in

Limone: Ciò chì duvete sapè

U limonu hè u fruttu di u limonu. Tali arburi appartenenu à u genus di agrumi. Crescenu cum'è arburi o arbusti è righjunghjenu altezze da cinque à 25 metri.

Pudete coglie da u limonu quattru volte à l'annu. U culore esatta dipende da u tempu di l'annu: ciò chì vede in a buttrega, i frutti gialli, sò da u vaghjimu è l'invernu. I frutti diventanu verdi in l'estiu è quasi bianchi in primavera.

U limone urigginariamenti vene da l'Asia. Dighjà in l'antichità, sò stati purtati in Europa. Per un bellu pezzu, eranu assai caru. Eranu inizialmente apprezzati per u so odore. Più tardi, tali frutti sò ancu manghjati. Ci hè assai vitamina C in i limoni.

Per cultivà l'arburi di limonu, u clima deve esse caldu è umitu. In Auropa, esisti solu in i paesi intornu à u Mari Mediterraniu. In ogni casu, certi persone anu ancu in un serra o ancu in casa. Oghje, a maiò parte di i limoni sò cultivati ​​in Messico è India.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *