prima, l'alimentu di pisci hè un gran fertilizante d'alga, in segundu, u pesciu si multiplica più è ci hè una superpopulazione.

U pesciu ùn deve esse usatu solu quandu u stagnu hè bè curritu è ​​abbastanza "alimentu" hà accumulatu in u stagnu. Questu pò piglià qualchì volta assai tempu. Parechji mesi o ancu un annu sò ideali. Infine, avete da evità i pesci di fondu: Quessi scavà u fondu è cusì uttene più nutrienti in l'acqua, chì ponu purtà à u crescita di l'alga.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *