in

Animali marini: ciò chì duvete sapè

L'animali marini includenu tutte e spezie animali chì campanu principarmenti in u mare. Allora ci sò pesci, stelle di mare, granchi, cozze, meduse, spugna, è assai di più. Parechji uccelli marini, in particulare i pinguini, ma ancu e tartarughe di mare campanu soprattuttu in o vicinu à u mare, ma ponanu i so ovi in ​​terra. Mamma foca dà nascita à i so ghjovani in terra. Tutti questi animali sò sempre cunsiderati animali marini.

A tiurìa di l'evoluzione assume chì tutti l'animali originali campavanu in u mare. Parechje andonu in terra è si sviluppavanu più in là. Ma ci sò dinù l’animali chì più tardi si sò migrati in mare dopu à passà da u mare à a terra : l’antenati di i baleni è di i pesci ossei campavanu nantu à a terra è solu dopu si sò migrati in mare. Allora questi sò ancu cuntatu trà e criature di u mare.

Per quessa, ùn hè micca sanu chjaru chì l'animali appartenenu à i criaturi di u mare postu chì ùn sò micca ligati in termini di evoluzione. Questu hè simili à l'animali di u boscu. Dipende ancu assai di quale mare hè. Vicinu à l'equatori, l'acqua hè più calda chè in l'Articu o l'Antartida. Hè per quessa chì ci campanu ancu altri animali marini.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *