in

A vita in u stagnu : Chì ci hè ?

In l'estiu, appiccicate i vostri pedi in u stagnu di giardinu chì avete creatu sè stessu, è lascià a vostra mente vaghjime pò esse assai rilassante è calmante. Calchì volta pudete avè digià cuminciatu à circà u stadiu di u sviluppu di e piante chì avete postu è scupertu chì ùn sò micca solu i pianti è l'animali in u stagnu chì avete cunscientemente purtatu quì, ma una bundanza di vita. In particulare, numerosi larvati d'insetti trovanu rapidamente u so modu in un biotopo è culunizanu l'habitat creatu artificialmente è cambianu stu ecosistema in modu naturali. A vuluntà di cunnosce i picculi animali di l'animali, è cusì per sparghje più luce nantu à l'interazzione trà manghjà è esse manghjatu pò esse ancu cun voi. Questu post furnisce una piccula panoramica di uni pochi vertebrati è l'ordine d'insetti più cumuni chì ponu esse truvati in u stagnu. Se vulete sapè di più, vi cunsigliu di uttene a literatura pertinente. Tuttavia, i seguenti aiuti d'identificazione sò abbastanza per una missione grossa.

Abitanti tipici di l'animali

Certi vertebrati ponu esse facilmente identificati da e so estremità di u corpu. In i pesci, vechji o ghjovani, mancanu i membri è e pinne. In u principiu, l'anfibii ùn anu micca pedi è i sviluppanu solu in u corsu di u so tempu di larva aquatic. Quì, l'anfibi di coda (salamandre, tritoni) ponu esse facilmente distinti da e ranocchi (rane, rospi, rospi), postu chì l'anfibii di coda sviluppanu prima i gammi di fronte è dopu i peri posteriori. Cù i ranocchi, hè esattamente u cuntrariu. Chjamemu a larva di rana (è solu questi) capretti. Unu di i pochi rettili chì si trovanu in l'acque lucali o andate à caccia ci hè a serpente d'erba, una serpente chì hè cumplettamente innocu per l'omu è pò esse facilmente ricunnisciuta da i spots crescente gialli nantu à u spinu di a testa. A tartaruga europea di stagnu hè ancu un reptile, ma hè cusì raru è minacciatu chì ùn hè micca prubabilmente casuale chì a scopre in casa rapidamente.

In u casu di l'invertebrati, mi limitu à uni pochi ordini di insetti più cumuni. L'insetti, cunnisciuti ancu com'è insetti, anu sempre 6 zampe. Questu spiega ancu u sinonimu Hexapoda, chì significa sei pedi. A maiò parte di l'urganismi di sta classa d'animali campanu nantu à a terra, ma alcuni anu adattatu à a vita in l'acqua in u cursu di l'evoluzione, almenu durante u so periodu di sviluppu cum'è larva. I scarabeci chì vivenu in l'acqua sò relativamente faciuli d'identificà, postu chì pareanu pocu diffirenti da i so parenti in terra.

I larvati d'insetti chì sò in l'acqua anu sviluppatu una larga varietà di fenomeni d'adattazione, chì anu pruvatu à esse benefizièvule per a sopravvivenza. L'ordini individuali ponu esse facilmente distinti l'una di l'altru basatu nantu à certe caratteristiche. A determinazione di spezie individuali hè spessu pussibule solu per l'esperti è ùn hè micca assolutamente necessariu per l'usu di ogni ghjornu. In modu persunale, mi pare gratificante quandu pudete classificà apprussimatamente è situà tutta l'abbundanza di animali.

Larve di libellula

Libellule adulte sò trà i megliu volanti in u regnu di l'insetti è sò cunsiderati predatori voraci. Ma micca solu l'adulti anu un bon appetite, ma ancu e larva, alcuni di quale passanu parechji anni in l'acqua prima di mudificà in l'imago, l'insetti adultu.

Quì dui gruppi ponu esse distinti l'una di l'altru, à dì e grande larva di libellula è e larva di libellula chjuca. In più di a so dimensione più chjuca, e larve di a libellula sò ancu dotate di trè foglie chì si attaccanu à l'abdomen è permettenu di respira sottu à l'acqua. E grande larva di libellula anu 5 "spines di coda" curtite nantu à u so abdomen (chì ùn puniscenu micca!) È una forma di corpu piuttostu compacta, piuttostu forte, cù una dimensione più grande.

Larve d'efiume

E mosche adulte sò in realtà solu una esistenza assai corta, chì dura da pochi ore à ghjorni è hè aduprata solu per a ripruduzzione. Ùn sò ancu capaci di manghjà. Mayfly Cum'è larva, però, volte sopravvive in l'acqua finu à trè anni prima di cumincià à ripruduce. A maiò parte di e larva di moscheria sò facilmente identificati da i so trè fili di coda chì si attaccanu à l'abdomen. Nant'à l'abdomen stessu, ci sò generalmente i branchi di fan chì sò necessarii per respira. Incidentally, i mayflies ùn anu assolutamente nunda di fà cù e mosche "veri"! A maiò parte di e larve di moschee si nutrenu di l'alga è i detritus.

Larve di caddifly

E larve di i caddisflies anu sviluppatu un modu di vita interessante : Custruiscenu un refuggiu ("quiver") da resti vegetali è / o petre è / o cunchiglia di lumaca, trascinanu attornu à i caddisflies è chì serve da prutezzione di i predatori. Queste strutture sò tenute inseme cù l'aiutu di un filu di secrezione chì e larva spine. A maiò parte di l'acqua stagnante caddis fly larvae si alimenta principalmente di alga è detritus.

Larve à dui ali

U numaru di l'acelli di dui ali chì campanu in l'acqua hè di più di 1500 spezie, per quessa, saria troppu luntanu per parlà di tutte e famiglie. I larvati di mosquito, chì e femine ci pisanu in l'estiu è qualchì volta ci robbanu u sonnu, sò spessu sentiti com'è un fastidiu. I larvati sò dipindenti di l'acqua per u sviluppu, ma ponu affruntà cù i più chjuchi accumuli di l'acqua, cum'è B. cù u canna chiovi o u puddle permanente nantu à u tettu pianu. I larvati sò generalmente pendu verticalmente nantu à a superficia di l'acqua, induve piglianu l'aria cù u so abdomen è filtrà l'acqua cù a so parte frontale in cerca di l'alimentariu.

Larve alate reticulate

E mosche di u fangu sò reticulati è sò carattarizati da appendici abdominali longhi, articulati è pilosi, e branchie tracheali. E larve campanu in u fangu è predanu à altri picculi criaturi. Di solitu, si arrampianu solu intornu à u fondu di l'acqua, ma ponu ancu natà bè per via di a curvatura di u so abdomen.

Un altru invertebratu chì hè faciule da vede hè a lumaca. Siccomu truverete un articulu detallatu in a rivista in ogni modu, ùn entreraghju micca quì.

Questa panoramica hè veramente solu una piccula panoramica è hè destinata à aiutà à identificà l'abitanti di stagni. Per rinvià l'animali è per osservà megliu, vi cunsigliu di cumprà parechje lenti d'ingrandimentu è un cuntainer d'acqua un pocu più grande (una scatula di plastica hè abbastanza), è ancu un colu di cucina per rumming in u fangu è cun cura è dolce in i larva di insetti cù l'aiutu di spazzole Per trasfirià u containeru. Se toccu cù e mani nude, parechji picculi organismi ponu esse feriti!

Manghja è esse manghjatu

In u stagnu, un animale manghja l'altru. Hè abbastanza naturale è ancu micca preoccupante. Di solitu, ci hè un certu equilibriu quì à u mediu termini. U pesciu introduttu artificialmente o naturalmente intruduciutu quasi certamente cunfunderà questu in prima. Tuttavia, se a pupulazione di pisci ùn hè micca eccessiva, un equilibriu stabile pò esse stabilitu ancu quì. I microorganismi in u stagnu rapprisentanu un cambiamentu benvenutu nantu à u menu di i vostri pesci. Per piacè nutate quì, però, chì rapprisentanu ancu a cumpetizione alimentaria per altri abitanti di stagni cum'è l'anfibii ! È u vostru pesciu hè ancu un ligame in a catena alimentaria è puderia ancu esse manghjatu. I serpenti d'erba o l'aironi ceneri piacenu qualchì volta un trattatu di pisci.

Per i zitelli è l'adulti chì sò stati curiosi, l'esplorazione di u stagnu hè una cosa eccitante, dopu chì probabilmente vulete sapè una volta è una volta cumu si passanu e cose cù a flora nantu à a vostra porta. Una varietà impressiunanti di diversi esseri viventi ponu esse truvati in un spaziu assai chjucu. È quì, ancu, pudete vede: in a natura, ogni spaziu di vita hè utilizatu è ogni nichulu ecologicu hè prima o dopu occupatu! Simply fascinante!

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *