in

Magyar Agar (Levriero Ungherese): Informazioni di razza di cane

Paese d'origine: Ungheria
Hauteur d'épaule : 52 - 70 cm
Peso: 22-30 kg
Age: 12 - 14 anni
Culore: tutti eccettu blu, marrone, lupu grisgiu, o tricolore
Utilizazione: ghjacaru sportiu, cane di cumpagnia

lu Magyar Agar hè una razza di levri ungherese. Hè cunsideratu di bona natura, affettuosu è faciule di manighjà, basta chì a so vulintà di muvimentu hè abbastanza soddisfatta.

Origine è storia

U Magyar Agar (Levriero Ungherese) hè una razza antica di cani di caccia chì torna à i levrieri di steppa orientali. Per aumentà a so vitezza, l'agar hè stata cruciata cù diversi europei occidentali razza di levrieri durante u 19u seculu. Finu à l'anni 1950, hè stata utilizata specificamente per a caccia di cunigli à cavallu. L'Agar Magyar hè ricunnisciutu cum'è una razza Ungherese indipendente da u 1966.

Aspettu

L'Agar Magyar hè un levriero elegante e potente cù una struttura ossea ben sviluppata. A so lunghezza di u corpu hè ligeramente più grande di l'altezza à u garbu. Havi un craniu forte, spressivi, ochji scuri, è orecchie di rosa medium-high. U pettu hè prufondu è forti arcuatu. A cuda hè pusata media alta, forte è ligeramente curva.

L'Agar Magyar mantellu hè cortu, densu, ruvido, è piatta. Un densu undercoat pò sviluppà in l'invernu. A pelliccia pò entra tutte e variazioni di culore. Eccezzioni sò i culori blu, marrone, lupu grisgiu, è neru cù tan, è tricolore.

Escursioni

U standard di razza descrive l'Agar Magyar cum'è un cane infaticabile, persistente, veloce è resistente chì hè eccellente per e corse di cani. A so vigilanza è a prontezza à difende sò ben sviluppati, ma ùn hè micca aggressivu versu i stranieri o i cani.

Hà assai natura equilibrata è - cum'è a maiò parte razza di levrieri - hè assai persunale. Una volta hà trovu u so caregiver, hè assai affettuosu, dispostu à subordinatu, faciule, è ubbidienti. Malgradu ogni ubbidienza, l'Agar Magyar resta a cacciatore appassiunatu chì ùn manca mai una occasione di caccia. Per a so sicurità, duverebbe dunque stà in guinzaglia quandu caminava in i boschi o in i campi. In ogni casu, un agar ben addestratu pò ancu esse liberatu in un terrenu salvaticu.

Indoor, l'Agar Magyar hè assai un cumpagnu calmu, rilassatu è faciule - à l'esternu, si sviluppa tuttu u so temperamentu. U cane sportivu deve ancu esse capace di campà a so voglia muvimentu, per esempiu in corse o course. Hè ancu bisognu di un stimulu per a so intelligenza. Dunque, per i pigri, questu razza di cane ùn hè micca adattatu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *