in

Difesa di l'insetti in i cavalli: l'edificazioni sò preferite cum'è a prutezzione di u clima

A prutezzione di u clima hè un must cù l'agricultura libera, ma hè abbastanza in l'estiu s'ellu hè naturali?

In dui studii, un gruppu di ricerca di l'Università di Aarhus in Tjele (Danimarca) hà investigatu l'usu di refugghi da i cavalli in cunnessione cù u cumpurtamentu di l'insetti repellente di l'animali da una banda è e cundizioni climatichi è a pupulazione d'insetti resultanti da l'altru.

Struttura di corsu

In u primu studiu, u cumpurtamentu di i cavalli 39 chì sò stati guardati solu nantu à pasture in quellu tempu hè statu esaminatu una volta à settimana per ottu simani da ghjugnu à aostu. 21 cavalli (cinque gruppi) avianu accessu à l'edificazioni, è 18 cavalli (quattru gruppi) ùn avianu micca accessu à l'edificazioni. L'edifizii eranu barns o picculi edifici cù una o più entrate. A prutezzione naturale di u clima era dispunibule per tutti i gruppi. Frà l'altri cose, u locu di i cavalli (dentro l'edifiziu, in u refuggiu naturali, nantu à a pastura, vicinu à l'acqua), cumportamentu repellent insetti, è prevalenza d'insetti. Per determinà i livelli di stress, i campioni fecali sò stati cullati 24 ore dopu a cullizzioni di dati per determinà i metaboliti di cortisol.

In u sicondu studiu, l'usu di l'abri 24 ore cù càmera infrared di a fauna salvatica hè statu analizatu da 42 cavalli durante i mesi d'estate. Divisu in deci gruppi, diversi tipi di prutezzione di u clima artificiale eranu dispunibuli per i cavalli.

In i dui studii, e cundizioni climatichi cum'è a temperatura massima di ogni ghjornu, parechje ore di sole, a velocità media di u ventu è l'umidità sò stati documentati ogni ghjornu in questu periodu. I cavalli, i mosquitoes è i moscerini in particulare sò stati catturati cù diverse trappule d'insetti è cuntatu ogni 24 ore.

Risposte alla lingua

Basatu nantu à e dati climatichi è a valutazione quantitativa di e trappule à insetti, una correlazione di u numeru aumentatu d'insetti (i tafani eranu a pupulazione d'insetti dominanti) cù e temperature medie di ogni ghjornu elevate è e basse velocità di u ventu.

U primu studiu fucalizza nantu à u cumpurtamentu di i cavalli è a so localizazione in a zona di l'abitazione. In più di e reazzione repellente à l'insetti, cum'è a cuda di a cuda, i movimenti di a pelle locale, i movimenti di a testa è di e gambe, u cumpurtamentu suciale è l'abitudini alimentari sò stati registrati. In tutti i gruppi, i cumpurtamenti repellenti d'insetti anu aumentatu cù u numeru di tafani cuntatu ogni ghjornu. In ogni casu, i cavalli in u gruppu di paraguni dimustranu stu cumpurtamentu più frequentemente è intensamente. I cavalli chì avianu accessu à l'edificazioni l'utilizanu più in i ghjorni cù un altu tassu di cattura di l'insetti (69% di i cavalli) chè in i ghjorni cù i tassi di cattura d'insetti bassi (14% di i cavalli). In cunfrontu, i cavalli stavanu sempre più vicini (a menu di 1 m l’una di l’altra) senza a pussibilità di stà per prufittà di i muvimenti difensivi di l’altri. Les métabolites du cortisol fécal n'ont montré aucune différence entre les jours riches en insectes et pauvres en insectes. In un studiu di seguitu (n = 13 cavalli, 6 cù accessu à l'edifiziu, 7 senza), u cortisol hè statu misuratu in a saliva in quattru ghjorni d'osservazione. I livelli di cortisol più altu puderanu esse misurati in cavalli senza accessu à l'internu in i ghjorni cù alta prevalenza d'insetti.

U sicondu studiu mostra chì l'edifizii sò visitati più spessu durante u ghjornu è in i ghjorni caldi, ancu s'è una prutezzione di u clima vegetativu suffirenziu era dispunibule nantu à a pastura. À a notte, invece, l'usu di l'edifiziu ùn hà micca sfarente in tuttu u periodu.

L'ombra sola ùn hè micca abbastanza

In cunnessione cù a ricerca di prutezzione di u clima artificiale, i dui studii ùn anu micca cunsideratu a tolerabilità in u gruppu o u tipu è a dimensione di l'area prutetta. Spazi chjuchi, poche opportunità di scappata, è u bloccu di l'entrate da l'animali di u livellu più altu dannu l'usu di u refuggiu. Tuttavia, pò esse dimustratu chì i cavalli visitanu un edifiziu più freti quandu ci hè una alta incidenza di insetti in i ghjorni caldi. Anu fattu questu ancu s'ellu ùn ci era micca una differenza significativa di temperatura trà l'edifiziu è u pasture è l'ombra naturale suffirenziu era dispunibule. L'insetti succhiatori di sangue sò inizialmente attratti da stimuli olfattivi è, quandu si avvicinanu, da stimuli visuali. Un sfocatura otticu di i cavalli in l'edificazioni puderia esse una spiegazione per a so difficultà à truvà.

Quistioni più frequente

Chì nutriscia i cavalli contr'à e mosche?

L'agliu cum'è un rimediu in casa per repellente di mosche in cavalli:

L'additivi di l'alimentazione pò esse usatu per alluntanà e mosche in cavalli cù rimedii di casa. Imbulighjate circa 30-50 g di granuli d'agliu o 1 dente d'agliu frescu in l'alimentazione di u vostru cavallu.

Perchè e mosche attaccanu i cavalli?

Una infestazione di tafani è mosche hè causata da e cundizioni di vita naturali di i cavalli. I tafani è e mosche campanu nantu à l'excrementi di u cavallu, u sangue è e secrezioni di ferite. I moschi è e mosche si riproducenu particularmente bè in i tempi caldi è i zoni umidi.

Cosa da fà contr'à e mosche in i cavalli?

Fate bollire u tè neru (5 tablespoons di tè nìuru in 500 ml d'acqua) è lasciate infusa. Per fà questu, mischjà 500 ml di l'acitu di mela. Mettite in una buttiglia spray è poi pudete spruzzate u vostru cavallu prima di esce per un passaghju o esce à pasture. Questu alluntanassi l'odore chì mosche è insetti piace tantu.

Chì aiuta contr'à e mosche in l'animali?

Freshly planted in pots, erbe cum'è basilica, lavanda, menta, o foglia di lour pò avè un effettu repellente nantu à e mosche. Un "repellent" chjamatu pò aiutà à u pasture, è hè spruzzatu direttamente nantu à l'animali. Per fà questu, l'olii essenziali sò diluiti cù l'alcohol.

Cosa da fà contru à i cavalli di mosche nere?

Eczema manta impregnated with pyrethroids sò ancu dispunibili per prutegge i cavalli da l'insetti. I piretroidi sò insetticidi sintetici chì repellenu l'insetti. Se u cavallu hè allergià à e mosche nere, un cambiamentu di postura pò ancu furnisce sollievu.

Quantu tempu a semente negra alimenta i cavalli?

L'olii aghjuntu ùn deve esse micca inclusu, ma l'oliu di cumin neru puru. Pudete ancu mischjà o offre i graneddi à u vostru cavallu se l'oliu hè troppu gooey è oliu per voi. Duvete alimentà l'oliu per almenu 3-6 mesi.

Chì faci l'oliu di lino per i cavalli?

L'acidi grassi omega-3 in l'oliu di lino anu un effettu antiinflamatoriu è ponu avè un effettu pusitivu nantu à i prucessi immunologichi. L'acidi grassi omega-3 antiinflamatori ùn sò micca solu affettanu u metabolismu di l'articulazione, ma ancu i tratti respiratorii è a pelle (in particulare in u casu di eczema).

L'oliu di tea tree hè tossicu per i cavalli?

L'oliu di l'arbulu di tè hà un altu potenziale allergicu (è u pruritu dolce hè digià un allergii) è ancu irritate a pelle più di ciò chì a maiò parte di a ghjente capisce. I cavalli in particulare sò assai sensibili à l'applicazione di l'olii essenziali direttamente à a pelle (per massaggi).

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *