in

Maremma Sheepdog: Profile di razza di cane

Paese d'origine: italia
Hauteur d'épaule : 60 - 73 cm
Peso: 30-45 kg
Age: anni 12
Color: biancu
Utilizazione: ghjacaru di cumpagnu, cane di guardia

lu Berger Maremma-Abruzzo vene da l'Italia, induve hè sempri usatu soprattuttu oghje cum'è cane guardianu di l'allevamentu. Hè assai indipendente è territuriale - un guardianu natu è guardianu. Dunque, hà ancu bisognu di un compitu chì currisponde à a so natura. Sè vo circate solu un cane impressiunanti per u vostru ego o un cumpagnu per l'attività sportiva di u cane, ùn avete micca avè una Maremma.

Origine è storia

Le chien de berger de la Maremme-Abruzzes est un chien de garde d'élevage originaire du territoire compris entre la plaine de la Maremme en Italie centrale et les montagnes des Abruzzes. In u so paese d'origine, l'Italia, sta razza hè sempre aduprata per allevà e pecure cum'è in u passatu. U so compitu principalu hè di prutezzione di a banda di pecuri da lupi, orsi o altri predatori. U pastore di Maremma hè una razza chì ùn hè micca assai cumuni in Germania o Austria. Ancu in Italia - induve hè più cumuna - hè soprattuttu utilizatu cum'è un cane di travagliu puro - hè pocu criatu cum'è un cane di famiglia.

Aspettu

U cane da pastore di Maremma-Abruzzo hè un cane assai grande, custruitu putente, cù un aspettu rusticu, ma maestosu è mai pesante. U so capelli hè longu, biancu, è micca o solu ligeramente ondulatu. I culori altri ch'è u biancu ùn sò micca inclusi in u standard di razza, ancu s'è tollerati i tinti gialli. U undercoat hè abbundante solu in l'invernu.

I cani anu un capu d'orsu cù l'occhi scuri in forma d'amandula è l'arechje triangulari, piatte. I labbre, u nasu, i bordi di e palpebre, è l'artigli sò neri, u collu hà una mane distinta.

Escursioni

U cane da pastore di Maremma-Abruzzo hè per definizione un cane di travagliu chì prutege u so mandria è a splutazioni. Dunque, hè ancu alerta, territuriale, è pronta à difende in una emergenza. Appena tollerà i cani strani in u so territoriu. Hè assai docile, ma ùn mostrarà mai l'obbedienza ceca perchè hè stata criata per seculi per travaglià indipindente, vale à dì senza struzzioni da l'omu. Ùn effettuerà micca struzzioni chì ùn vede micca in ogni sensu. A Maremma ùn hè dunque micca adattatu per l'esercizii di ubbidenza, l'agilità, o altri sporti di cani - a so vulintà è l'indipendenza sò troppu pronunzianu per quessa.

U cane da pastore di Maremma-Abruzzo hà bisognu di una dirigenza chjara è una educazione coherente, ancu da a prima età. I cuccioli duveranu esse abituati à u so ambiente, altri cani, è e persone à una prima età. A dirigenza autoritariu naturali hè necessariu per chì a ghjerarchia in u "paccu" hè chjaru da u principiu.

U pastore di Maremma-Abruzzo hè più adattatu per e persone chì piacenu à campà cù u so cane senza avè da interagisce constantemente cun elli è ponu lascià u so vastu territoriu vallatu per guardà. A Maremma ùn hà micca bisognu d'ore di marchja nè s'ellu hà una grande parcella di terra induve si pò vaghjime in libertà. Sta razza ùn hè micca adattatu cum'è un cane di cumpagnu puro o per a vita in a cità. Ancu s'è a fur hè relativamente faciule di cura, si sparghje assai.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *