in

U mo cane abbaia à l'altri persone: Cunsiglii di furmazione

U vostru cane abbaia à a ghjente? Ùn importa micca s'ellu si tratta di stranieri, vicini, o invitati: Se u nasu pelu si panica forte ogni volta chì avete un visitatore o passate davanti à una persona chì cammina, hè ugualmente stancante per l'amichi à dui è quattru zampe. Cù un pocu di pacienza, però, pudete piglià stu cumpurtamentu sottu cuntrollu.

I cani anu l'opportunità assai limitata di sprimesi verbalmente. Un cane abbaia à i stranieri per una varietà di motivi. Sè vo vulete piantà u vostru cumpagnu di l'animali da abbaia, prima deve truvà u mutivu di u vostru amicu à quattru zampe: Perchè u vostru cane abbaia à l'altri populi?

L'abbaia cum'è un cumpurtamentu di cumunicazione normale

A cuntrariu di l'omu, i cani ùn anu micca una larga gamma di opzioni di cumunicazione verbale. L'abbaia pò dunque sprime gioia o paura, attirà l'attenzione à bisogni cum'è a fame o andà à spassighjate, o ancu dì : "Questu hè u mo territoriu. Vai ti ne!". Certi razzi sò generalmente più "locutori" cà l'altri, cum'è Beagles, Terriers, o Miniature Schnauzers.

Di solitu pudete stabilisce ciò chì u vostru cane vole dì esattamente da a situazione è a so lingua di corpu. Pruvate à risponde à e seguenti dumande:

  • Chì gruppi di persone sò abbaiati : l'omi, i zitelli, i ciclisti, e persone cù certi vestiti ?
  • Abbughjate solu quandu visitate a casa o ancu quandu andate à spassighjate ?
  • À chì distanza u vostru cane cumencia à abbaia ?

U primu passu per menu abbaia hè di prestu attente à u vostru amicu furry.

L'abbaia libera energia

I cani sò criaturi d'abitudine. Parechje, assai volte eranu maestri o padroni chì passavanu per a porta. Appena qualcosa hè intesu à a porta, l'amicu di quattru zampe custruisci assai energia per salutà u so patrone felice, si precipita à a porta, è dopu - ùn hè micca a persona di riferimentu amata, ma qualcunu straneru cù quale spontaneamente ùn hà micca. ùn tratta micca biancu. Tutta l'energia ùn hà più un destinazione è po spessu si scarica in l'abbaia spontanea.

I cani chì sò allevati senza eccessivu salutazione i rituali sò assai menu prubabile di abbaia à l'invitati. Per esempiu, i cani di prutezzione anu da esse attivamente insignatu à piantà (fà u rumore) di novu, perchè a so furmazione in realtà li fa troppu stoicu per sente a necessità di fà per sè stessu.

Un cane ansioso abbaia à e persone: un signu di insicurezza

L'abbaia pò esse spessu un riflessu quandu u vostru cane ùn hè micca sicuru o scantatu. Pigliate sta paura in seriu è agisce senza incuragisce u cane à abbaia. Rilassamentu cundizionatu o distrazzioni pò aiutà, ma ùn funziona micca in ogni situazione. Per l'ultime, pudete, per esempiu, parlà tranquillamente à u vostru animali è alluntanassi da u trigger di paura (umani, rumore, o simili). 

A relaxazione cundizionata, invece, hà bisognu di un travagliu preliminariu. Pruvate una certa parolla d'indicazione cù u vostru cane, chì liate specificamente à una situazione rilassata per ellu. Per esempiu, massaggiate o accarezzate u vostru cane è dì "tranquillu" o "facile". U vostru cane amparà à associà a parolla cù u statu rilassatu. Dopu un pocu di pratica, u nasu furry generalmente riesce à calmà spontaneamente in risposta à a parolla di signale, ancu in situazioni agitate.

In u longu andà, però, duvete custruisce a cunfidenza di u vostru cane, cum'è esce più è avè abituatu à i stimuli inquietanti. Se necessariu, uttene aiutu da un veterinariu o un psicologu di l'animali.

L'abbaia à i prublemi territuriali

In fatti, l'abbaia in a casa pò esse un indicazione di un prublema supra-territoriale. Soprattuttu se l'eccessu di abbaia ùn hè micca solu quandu u visitore ghjunghje, ma hè ancu attivatu da e cose chjuche, cum'è un invitatu chì si alza da a tavula. U vostru cane abbaia aggressivamente à e persone perchè li vede cum'è invasori in u so territoriu.

Dà à u vostru amicu à quattru zampe a sicurità dimustrendulu chì si pò cunfidà di voi cum'è u " capu di u pacchettu " è chì sapete ciò chì fà. Dà u cane spazii permanenti chì veramente appartenenu à ellu, mentri u restu di a casa hè u vostru duminiu.

4 passi per impedisce chì u vostru cane abbaia à e persone

  1. Osservazione : à quale si abbaia ? Quandu è induve abbaia ?
  2. Ricunnosce i signali è smette di abbaia prima ch'ellu principia
  3. Interrompe l'abbaia utilizendu contra-signali (per esempiu, furmà un signalu di stop cum'è "silenziu", chì hè solu utilizatu per piantà l'abbaia, è premia u vostru amicu pelu per un cumpurtamentu currettu)
  4. Desensibilizazione à longu andà è contracondizionamentu

Stop Barking solu cù rinforzu pusitivu

ricumpensa u vostru amicu furry per stà tranquillu in u so locu quandu u sona di a porta, o distraisce u vostru cane in situazioni acute cù sessioni di ghjocu. A calma è a pacienza sò l'essenziale è a fine in a furmazione di i cani. S'è vo rimpiazzate u vostru amicu à quattru zampe, ellu hà da capisce u megliu cum'è abbaia torna da a vostra parte è senti u desideriu di abbaià più.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *