in

Cumu pudete rinfriscà u vostru gattu in u calore d'estate

U forte calore di l'estiu ùn hè micca solu un prublema per parechje persone - i misgi anu ancu prublemi cù e temperature alte. U rinfrescante è a preparazione adatta per i ghjorni chì u sole hè ardente darà u vostru caru sollievu.

I misgi amanu u calore, ma troppu ùn hè micca bonu per elli. Ùn ponu micca sudatu cum'è l'omu perchè anu solu ghiandole sudoripare nantu à e so zampe. Per quessa, ùn mancanu micca u mecanismu naturali per regulà l'equilibriu di u calore, chì hè per quessa chì ci hè un risicu di sunburn è heatstroke à temperature sopra à 30 gradi Celsius. Una ritirata fresca hè dunque impurtante.

Raffreddarsi in u calore di l'estiu: Locu d'ombra per u vostru gattu

Assicuratevi chì a vostra casa tigre pò rinunzià. U sotano, una oasi ombreggiata di e piante verdi, o i tile di bagnu frescu duveranu esse dispunibuli per ellu in tuttu u ghjornu. Sè vo campate in un attic o in generale un appartamentu assai cálido, hè cunsigliu di tirà e persiane durante u ghjornu.

Per piacè nutate chì e temperature chì ùn sò nè troppu freti nè troppu caldi sò boni per a vostra amata zampa di velluto. Drafts, fans, è l'aria condizionata ponu tutti i misgi per catturà un friddu o cunjunctivitis. Per d 'altra banda, lascià un gattu in una vittura in u sole direttu pò esse mortale.

Cura di a pelle è u mantellu in i ghjorni caldi

I misgi sparghjenu più in u calore di l'estiu. Aiutà a so aria fora a so pelliccia calda un pocu più è brush ella spessu. 

I misgi ponu ancu esse brusgiati da u sole quandu sò esposti à u sole forte. I misgi bianchi sò più propensi à questu. Cunsiderate lascià questi misgi in casa durante u calore di meziornu, è cunzidira à mette un pocu di crema solare senza profumu intornu à l'arechje è u nasu.

Acqua per beie è per splash about

In l'estiu, un gattu deve avè l'acqua dispunibule in parechji lochi. Ch'ella sia in una ciotola, un bucket, o un stagnu di giardinu - a cosa principal hè chì u vostru ghjattu hà l'uppurtunità di beie abbastanza è rinfriscà in ogni locu. I misgi chì sò pigri di beie ponu esse ingannati per piglià abbastanza liquidu aghjunghjendu un pocu d'acqua extra à u so alimentu umitu o seccu.

Alimentate bè quandu hè calda

Cum'è l'omu, l'appetite di u vostru ghjattu diminuisce quandu hè calda. Hè, dunque, megliu offre à u vostru amicu di quattru zampe picculi porzioni in tuttu u ghjornu. L'alimentu umitu ùn deve esse lasciatu in una stanza calda per troppu longu, postu chì pò spoil rapidamente. Tuttavia, l'alimentu ùn deve micca esse frescu da a frigorifera, ma deve esse alimentatu à a temperatura di l'ambienti. Altrimenti, u vostru ghjattu pò avè prublemi di stomacu in i dui casi.

Cumu rinfriscà u gattu? Aiutu supplementu in u calore

Quandu u termometru s'alza à l'altitudine, i misgi si stendenu più spessu, bagnendu a so fur cù a so saliva per rinfriscà. Per d 'altra banda, solu i rati di l'acqua veramente grande si bagnanu veramente. Pudete sustene u vostru gattu un pocu cù un pannu umitu è ​​umitu a testa di u vostru ghjattu è a volta cù l'acqua. Pudete ancu aduprà e vostre mani o un pannu umitu per rinfriscà u vostru ghjattu, chì parechji animali trovanu piacè in u calore di l'estiu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *