in ,

Misure per a risuscitazione in l'animali

L'animali ponu ancu esse in una situazione chì esige risuscitazione. Avemu prisentatu e misure per a risuscitazione in l'animali.

Misure di risuscitazione di l'animali

Se u pettu si ferma è falà, pudete aduprà un specchiu di sacchetta tenutu davanti à a bocca è u nasu di l'animali per detectà a respirazione debule s'ellu si nebbia. S'ellu ùn hè micca u casu o s'ellu ùn ci hè micca un specchiu in manu, prima ascolta i batti di cori cù l'arechja nantu à u pettu di l'animali. Se ùn si sentenu battiti di u core, i pupulari sò spalancati è ùn ci hè micca reazione, l'animali hè prubabilmente mortu. Se e reazzioni debuli sò sempre notevuli, a respirazione artificiale deve esse usata immediatamente.

Prima, apre a bocca è cercate ogni corpu straneru in a gola chì deve esse eliminata. U sangue, u mucus, è l'alimentu vomitu anu da esse eliminati ancu da a gola cù un fazzolettu avvoltu intornu à dui dite.

Dopu avè inalatu prufondamente, pigliate u nasu di l'animali trà e vostre labbra è espirate in modu cuntrullatu. A bocca di l'animali ferma chjusa. Quandu sguassate u soffiu, assicuratevi chì u pettu di l'animali si alza. Stu prucessu hè ripetutu sei à deci volte à u minutu, finu à chì l'animali pò respira per sè stessu.

: poi ci tastau

U pulsu hè più faciule in i cani è i misgi in l'internu di a coscia quandu una ligera pressione hè appiicata à u femur. L'arteria di a gamba hè congestionata da questa misura, a prissioni in i vini sanguini aumenta, è l'onda di pulsi pò esse sentita. In ogni casu, deve esse cura di ùn applicà micca troppu pressione quandu palpate, postu chì a pressione di sangue cade in u scossa è a pressione hè poi appiicata ligeramente. Questu impedisce chì u salvatore sente u pulsu.

  • Hè impurtante chì ùn aduprate micca u vostru propiu polgaru per verificà u vostru polzu, postu chì hà u so propiu pulsu, chì l'aiutu pò esse tandu.
  • L'aiutu interessatu deve praticà a verificazione di u pulsu di l'animali sani, altrimente, ùn serà micca pussibule in una emergenza.
  • Se u pulsu ùn si pò più sente è u battitu di u core hè assai debule è lentu - menu di 10 battiti per minutu - u massaggio di u core deve esse principiatu!

Tempu di riempimentu capillare per verificà u scossa

Un altru mètudu di cuntrollà u circuitu hè di determinà u tempu di riempimentu capillari. Per verificà stu tempu di riempimentu capillari, unu deve appughjà un dettu nantu à a gomma sopra u caninu. Questu diventa senza sangue è questu dà à i gengive un culore biancu. In menu di 2 seconde, i gengivali devenu torna rosa. S'ellu ùn succede micca, l'animali hè in scossa severa è deve esse trattatu immediatamente da un veterinariu.

Massaggio cardiac

Sì nè u pulsu nè u battitu di u core pò esse sentitu, un tentativu pò esse fattu per rinviviscia l'animali cù u massaggio di u core esternu. Per questu, hè imperativu di realizà una cumminazione cù respirazione artificiale, postu chì in tali casi l'animali ferma di respira.

L'animali da esse trattatu si trova nantu à a so parte dritta nantu à una superficia ferma (pavimentu, senza colchju). Prima, truvate a pusizione di u core. A manera più faciule di fà questu hè di curvarle ligeramente u bracciu manca in modu chì u vostru coddu punta versu u quartu inferiore manca di u to pettu. Daretu à a punta di u coddu hè u core.

Dui Metudu Helper

(U primu salvatore piglia a ventilazione, u sicondu u massaggio di u core).

Per i picculi animali, cum'è i misgi è i cani chjuchi, mette l'indici è i dita media nantu à u latu drittu, mentre chì u polgaru riposa à a manca di u pettu. Cù animali più grande, i dui mani sò usati per aiutà. Avà u paci hè pressatu fermamente 10 à 15 volte è poi ventilatu 2 à 3 volte.

Un Metudu Helper

(Micca efficace cum'è u metudu di dui aiutanti).

Pone l'animali nantu à u so latu drittu. U collu è a testa deve esse stesi per facilità a respirazione. In l'area di u cori, a manu hè posta nantu à u pettu di u paci è pressatu fermamente contru à a terra, cusì chì u cori hè spressu è à u stessu tempu a mistura di gas hè furzata fora di i pulmoni. Quandu hè liberatu, l'aria scorri à i pulmoni è u sangue à u core. Stu prucessu hè ripetutu 60-100 volte per minutu finu à chì u core batte di novu. À questu puntu, ùn avete micca preoccupatu di i danni pussibuli à u pettu, postu chì a ristaurazione di a circulazione hè assai più impurtante.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *