in

Accessori per l'incubazione è l'ova da cova

Dopu avè trattatu intensamente cù i tipi d'incubatori è l'incubazione è ancu i cuntenituri d'incubazione adattati in un altru articulu, quì seguita a seconda parte nantu à u sughjettu di a prole di reptile: Avemu primuramente cuncernatu cù l'accessori d'incubazione cum'è i sustrati adattati, u prublema di muffa fastidiosa. è u funziunamentu di l'Incubatore finu à a scuperta di l'animali.

Accessori di incubazione più impurtanti: Substratu adattatu

Siccomu certi dumandesi sò fatti nantu à u sustrato durante a crescita (hè utilizatu sinonimu per l'incubazione è denota u tempu finu à l'incubazione), ùn deve micca aduprà u sustrato normale quì. Invece, duvete guardà i sustrati di ghiaccio speciali chì sò ideali per l'usu in l'incubatore. Questi sustrati ùn deve micca solu esse capaci di assorbe bè l'umidità, ma ancu ùn devenu micca troppu limosu o appiccicà à l'ova. Hè ancu assai impurtante chì anu un valore di pH chì hè u più neutru pussibule, simili à quellu di l'acqua (pH 7).

Vermiculite

U sustrato di cova di reptile più cumunimenti utilizatu hè a vermiculite, un minerale d'argilla chì ùn hè micca germinatu, è hà una grande capacità di umidità. Queste proprietà facenu u sustrato di ripruduzzione ideale per l'ova di rettili chì anu una alta necessità di umidità. Un prublema cù vermiculite pò esce, però, s'ellu hè umitu troppu o se u granu di granu hè troppu fine: In questu casu, sags è diventa "muddy". In u risultatu, l'ova assorbenu troppu umidità è l'embriione mori. Puderà ancu chì u scambiu di l'ossigenu necessariu ùn pò più esse realizatu per via di u sustrato attaccatu à l'ovu; l'ova rotte per mancanza d'ossigenu. In ogni casu, sè vo avete a difficultà di a dosa curretta di l'umidità sottu u cuntrollu, a vermiculite hè un gran sustrato di ripruduzzione. Un principiu hè chì u sustrato deve esse solu umitu, micca umitu: Se stringhje trà i vostri ditte, l'acqua ùn deve micca goccia.

Acadamia Clay

Un altru sustrato chì diventa sempre più populari hè a terra di loam Acadamia giapponese. Stu sustrato naturali vene da a cura di i bonsai è hà u vantaghju nantu à a terra di bonsai cunvinziunali è pisanti chì ùn diventa micca cusì fangosa quandu l'acqua: una pruprietà ideale per un sustrato di ripruduzzione.

Cum'è a vermiculite, hè offruta in diverse qualità è grani, in più di a versione unfired o brusgiata. A versione sparata hè particularmente cunsigliata, postu chì mantene a so forma è hè (mantenu secca) assai durable. U valore di pH di circa 6.7 ​​cuntribuisce ancu à l'idoneità di l'incubazione, cum'è u scambiu di l'aire chì funziona bè in u sustrato. L'unica lagnanza hè chì ci hè una rata di rewetting più altu ch'è cù altri sustrati. Una cumminazzioni di vermiculite è argilla hè dunque ideale, postu chì sta mistura aiuta à mantene l'umidità.

Inoltre, ci sò mischii di turba-sabbia chì sò usati com'è sustrato di ripruduzzione; menu spessu si trova terra, muschi varii, o turba.

Impedisce u Muffa in u Clutch

Quandu si ponenu, l'ova sò in cuntattu cù u sustrato di a terra, chì aderisce à a cunchiglia. In certi circustanzi, pò succede chì stu sustrato cumencia à mudificà è diventa un periculu di vita per l'embriione. Stu prublema pò esse cuntrastu mischjendu u sustrato di incubazione cù carbone attivatu. Sta sustanza urigginariamenti vene da l'hobby di l'aquarium, induve hè aduprata per a purificazione di l'acqua è a filtrazione. In ogni casu, avete a dosi assai cura, cum'è u carbone attivatu prima sguassate in modu affidabile l'umidità da u sustrato è dopu da l'ova: u carbu più attivatu hè mischju in u sustrato, u più veloce l'incubatore si secca.

In fondu, hè impurtante separà rapidamente l'ova infettate da u muffa da u restu di l'embrague per ùn sparghje più. In ogni casu, duvete aspittà per disposti, perchè l'animali ghjovani sani ponu ancu scuzzulate da l'ova muffa; Dunque, cum'è una misura di precauzione, mette l'ovu in quarantena è aspetta per vede s'ellu qualcosa cambia veramente in l'internu cù u tempu. Ùn si pò micca sempre inferisce u risultatu di u ghjurnale da l'aspettu di l'ova.

U tempu in l'incubatrice

Quandu preparanu l'incubatore è "trasferendu" l'ova da u terrarium à l'incubatrice, avete da prucede cù cura è, sopratuttu, igienicamente per chì l'infizzioni è i parassiti ùn sò micca in u primu stadiu. L'incubatore deve esse stallatu prutettu da u sole direttu è l'effetti di i calefattori.

Dopu chì a femina hà finitu di pusà l'ova è l'incubatore hè prestu, l'ova deve esse sguassate cù cura da u recinte è pusatu in l'incubatore - o in u sustrato o in una reta adattata. Siccomu l'ova cresce sempre durante u tempu di triturazione, u spaziu deve esse abbastanza grande. Quandu si move l'ova, hè impurtante ch'elli ùn sò più permessi di vultà 24 ore dopu chì sò stati dipositati: u discu germinale da quale l'embriione si sviluppa migrate à a cuperta di l'ova in questu tempu è aderisce quì, u saccu vitellinu s'affonda à u fondu: si turnate chì Avà, l'embriione hè struitu da u so propiu saccu vitellinu. Ci sò cuntrariu studii è testi in u quali girari ùn hà causatu alcun dannu, ma megliu sicuru chè dispiace.

Per assicurà chì l'incubazione scorri bè, duvete cuntrollà regularmente l'ova per pesti, cum'è muffa, fungi è parasites, è ancu guardà a temperatura è l'umidità. Se l'umidità di l'aire hè troppu bassu, u sustrato deve esse re-umitatu cù l'aiutu di un picculu spray; in ogni modu, l'acqua ùn deve mai entra in cuntattu direttu cù l'ova. In trà, pudete apre a tapa di l'incubatore per uni pochi sicondi per assicurà chì ci hè abbastanza aria fresca.

U Slip

U tempu hè infine ghjuntu, i chjuchi sò pronti à cova. Pudete dì questu uni pochi di ghjorni in anticipu quandu i picculi perle di liquidu si formanu nantu à i casci d'ova, a cunchiglia diventa vetru è colapsate facilmente: ùn hè nunda di preoccupari.

Per chjappà a cunchiglia, i criaturi anu un dente d'ova nantu à a so mandibula superiore, cù quale a cunchiglia hè rotta. Una volta chì a testa hè stata liberata, fermanu in questa pusizioni per u mumentu per piglià forza. Duranti sta fase di riposu, u sistema passa à a respirazione pulmonale, è u saccu vitellinu hè assorbita in a cavità di u corpu, da quale l'animali si alimenta per uni pochi di ghjorni. Ancu s'è tuttu u prucessu di cova dura parechje ore, ùn deve micca intervene, perchè risicate a sopravvivenza di u zitellu. Solu quandu si pò stà indipindente, hà assorbutu cumplettamente u saccu vitellinu in a cavità di u corpu, è si move in u cuntainer di cova, duvete spustà à u terrariu di criatura.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *