in

Lilies: Ciò chì duvete sapè

Lilii sò fiori chì venenu in diverse forme è culori. I biuloghi distingue trà più di 100 spezie di gigli. U liliu hè una pianta ornamentale populari. Si pò truvà nantu à numerosi stemma, cumpresi quelli di e cità di Darmstadt è Firenze.

In origine, i gigli venenu da e muntagne Himalaya in Asia. Oghje ponu esse truvati quasi in ogni locu in l'emisferu nordu induve u clima hè temperatu. Ùn si trovanu micca in l'emisferu miridiunali. Certi spezii sò endemichi, vale à dì chì esistenu solu in un certu locu. In particulare da u principiu di l'industrializazione, i liri sò stati cultivati ​​da l'omu in grande quantità è vindutu cum'è fiori tagliati.

I gigli crescenu cum'è tulipani da un bulbu in terra. Questu pò esse finu à dodici centimetri di longu è finu à 19 centimetri di larghezza. U giglio riceve i so nutrienti da a terra attraversu e radiche nantu à u bulbe. I gigli fiuriscenu quì da maghju à aostu. In più di a so bellezza, sò ancu cunnisciuti per u so bon aroma, chì hè utilizatu in parechji perfumi.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *