in

Marcatura In Cats

Hè generalmente assumatu chì i misgi marcanu u so territoriu excreting feces è urina. Dunque si parla ancu di marcatura di cumpurtamentu. I scientisti americani ùn sò micca d'accordu.

L'osservazioni di i misgi chì vivenu in natura anu revelatu chì si enterranu solu i so excrementi in a so zona residenziale. Fora lasciavanu l'excrementi scoperti. In ogni casu, se l'animali avianu bisognu di e feces per determinà u so territoriu, anu da esse cumportanu in u cuntrariu. I scientisti, dunque, assumanu chì i misgi intarranu l'excrementi in u so territoriu per ragioni igieniche. Fora di u so habitat, invece, ùn piglianu micca misure igieniche. Mentre i so legati ùn li ponu disturbà, ùn parenu micca cura.

Stranieri sò accettati in e colonie di gatti


A marcatura cù l'urina pare ancu serve per sparghje a nutizia piuttostu chè di demarcazione di e fruntiere. In questu modu, e zampe di velvet ponu dì à i so cunspecie si sò arrabbiati o pronti à ripruduce. Siccomu a ripruduzzione ùn hè più un rolu in i misgi castrati è i tomcats, di solitu ùn anu micca marcatu. S'ellu era sfarente è u splash d'urina servia per marcà a fruntiera, i castrati anu da ancu marcà assai più spessu. In fatti, i scientisti sò sempre più deviate da a carattarizazione di u tigru di casa cum'è un animali estremamente territoriale. L'osservazioni in culunie dimustranu chì l'animali ùn difendenu micca ferocemente u so territoriu. A maiò parte di i misgi sò disposti à accettà straneri se ci sò abbastanza cibo è posti di riposu

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *