in

Igiene in u Terrarium

Per chì l'animali si mantenenu sani, l'igiene in u terrariu hè assai impurtante. Micca tuttu ciò chì hè innocu per l'omu hè ancu innocu per i rettili è l'anfibii. Per quessa, sta entrata furnisce l'infurmazioni più impurtanti nantu à l'igiene in u terrariu.

Informazione generale nantu à l'igiene in u terrariu

Spessu, l'acari appariscenu prima o dopu in u terrariu di parechji pruprietarii di terrarium. Quessi prima stallanu a facilità è dopu travaglianu nantu à i residenti. Quandu i parassiti sò quì, sguassate pò esse tedious è arduous. Hè - una volta chì sapete cumu - veramente faciule di mantene un certu livellu di igiene in u terrariu.

A cuntrariu di a natura salvatica, l'animali ùn ponu micca spustà in u terrariu se qualcosa ùn li piace micca. Ùn avete micca manera di evitari i germi è cusì prutegge. Per quessa, avete da esse sicuru da u principiu chì ùn ci hè nunda in u terrariu chì l'animali anu da evità. U terrariu deve esse stallatu in modu naturali è adattatu pussibule - per u benefiziu di l'animali. Questu include ancu mantene l'internu pulitu. In questu modu, e malatie, l'infestazione di parasite, o a diffusione di i germi sò prevenuti in anticipu.

L'igiene curretta di terrarium, dunque, ghjoca un rolu impurtante, perchè descrive tutte e misure chì cuntribuiscenu à mantene l'animali sani. In più di questu aspettu, una bona igiene aiuta ancu à assicurà chì u terrariu ùn diventa micca una fonte di odori sgradevoli.

Pulizia cutidiana

Cum'è u pruprietariu di u terrariu, vi sò rispunsevuli di assicurà chì u terrariu è tuttu in questu sò sempre puliti è sterili. Questu reduce direttamente a diffusione di bacteria in una piccula misura. Avà vulemu enumerate quale travagliu di mantenimentu si faci quandu è quantu spessu deve esse fattu.

U travagliu di mantenimentu di ogni ghjornu include l'eliminazione di feci è urina. U modu più faciule per sguassà l'excrezioni freschi hè cù carta di cucina. Pudete sguassate u manure seccu cù una pala di sustrato o - s'ellu hè seccu nantu à una petra, per esempiu - cù l'acqua è un pannu. Inoltre, i tavulini di l'alimentazione è di beie sò deve esse lavati cù acqua calda ogni ghjornu prima di esse pienu. Infine, ma micca menu menu, a rimuzione di l'animali di l'alimentazione o di i so resti hè in l'agenda. Incidentalmente, questu hè ancu appiicatu à i resti di a pelle di i vostri animali quandu sò mude. U megliu modu per fà questu hè cù pinzette.

Più travagliu

I travaglii settimanali includenu, per esempiu, a pulizia di vetri è porte scorrevule. Sicondu u tipu d'animali chì tenete in un terrariu, i finestri anu da esse puliti più spessu - altri ùn pudete micca vede più in l'internu. I residui di calcariu o altre impurità ponu esse facilmente alluntanati cù l'aiutu di un pulitore a vapore è poi eliminati. Questu hè ancu applicà à l'arbureti impurtati, chì anu da esse puliti ancu cù acqua calda. U stessu s'aplica à l'arnesi chì travagliate in u terrariu è intornu.

Avà ghjunghjemu à un intervallu di pulizia chì hè causatu discussione trà parechji guardiani di terrarium. I cunsiglieri ricumandenu di sviutà tuttu u terrariu cumpletamente una volta à l'annu è di pulizziari è disinfettate cù cura tutti i cumpunenti individuali. Questu include ancu rinnuvà cumplettamente u sustrato. In ogni casu, ci sò ancu i pruprietarii di terrarium chì ùn anu micca puliti u terrarium cumpletamente per anni è chì ùn anu micca cunsideratu chì questu hè necessariu. A vostra valutazione hè necessaria quì, ma ricumandemu di sicuru una pulizia annuale curretta.

Incidentally, s'ellu ùn hè micca solu travaglià cù l'acqua calda durante a pulizia, deve esse sicuru chì l'agenti di pulizia sò adattati. Questu significa chì anu da esse sicuri per l'alimentariu è ùn anu nè effetti corrosivi nè chimichi tossichi. U megliu da fà quì hè di utilizà un pulitore di terrarium speciale chì certamente ùn pò micca dannà i vostri animali.

Additional nantu à u corsu

Prima, duvete assicuratevi di ùn scurdate mai di e vostre mani durante a pulizia è a disinfettazione: i germi è i battìri stanu nantu à e nostre mani, chì sò innocu per noi, ma ponu causà danni in u terrariu. Allora prima di fà ancu u travagliu più chjucu in u terrariu, duvete pulisce e mani cù disinfettanti gentili.

A ventilazione appropritata hè ancu impurtante: mentre i spruzzi pò causà friddi o tosse, l'aria stagnante, muffa pò purtà à malatie gravi. Dunque, fate attenzione à un mediu sanu trà una ventilazione adatta è evità di correnti d'aria.

Hè megliu per avè l'arnesi individuali più spessu per pudè utilizà dispositi separati per ogni terrarium. Allora ogni terrariu hà e so pinzette, pinze alimentari è forbici. Questu impedisce chì i germi o parassiti si sparghjenu in parechji terrari. Infine, un altru cunsigliu: ùn alimentate mai l'animali di l'alimentu micca manghjatu in un altru terrarium: cusì, pudete ancu sparghje germe dannosu à altri terrariums.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *